Gå til innhold

Spiseforstyrret - avslutte behandling? Konsekvenser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame som har gått i behandling for mine spiseforstyrrelser (anoreksia nervosa) i over 6 år. Har flyttet mye på meg, men har nå vært boende på samme sted lenge. Min flinke, gode psykolog sluttet i jobben rett før jul og etter det fikk jeg en behandler på poliklinikken som jeg bare blir destruktiv av. Jeg har forhørt meg om det er mulig å få en annen behandler, men de er fyllt til randen på poliklinikken. 

 

Mitt spørsmål er: jeg er undervektig (bmi 14.7). Har noen peiling på hva som skjer hvis jeg avslutter behandlingen ved nåværende poliklinkk? Det skal sies at jeg har gått opp MYE i vekt fra i høst (innstilt på å bli frisk) og får god oppfølging av min fastlege. 

 

Håper noen kan gi gode, fornuftige svar!

Anonymkode: 9249e...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære trådstarter, jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Du kan også ta kontakt med  Rådgivning Om Spiseforstyrrelser.. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

 

Lykke til,

Alice i Eventylrand, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...