Gå til innhold

singellivets gleder


ivanka

Anbefalte innlegg

hm. jeg synes det er litt mye singeltristesse her inne, og vil veie opp med en tråd som priser singellivets lyse sider.

vel jeg får begynne da. dette er bare noen punkter jeg kommer på i farta, så kom igjen alle gla'single brukere og fyll på!

man kan sikle på hvem man vil uten snev av dårlig samvittighet.

man kan tømme en 200-liters varmtvannstank på EN lang dusj uten at noen blir sur.

man kan sove på langs og på tvers og på skrå i dobbeltsenga.

man trenger ikke vente på at noen andre skal bli ferdig med magasinet på lørdag før man begynner på kryssordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger ikke irritere seg over at "noen andre" IKKE har ryddet opp.

Eller: det er like ryddig når man kommer hjem som når man dro.

Slipper å se på sport på TV (gjelder kanskje ikke de som er opptatt av det - men for meg definitivt en glede!)

kommer ikke på mer i farten (men det ER mer - helt sikkert :-)

Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-kan se på sport hele tiden

- slipper maset

- vente på dama( sminke/klær)

- bruke masse penger på hun

- se sippe-filmer

- nevnte jeg å slippe alt maset hennes?

- Spise det jeg vil når jeg vil

- Slippe å høre teksemeldinger og hun ringe i telefonen

- fi faen i å rydde

- badet er ledig hele tiden

- slippe alt maset hennes :)

Damn...har det flott som singel jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melissa Gioberti utl.

- Slipper sport på TV

- Slipper rare lyder fra badet

- Slipper å se pen ut hele tiden

- Slipper å ta hensyn, planlegge og anstrenge seg for en annen 24t/d

- Må ikke se deilig ut hele tiden

- Kan se "Sleepless in Seattle","Bridget Jones" og andre lettvektere med god samvittighet- og kan gråte uhemmet alene og synes litt synd på seg selv, fordi de har det så perfekt og romantisk på film.

-Dype franske filmer kan nytes i fred og ro uten rastløse vridninger fra irritert samboer som savner action og karate.

- Slipper synet og opplevelsen av hans single, umodne kamerater som helst ville sett ham single..egentlig.

- Kan gå i kose-dresser og tykke sokker etter jobb og heste-hale

- Kan gå med briller i hjemmet

- Kan surfe uhemmet på nettet uten å ta hensyn

- Bestemme musikken selv: kun kvalitets-musikk slipper gjennom!

- Kan lage middag når det passer, hva man vil, og kan legge seg kl. 1, 2, 3....uten å tenke på andre. Kan stå opp når man vil i helgene.

- Slipper diskusjoner, konflikter, misforståelser, krangler, og hans foreldre og søsken (hvis man ikke helt har kjemi med dem)

- Slipper å tenke på alle fødselsdagene og konfirmasjonene på hans side av familien- og slipper å reise land og strand rundt for å besøke dem og legge inn energi når man egentlig bare vil slappe av.

- Kan bestemme ferie-målene alene uten å ta hensyn til hans behov for å kontrollere og bestemme alt!

- Større muligheter for gode jobber fordi energien kan kanaliseres i arbeidet

- Sjekke opp kjekkaser på byen! Noen blir det useriøst med og andre kan man date videre. :)

Det gjelder å ikke havne i fellen igjen: samboer-fellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Takk!!!!

Denne tråden trengte jeg sårt. Har hatt verdens jævligste helg, ymse grunner, og har det fortsatt passelig pyton etter tre dager. Trengte denne påminnelsen.

Vil føye til at jeg kan ha sex med noen jeg liker når jeg vil, hvor jeg vil, hvor ofte/sjelden jeg vil, hvordan jeg vil, hvor lenge/kortvarig jeg vil - og med garantert himmelsk utbytte HVER gang, uten pes!!! MEG!!

Og får jeg lyst på noen andre, kan jeg gjøre det også!

Det er en utrolig frihet i det, en frihet jeg blir minnet på nåe jeg spør en venninne om vi skal stikk eut og spise og hun sier "må bare høre med typen først. Vi skal kanskje til svigermor å spise..."

Ædabæda.

SKal heller overleve søndag morgen da, når resten av uka er kvalitativt helt overlegen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste for min del er vel:

- får ha snopet mitt i fred

- ingen som kjøper snop når jeg ikke skal ha

- kan spise knekkebrød til middag om jeg ønsker det, uten at noen mener jeg er GAL som ikke spiser full middag..

- kan se hva jeg vil på TV

- kan bruke fritiden min som det passer meg, uten tanke på å skulle dele den med andre.

- kan legge meg når jeg vil

- kan skru radioen på i stua når jeg skal på badet å ordne meg om morgenen

- kan både sikle og kjenne på deilige mannfolk som det passer meg selv. :sjarmor:

- kan sitte hjemme i koseklær en hel lørdag og bare gjøre dølle ting, uten at noen har meninger om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan eksperimentere med hvor lange legghår det er fysisk mulig å gro vinterstid. varmer gjør det også.

holdt på med det jeg og, inntil jeg skulle ut og muligens vise meg i skjørt, da måtte jeg jaggu ta det gitt!!!

også endte jeg ikke opp med skjørt lell.... :roll:

så nå får jeg spare på nytt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en positiv tråd om singellivets gleder! Her er hva jeg setter pris på:

* Får se tv når jeg vil og hva jeg vil

*kan sladre og være hos venninner så lenge og ofte jeg bare gidder og vil.

*på vei hjem fra venninna mi, kan vi(jeg og jenta mi) være impulsive og slå til med en kjøpe- pizza...

*Jeg kan gå i utvasket treningsbukse,store ullsokker og ustelt hår hele lørdag og søndag uten å få dårlig samvittighet.

*Jeg kan bestemme meg på timen om jeg skal reise bort i helgene eller ei

* Jeg kan flørte villt og uhemmet og ikke minst uten forpliktelser.

* Jeg kan flytte om og skifte stil hjemme så mye jeg gidder uten at noen setter seg på bakbeina.

* Jeg kan være 100% meg selv uten å få hånlig komentarer om måten å snakke på, eller måten å være på.

* Jenta mi slipper å være redd for å søle eller være klumsete.

* Jenta mi slipper å være redd for at mamma skal gråte og være lei seg (etter mamma har fått en overhøvling over hvor håpløst menneske hun er)

*Rydde mitt eget rot i mitt eget tempo (uten å være redd for å få kjeft fordi håndklærne ikke er korrekt lagt sammen og kategorisert etter farger...)

Det har absolutt sine fordeler å være singel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melissa Gioberti :

-Slipper å se pen ut hele tiden

- Kan gå med briller i hjemmet

Går du virkelig rundt toppsminket og oppdollet hele tiden bare frodi du har type? Si meg....sminker du deg før du går ut i postkassen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melissa Gioberti :

-Slipper å se pen ut hele tiden

- Kan gå med briller i hjemmet

Går du virkelig rundt toppsminket og oppdollet hele tiden bare frodi du har type? Si meg....sminker du deg før du går ut i postkassen også?

Nei da, jeg er egentlig ganske avslappet og med den rette personen ville jeg ikke ha anstrengt meg så mye med klær, sminke og sånt hjemme. Men man må jo se litt ålreit ut da.

Følte ikke at jeg kunne gå rundt i koseklær og briller hjemme nei, så øynene ble jo slitne av kontaktlinser fra morgen til kveld.

Sånn kan det gå med feil samboer. Jeg skylder litt på ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Perfekt tråd!!

Eg kan:

*la vere å barbere meg

*ha det ryddig heile tida

*reise vekk uten at kåken er bomba når eg kjem heim

*sitte på kg heile helga uten kommentar

*gå på cafè når eg måtte ønske, aleine eller med den eg måtte ønske

*gå ut og ta imot kompliment som dukkar opp, uten å kikke etter sjalu sambo

*kjøpe julegåver berre til min familie

*slippe å gå i så mange bryllup

*gjer nett det som passar meg når det passar meg

*vere besatt av jobben min uten at nokon klagar

*slippe å ta hensyn til nokon når eg planlegg helga

*slippe å ha dårleg samvit når eg har brukt dei siste kronene mine på dei nydelege skoa på salg....

*slippe å komme heim til ein som er sur når eg er blid

*slippe å komme heim til ein som er blid når eg er sur

*slippe å høyre "god morgen!!" med ein gong eg står opp, (og er passe sur)

Alt i alt: singellivet er så farleg behageleg no at han som får komme inn i livet mitt må vere heilt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha så mye sex man vil (til og med uten at leiligheten blir rotete)! :ler:

Og så kan man spille musikk om natten!

Og slippe å se på fotball! YEAH! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt friheten!!!

Jeg går rundt og er glad hele tiden, fordi jeg endelig har 110 % kontroll over mitt eget liv!

Ingen sure miner, ingen tvangskosing, ingen irettesettelse om hvordan jeg skal ordne økonomien min, ingen som roter på badet mitt, eller bestemmer at jeg skal se fotball akkurat den kvelden jeg ville se Reality! YES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...