Gå til innhold

Liten penis


liljene

Anbefalte innlegg

Hei,

Leste et innlegg fra 2015 i går om at kjæresten til en bruker her inne hadde liten penis. Hun ønsket svar fra andre som var i forhold med en mann med en liten penis. Innlegget var fra 2015, så jeg lager en ny tråd.

Da jeg ble sammen med han som er min mann i dag, ble jeg ekstremt skuffet første gangen vi hadde sex. Var vant til peniser som var mye større enn hans, og han kom da han var halvveis inni meg. Den gangen kunne han telle antall ganger han hadde hatt sex da han var 30, og det har vært en stor overgang siden jeg var vant til veldig bra sex.

Hva gjorde jeg?

Hadde sex i uvante omgivelser første helgen vi var sammen. For eksempel i stua mi på dagtid. Dermed klarte han å holde lenger ut enn bare å penetrere meg halvveis før han kom, da fokuset gikk på at noen kunne se. Og jeg fikk en flott orgasme :D.

Bruker hjelpemidler. LELO er en bra serie. Har denne: https://www.lelo.com/gigi-2. Og en vi kan bruke i dusjen.

Vi har også googlet g-punkt for kvinner og sett på veiledningsvideoer og testet ut dette.

Vi har også kjøpt en bok som er en blanding av kama sutra og en indisk kjærlighetsbok. Den tar for seg alt som omhandler den seksuelle biten, med stor respekt for hverandre. Med små variasjoner blir jeg stimulert på en god måte og ser stjerner flere ganger i uka :).

Resultatet er et blomstrende sexliv der vi kommer samtidig i 99% av tilfellene. Måten vi får det til på er å spørre hvor langt en andre har igjen, si i fra når vi nesten kommer og bytte stilling dersom den ene ikke kommer i valgte stlling.

På grunn av dette har mannen fått såpass selvtillit at vi skal kjøpe en "penis sleeve" som gjør at jeg av og til kan bli fylt skikkelig opp uten å måtte gå til noen andre. For det er jo han jeg vil ha :).

Vi har vært gift i 9 år.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok... Hva ville du egentlig med dette? Skryte av sexlivet ditt på en søndags morgen... Jaja. 

Anonymkode: fffdf...e05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, liljene skrev:

Hei,

Leste et innlegg fra 2015 i går om at kjæresten til en bruker her inne hadde liten penis. Hun ønsket svar fra andre som var i forhold med en mann med en liten penis. Innlegget var fra 2015, så jeg lager en ny tråd.

Da jeg ble sammen med han som er min mann i dag, ble jeg ekstremt skuffet første gangen vi hadde sex. Var vant til peniser som var mye større enn hans, og han kom da han var halvveis inni meg. Den gangen kunne han telle antall ganger han hadde hatt sex da han var 30, og det har vært en stor overgang siden jeg var vant til veldig bra sex.

Hva gjorde jeg?

Hadde sex i uvante omgivelser første helgen vi var sammen. For eksempel i stua mi på dagtid. Dermed klarte han å holde lenger ut enn bare å penetrere meg halvveis før han kom, da fokuset gikk på at noen kunne se. Og jeg fikk en flott orgasme :D.

Bruker hjelpemidler. LELO er en bra serie. Har denne: https://www.lelo.com/gigi-2. Og en vi kan bruke i dusjen.

Vi har også googlet g-punkt for kvinner og sett på veiledningsvideoer og testet ut dette.

Vi har også kjøpt en bok som er en blanding av kama sutra og en indisk kjærlighetsbok. Den tar for seg alt som omhandler den seksuelle biten, med stor respekt for hverandre. Med små variasjoner blir jeg stimulert på en god måte og ser stjerner flere ganger i uka :).

Resultatet er et blomstrende sexliv der vi kommer samtidig i 99% av tilfellene. Måten vi får det til på er å spørre hvor langt en andre har igjen, si i fra når vi nesten kommer og bytte stilling dersom den ene ikke kommer i valgte stlling.

På grunn av dette har mannen fått såpass selvtillit at vi skal kjøpe en "penis sleeve" som gjør at jeg av og til kan bli fylt skikkelig opp uten å måtte gå til noen andre. For det er jo han jeg vil ha :).

Vi har vært gift i 9 år.

 

Da ser jeg første litt småsure kommentaren var kommet!

Men synes dere kom fint ut av det, noe svært mange ser ut for å ikke ha evne til over hodet👍👍👍👍😊😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA!! 

Vi trenger flere innlegg som dette, hvor partnere prater sammen, med åpen og ærlig kommunikasjon <3 takk for at du delte!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, tdm900 skrev:

Da ser jeg første litt småsure kommentaren var kommet!

Men synes dere kom fint ut av det, noe svært mange ser ut for å ikke ha evne til over hodet👍👍👍👍😊😊

 

5 timer siden, kattepusen skrev:

BRA!! 

Vi trenger flere innlegg som dette, hvor partnere prater sammen, med åpen og ærlig kommunikasjon <3 takk for at du delte!

Helt enig med dere! :) 

Jeg blir skikkelig GLAD hver gang jeg ser noen som oppretter tråder eller innlegg som har til formål å hjelpe eller gjøre livet lysere for andre. Så ikke bry deg om de negative kommentarene her inne!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. -Saraby,mod.

Endret av Saraby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du (TS) har fått et tilfredsstillende sexliv, til tross for at mannen var både uerfaren og "dårlig" utrustet da dere ble sammen. Erfaring må det jo ha blitt mye av i løpet av 9 år, men den andre utfordringen er jo mye verre, iallefall for en mann.

Jeg har vært sammen med en flott dame i en del år nå, og ingen av oss var vel uerfarne da vi møttes som godt voksne, etter flere tidligere forhold. Vi er begge to kåte mennesker, og har ofte sex. Jeg har kanskje ikke liten penis, etter kliniske/ medisinske definisjoner, mere gjennomsnittlig tror jeg. 12 cm omkrets, 14 lang når den er knallhard. Men jeg føler meg bare mer og mer utilstrekkelig når vi har sex. Hun kommer en sjelden gang om jeg tar henne bakfra, mens hun ligger på magen og gnir klitten. Aldri i andre stillinger, selv med vibrator. Det som funker best for henne er vibrator på klitten, og dildo inni. Da kommer hun stort sett hver gang.

Poenget med min "historie" er at det ser ut til at det går å finne løsninger som gir dama den nytelsen og tilfredsstillelsen hun søker, mens det er vanskelig, for ikke å si umulig, for mannen å virkelig føle seg som en mann....Jeg unngår ofte å komme inni henne, da det oppleves som en kraftig nedtur etterpå. Jeg spruter inni henne, mens hun overhodet ikke er fysisk tilfredsstilt. Hun sier aldri det, men sånn tenker jeg det er. 

Anonymkode: 43640...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du snakker om. Min er bare 20 cm. Altfor liten 

Anonymkode: cc292...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du (TS) har fått et tilfredsstillende sexliv, til tross for at mannen var både uerfaren og "dårlig" utrustet da dere ble sammen. Erfaring må det jo ha blitt mye av i løpet av 9 år, men den andre utfordringen er jo mye verre, iallefall for en mann.

Jeg har vært sammen med en flott dame i en del år nå, og ingen av oss var vel uerfarne da vi møttes som godt voksne, etter flere tidligere forhold. Vi er begge to kåte mennesker, og har ofte sex. Jeg har kanskje ikke liten penis, etter kliniske/ medisinske definisjoner, mere gjennomsnittlig tror jeg. 12 cm omkrets, 14 lang når den er knallhard. Men jeg føler meg bare mer og mer utilstrekkelig når vi har sex. Hun kommer en sjelden gang om jeg tar henne bakfra, mens hun ligger på magen og gnir klitten. Aldri i andre stillinger, selv med vibrator. Det som funker best for henne er vibrator på klitten, og dildo inni. Da kommer hun stort sett hver gang.

Poenget med min "historie" er at det ser ut til at det går å finne løsninger som gir dama den nytelsen og tilfredsstillelsen hun søker, mens det er vanskelig, for ikke å si umulig, for mannen å virkelig føle seg som en mann....Jeg unngår ofte å komme inni henne, da det oppleves som en kraftig nedtur etterpå. Jeg spruter inni henne, mens hun overhodet ikke er fysisk tilfredsstilt. Hun sier aldri det, men sånn tenker jeg det er. 

Anonymkode: 43640...db3

Her sitter jo mesteparten i hodet ditt. Det er ikke umulig for mannen å føle seg som en mann så lenge han tillater seg selv å gjøre det. Du har nok å gå på når det angår størrelsen, jeg kan forstå mennene som har per definisjon mikropenis, men igjen sitter mesteparten i hodet. Du er ikke mindre mann fordi du har en penis som er liten eller under gjennomsnittet, eller i følge medisinsk definisjon gjennomsnittlig. Det er med andre ord ikke størrelsen på utstyret ditt som viser til "hvor mye mann" du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du (TS) har fått et tilfredsstillende sexliv, til tross for at mannen var både uerfaren og "dårlig" utrustet da dere ble sammen. Erfaring må det jo ha blitt mye av i løpet av 9 år, men den andre utfordringen er jo mye verre, iallefall for en mann.

Jeg har vært sammen med en flott dame i en del år nå, og ingen av oss var vel uerfarne da vi møttes som godt voksne, etter flere tidligere forhold. Vi er begge to kåte mennesker, og har ofte sex. Jeg har kanskje ikke liten penis, etter kliniske/ medisinske definisjoner, mere gjennomsnittlig tror jeg. 12 cm omkrets, 14 lang når den er knallhard. Men jeg føler meg bare mer og mer utilstrekkelig når vi har sex. Hun kommer en sjelden gang om jeg tar henne bakfra, mens hun ligger på magen og gnir klitten. Aldri i andre stillinger, selv med vibrator. Det som funker best for henne er vibrator på klitten, og dildo inni. Da kommer hun stort sett hver gang.

Poenget med min "historie" er at det ser ut til at det går å finne løsninger som gir dama den nytelsen og tilfredsstillelsen hun søker, mens det er vanskelig, for ikke å si umulig, for mannen å virkelig føle seg som en mann....Jeg unngår ofte å komme inni henne, da det oppleves som en kraftig nedtur etterpå. Jeg spruter inni henne, mens hun overhodet ikke er fysisk tilfredsstilt. Hun sier aldri det, men sånn tenker jeg det er. 

Anonymkode: 43640...db3

Hva hvis du slikker eller fingrer henne til hun oppnår orgasme, slik at hun er "i gang", før du kommer inn i henne og eventuelt gir henne flere? Eller gjør bruk av andre metoder som ikke har direkte med kjønnsorganer å gjøre, som erotiske historier eller fantasier. Jeg forstår veldig godt behovet for å kunne føle seg som en mann. Problemet et det enorme fokuset på penisen som det eneste mannlige attributt. Det er ikke slik kvinner ser på menn, det er ikke i penisen at manndommen sitter. Alt som handler om å nyte og å gi andre nytelse, alt som handler om kjønn og kropp, sitter i hodet. Jeg er litt nysgjerrig på den boken du snakker om liljene :) 

Anonymkode: 2ec6d...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at du (TS) har fått et tilfredsstillende sexliv, til tross for at mannen var både uerfaren og "dårlig" utrustet da dere ble sammen. Erfaring må det jo ha blitt mye av i løpet av 9 år, men den andre utfordringen er jo mye verre, iallefall for en mann.

Jeg har vært sammen med en flott dame i en del år nå, og ingen av oss var vel uerfarne da vi møttes som godt voksne, etter flere tidligere forhold. Vi er begge to kåte mennesker, og har ofte sex. Jeg har kanskje ikke liten penis, etter kliniske/ medisinske definisjoner, mere gjennomsnittlig tror jeg. 12 cm omkrets, 14 lang når den er knallhard. Men jeg føler meg bare mer og mer utilstrekkelig når vi har sex. Hun kommer en sjelden gang om jeg tar henne bakfra, mens hun ligger på magen og gnir klitten. Aldri i andre stillinger, selv med vibrator. Det som funker best for henne er vibrator på klitten, og dildo inni. Da kommer hun stort sett hver gang.

Poenget med min "historie" er at det ser ut til at det går å finne løsninger som gir dama den nytelsen og tilfredsstillelsen hun søker, mens det er vanskelig, for ikke å si umulig, for mannen å virkelig føle seg som en mann....Jeg unngår ofte å komme inni henne, da det oppleves som en kraftig nedtur etterpå. Jeg spruter inni henne, mens hun overhodet ikke er fysisk tilfredsstilt. Hun sier aldri det, men sånn tenker jeg det er. 

Anonymkode: 43640...db3

Det er ikke akkurat en liten penis heller med 14 cm lengde og 12 i omkrets!

Anonymkode: 2ec6d...83f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at du ikke føler deg som en mann Anonym. Det er ikke sikkert at dama di føler det på samme måte. Hva med å spørre henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe lek å ha for stor peis heller. Jeg må konstant passe på så jeg ikke ødelegger jenta. Det hadde nesten vært bedre å vært mindre og kunnet kjøre hardere uten fare for skader på meg selv eller henne. Jeg syns det er gøy å høre et par som har gjort liten penis til en fordel fremover en ulempe. Det er sånn man får sex til å bli virkelig bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vause
13 timer siden, Arcturus skrev:

Det er jo ikke noe lek å ha for stor peis heller. Jeg må konstant passe på så jeg ikke ødelegger jenta. Det hadde nesten vært bedre å vært mindre og kunnet kjøre hardere uten fare for skader på meg selv eller henne. Jeg syns det er gøy å høre et par som har gjort liten penis til en fordel fremover en ulempe. Det er sånn man får sex til å bli virkelig bra. 

Problemet er at mange menn som har liten penis ser på dette som et "luksusproblem". Har lest flere ganger om menn som fantaserer om å kunne ødelegge dama og føler de ikke klarer det med en liten penis. Hva som er greia er jeg ikke sikker på, jeg er ikke mann selv men vet som kvinne at det er lite kult å bli ødelagt. Ja, røff sex er fantastisk, men det er ikke fantastisk når du blir bunnet i endte og mente, blør fra underlivet og er sår i flere dager etterpå. Noen kvinner syns nok dette er tennende, misforstå meg rett, men allmennheten vil vell gjerne ha sex uten å ha smerter i lang tid etterpå. Fort gjort å oppnå slikt med en veldig lang penis eller bare en ganske stor penis. 

Sexlivet til trådstarter og mannen hennes bør være en inspirasjon for de som har liten penis OG har komplekser for det. Dessverre er de ikke alltid mottakelige for råd og tips til hvordan sexlivet kan bli bedre, men velter seg i elendigheten og forbannelsen av å være "dårlig utstyrt". Det er trist, det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler det ikke om at det har blitt en fordel at min mann har en mindre penis enn det jeg har vært vant med. Poenget med innlegget er at man gjør det beste ut av situasjonen hvis man har en mindre en, der nøkkelen til et bra sexliv ligger i kommunikasjon. Så helt enig med deg Badass.

Sexlivet mitt hadde nok vært bra uansett størrelse på penis. Men jeg håper at andre også blir inspirert til å kommunisere og åpne seg opp for hverandre. Uansett størrelse på penis.

Det er lov å stille spørsmål underveis "Kommer du i denne stillingen?" Hvis du få et nei, så finner man en annen.

Det er også lurt å vær like opplagte eller slitne, og det er greit å si at man er sliten og så avtale hva som skal til for at man skal orke å ha sex. Eller "Forsyn deg, jeg er sliten, men med hvis du gjør jobben" :fnise:

Jeg hadde ikke giddi og hatt sex med mannen hvis han hadde ligget på sofaen og "voktet" på meg mens jeg gjorde ørten ting i huset og med ungene, for så å kaste seg over meg i det jeg går til sengs. Men min mann tar sin del, og har da fått ei "vill ei".

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ha sex med en mann med en litt liten penis enn med en som har en altfor stor penis. Hadde faktisk en opplevelse her for noen uker siden.. hadde sex med en med en latterlig stor (lang) penis og det var helt grusomt!!!! Måtte stoppe han flere ganger og liksom dytte underkroppen hans litt unna for at han ikke skulle komme så langt inn. Fikk "menssmerter" fra helvete og begynte å blø. Nei fysj, det var ikke noe for meg 😂 Jeg hadde hatt større problem med å være i et forhold med han feks enn med en med mann med en liten penis ass. Jeg følte meg i tillegg kjip som ikke klarte å la han gjøre sitt uten at jeg fikk vondt. Så vær glad i peisen din du 😉 Tipper dama di synst den er helt fin 😉

Anonymkode: aeb5f...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil heller ha sex med en mann med en litt liten penis enn med en som har en altfor stor penis. Hadde faktisk en opplevelse her for noen uker siden.. hadde sex med en med en latterlig stor (lang) penis og det var helt grusomt!!!! Måtte stoppe han flere ganger og liksom dytte underkroppen hans litt unna for at han ikke skulle komme så langt inn. Fikk "menssmerter" fra helvete og begynte å blø. Nei fysj, det var ikke noe for meg 😂 Jeg hadde hatt større problem med å være i et forhold med han feks enn med en med mann med en liten penis ass. Jeg følte meg i tillegg kjip som ikke klarte å la han gjøre sitt uten at jeg fikk vondt. Så vær glad i peisen din du 😉 Tipper dama di synst den er helt fin 😉

Anonymkode: aeb5f...8fc

Og forresten.. jeg har aldri komt under sex før, den "egenskapen" er jeg tydeligvis ikke født med, verken med en liten eller stor penis. Kun med vibrator. Enda jeg har vært i et langvarig forhold der vi hadde verdens beste sex. Vi gjorde det så enkelt som at han kom først også la jeg meg i armkroken hans også kom jeg med vibrator, eller det beste vi begge visste - at han runket over meg også kom vi samtidig etter sexen 🤗 Så jeg tror ikke du skal henge deg opp i akkurat om hun kommer eller ikke ved penetrering, det har nok ingenting med størrelsen på peisen din å gjøre.

Anonymkode: aeb5f...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Har sagt det før og sier det igjen. For meg kommer jeg fort som fy med en liten penis og kan ikke ta imot noe stort. Slik har det vært hele mitt liv. Blir den for stor, får jeg smerter og den støter borti livmortappen som også er veldig vondt.

For min del så kommer jeg veldig fort , for fort, så fort at menn tror jeg faker. Men det gjør jeg ikke, så jeg blr mistrodd andre veien. Vær glad i penisen din som den er Anonymbruker. Er du sikker på at det er størrelsen som gjør at dama di ikke kommer? Mange kvinner kommer ikke vaginalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere har fått det til på et vis. I det minste ender han jo ikke opp som meg, med så mange peniskomplekser at jeg ikke lenger gidder eller ønsker å ha sex :P

Anonymkode: ce3fc...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra dere har fått det til på et vis. I det minste ender han jo ikke opp som meg, med så mange peniskomplekser at jeg ikke lenger gidder eller ønsker å ha sex :P

Anonymkode: ce3fc...92d

Det er jo et valg du tar, at du ikke gidder å ha sex. Akkurat der har du valgt å ende opp selv. Det blir det samme som at jeg mange ganger har latt det gå utover sexlivet at jeg er misfornøyd med puppene mine. Etterhvert som jeg lærte meg å overkomme kompleksene mine åpnet det seg en helt ny verden for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...