Gå til innhold

Spørsmål til menn/kvinner i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle bestemmer over sin egen kropp. Helt latterlig å nekte et annet menneske å ta på seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg skjønner også hva de andre mener. Jeg tror i alle fall de mener at hvis onanering velges over sex "hele tiden", blir nok følelsene for onani noe kjølige for den som til stadighet blir avvist

Anonymkode: 5fc3e...9c6

Akkurat det blir jo noe helt annet. Det der kan man like godt overføre til at den ene parten velger å gå på kino uten den andre hele tiden, eller den ene velger å være sammen med venner uten den andre hele tiden, eller den ene velger å være på jobb mer enn h*n må for å slippe å være med den andre osv. At det er onani det er snakk om, er ikke relevant i en slik situasjon, poenget er at noen velger bort partneren sin.

Anonymkode: c0cc7...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han ikke bytter det ut med meg så kan jeg ikke bry meg. 

Men nå når vi snart blir samboere håper jeg ikke han begynner å runke mens jeg sitter i naborommet, eller legger igjen runkepapir overalt når jeg er borte. Har hørt endel skrekkhistorier på KG som jeg har fått litt angst for:ph34r: Jeg har null interesse for å ta del i hans egentid, og han har heller ingenting med min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nekte noen å onanere har da aldri vært tema i TS, du som flere ganger har kommet med dette i denne tråden? Jeg etterspør VANLIGHETEN rundt onani i et forhold, og hvor vidt det har betydning for den andre parten (i den grad det opptrer).

Jeg hadde en opplevelse jeg aldri i mine tidligere forhold (eller dette) har hatt, som jeg reagerte på, da han tydelig (fysisk) hintet til sex og jeg også var på gli, men unnskyldte meg for 5 minutter da min morgenrutine som han jo kjenner til er at jeg må tømme blæren før noe som helst. Da jeg kommer tilbake etter disse minuttene har han allerede betjent seg selv og har gått over på andre ting (telefonen). Det kom siden fram at han "tok den kjappe løsningen" fordi han hadde tolket meg til å ikke være i modus, og ventet da altså ikke engang de få minuttene for å finne ut om antagelsen stemte eller ei. Da jeg tok opp dette forstod han reaksjonen min, i det øyeblikket følte jo jeg meg utilstrekkelig og avvist.

Det fikk meg inn på hvor vidt det er "vanlig" i forskjellig grad å runke/onanere i forhold, og jeg mener det selvfølgelig er akseptabelt å ta seg en runde med seg selv i blant, men ikke under noen omstendigheter som erstatning for en tilgjengelig partner.

Anonymkode: 9ffb7...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎31‎.‎05‎.‎2016 at 2.04, AnonymBruker skrev:

Først og fremst til menn i forhold, men også dere kvinner i forhold som kan svare på dette:
Synes dere det er ok at runking forekommer i et forhold (uten at dama er involvert), eller mener dere det er synonymt med at sexlivet er utilstrekkelig? Og hvor ofte runker dere menn som er i et forhold?

Anonymkode: 9ffb7...2ae

Såklaaaart er det ok. Min dame er gravid, hadde slitt hvis jeg ikke kunnet gjort det:p En kar kan ofte ha behov for å lette på det "3" trykket. Ikke sikkert at 1 gang om dagen er nok heller. Og sex vil man jo somregel ha også, men vi menn kan også bli for sliten (ganske sjelden) til å ha sex. F eks om man kommer hjem fra 4 langvakta og skal opp om 7timer igjen. Da foretrekker jeg heller å dra i snora på dass fremfor å bruke 30min i senga.

 

Å bare ha sex med 1 individ kan også føre til at det er behov for å ikke ha sex hver bidige dag også. Da det kan føre til at d blir monotomt etter x antall år etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Runk i vei.

Men om han heller velger runking gjentatte ganger over sex så har vi ett problem.

Anonymkode: 22039...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 34 år, gift. 

Runking og onanering er selvfølgelig helt ok. INGEN har noe med hva en annen person velger å gjøre med sitt eget kjønnsorgan. Jeg vet ikke om mannen min runker, men jeg onanerer gjerne flere ganger i uken, noen ganger flere ganger daglig. 

Jeg blir så oppgitt over at så mange tror det er i stedet for sex. Det er vist gang på gang at jo mer seksuell oppførsel man har, jo mer har man lyst på sex. Jo mer man tenker på sex, leser om sex, og utfører seksuelle handlinger, jo mer vil hjernen bli primet for å ville ha mer sex. 

Så om mannen din runker kan det føre til at han vil ha mer sex med deg, ikke mindre. Onanering er ikke en trussel, folkens.. 

Anonymkode: c5144...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6/1/2016 at 11.09, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...