Gå til innhold

Sur fordi jeg hadde på meg hvit kjole i utdrikningslaget...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den Thursday, June 09, 2016 at 18.04, Maleficenta skrev:

Tydeligvis nesten ingen farger som var lov da. Gjestene får gå nakne da. Så får man se brudens reaksjoner da. Er greit at bruden skal bestemme dresscode. Men må hun være såå syykt streng da? Er ikke noe koselig å være gjest når brura skal oppføre seg helt nazi. Får være måte på hva bruder skal tillate seg. Er man liksom verdrns dronning når man skal gifte seg? Sier litt om hva fokuset hennes i bryllupet da. Stakkars mannen er vel bare et ekstra tilbehør på dagen han da.

 - da.

Anonymkode: 0fce1...5a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 - da.

Anonymkode: 0fce1...5a5

Ka vet det ble litt mye - da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gråaktige brudekjoler er mer vanlig enn lyseblå. Jeg har sett bruder i andre farger enn hvit, offwhite eller grå. Men er ikke mange av de. Er mer de som vil skille seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte bruder burde kanskje satse på fargekoordinerte kapper (Tenk kirkelig konfirmasjon) til gjestene som deles ut før vielsen og beholdes på frem til festen er avsluttet. Da er man sikker på at gjestene for det første er anstendig kledd og matcher stoltrekkene, serviettene og hva det nå måtte være og ikke driver og overskygger BRUDEN... :nigo:

 

Endret av Leo
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Leo skrev:

Enkelte bruder burde kanskje satse på fargekoordinerte kapper (Tenk kirkelig konfirmasjon) til gjestene som deles ut før vielsen og beholdes på frem til festen er avsluttet. Da er man sikker på at gjestene for det første er anstendig kledd og matcher stoltrekkene, serviettene og hva det nå måtte være og ikke driver og overskygger BRUDEN... :nigo:

 

:skratte:

Anonymkode: 36896...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9. juni 2016 at 21.55, AnonymBruker skrev:

Egentlig enig med deg, pasteller bør være greit i bryllupet, men kjolen du lenker til er jo omtrent hvit? Ser det påstås at den er lavendel, men på min skjerm ser den ut til å være hvit med såvidt et lite lilla-rosa skjær. 

Så at den kjolen ikke er grei i selve bryllupet er jeg faktisk enig med venninnen din i

Anonymkode: 2ce88...748

Den er lavendel og absolutt ikke hvit. Det er helt vanlig å ha på seg duse farger i et bryllup. 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Den er lavendel og absolutt ikke hvit. Det er helt vanlig å ha på seg duse farger i et bryllup. 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

Jeg tenker at du burde å droppe kjolen.

1. du har fått beskjed om det.

2. som du ser er det flere brukere som mener det.

Anonymkode: 97530...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du burde å droppe kjolen.

1. du har fått beskjed om det.

2. som du ser er det flere brukere som mener det.

Anonymkode: 97530...ab2

Hvis du hadde lest tråden, så ser du at jeg HAR droppet den kjolen. Ikke fordi jeg på noen måte er enig i at den ikke passer i et bryllup, men fordi det er hennes dag og hun er min venninne.

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde lest tråden, så ser du at jeg HAR droppet den kjolen. Ikke fordi jeg på noen måte er enig i at den ikke passer i et bryllup, men fordi det er hennes dag og hun er min venninne.

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

Jeg har lest tråden og du virker som en vrang dame.

Og sa ikke du at dette ikke var veldig god venninne og at du skulle droppe henne etter bryllupet?

Anonymkode: 97530...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.6.2016 at 9.48, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke fatter, er at veldig mange brukere på KG ikke reflekterer over at venner/venninner, familie og kjente også kan være brukere på KG.... Dumt å ødelegge vennskap og relasjoner pga innlegg som egentlig ikke er så ille ment, men som kan oppfattes ille av den det 'sladres' om.

Anonymkode: fedde...efe

Om dette ødelegger vennskapet får det bare være. Ikke noe som er skrevet her som er vondt å stå for

Anonymkode: 50100...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er lavendel og absolutt ikke hvit. Det er helt vanlig å ha på seg duse farger i et bryllup. 

TS

Anonymkode: d6fa7...11d

Det betyr ikke at den ikke er for lys på andres skjermer.

Anonymkode: 50100...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest tråden og du virker som en vrang dame.

Og sa ikke du at dette ikke var veldig god venninne og at du skulle droppe henne etter bryllupet?

Anonymkode: 97530...ab2

Hvordan er jeg vrang når jeg føyer henne i alt hun vil ha på dagen hennes? NEI jeg sa ikke at jeg skulle droppe henne etter bryllupet, hvor har du det fra??? Hvilken tråd har du lest?

 

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr ikke at den ikke er for lys på andres skjermer.

Anonymkode: 50100...64b

Men da må man kanskje stole på det som står da? 'Lavendel' ikke hvit/offhvite...

 

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en frekk og unødvendig kommentar. Men jeg kan skjønne hun ble litt irritert dersom det var slik at bruden skulle ha hvit kjole i utdrikningslaget for å skille henne ut. Men jeg antar det ikke var tilfellet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo bare komisk at hun ble sur for farge på kjolen du hadde i utdrikningslaget hennes. Synes også det var en overload av regler når det gjelder farge på kjoler, men folk er forskjellige og da må man respektere at slik vil hun ha det i sitt bryllup. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 16.6.2016 at 8.37, AnonymBruker skrev:

Men da må man kanskje stole på det som står da? 'Lavendel' ikke hvit/offhvite...

 

ts

Anonymkode: d6fa7...11d

Nei, det vet jeg av erfaring at du ikke kan

Anonymkode: 50100...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.6.2016 at 22.07, happiest skrev:

Det var en frekk og unødvendig kommentar. Men jeg kan skjønne hun ble litt irritert dersom det var slik at bruden skulle ha hvit kjole i utdrikningslaget for å skille henne ut. Men jeg antar det ikke var tilfellet her. 

Altså bruden er totalt urimelig. En ting er å ha fargekoder i bryllupet. Men utdrikningslaget. Hallo. Poenget med det er jo at bruda skal bli kanakkas. Hvem bryr seg da om farger?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
Den 20. juni 2016 at 18.15, Maleficenta skrev:

Altså bruden er totalt urimelig. En ting er å ha fargekoder i bryllupet. Men utdrikningslaget. Hallo. Poenget med det er jo at bruda skal bli kanakkas. Hvem bryr seg da om farger?

Alle, i hvert fall bruden, blir jo fargeblind uansett i løpet av den dagen, så er det en dag man ikke trenger å bry seg om farger er det den dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sjekket nøye med bruden hvilken farge som var "godtatt", og så dukket opp i noe griselekkert i rett farge, passe tekkelig (knelangt, dekkede skuldre), i skikkelig femme fatale-stil. Gjerne med nylagt filmstjerne-sveis, perfekt sminke, the works. Diamanter (ikke perler) i ørene. Diskret neglelakk på nylagte negler. 

Alt etter brudens egne regler, men akkurat så jawdroppingly gorgeous at man vekker oppsikt. *insert evil laugh* 

Jeg gjorde forresten akkurat det i et bryllup. Svigerinnen ønsket seg et glamourøst bryllup og ville gjerne at alle leide seg skikkelig flotte kjoler. Som sagt, så gjort. Fikk til og med satt opp håret skikkelig lekkert. Resultatet ble at jeg faktisk så bedre ut enn bruden, selv om det ikke var målet. Akkurat det har jeg ikke skjønt før senere. Hun tok det pent, heldigvis.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...