Gå til innhold

Frosne reker i fryseboks på nærbutikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I min nærbutikk har de en liten fryseboks. Den er det frosne reker oppi. Har sett den stått der,men sjeldent sett folk tatt noe der. Det er ikke mye reker der heller.

Nå trengte jeg reker, mest for pynten sin del. Mistet lysten på de rekene. Når jeg åpner boksen så ligger rekene rett nedi boksen. Jeg aner ikke når de går ut på dato eller noe. Ikke hvor de kommer fra, pakkedato. Er ikke butikken forpliktet til det? Ikke fikk jeg spurt heller, og regner med esken de var i, er kastet. Noen som vet?

Det er en stor butikkjede som har butikken

 

Anonymkode: e4b3c...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å være greie de. Er jo frosne.

Anonymkode: a285e...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje uklart det jeg prøvde å formidle. Frosne reker kan være ok, men når de ligger løse i en fryseboks? Legger du mat i fryseren, uten å pakke inn?og hvor gamle er disse rekene? Det er ikke så flust av folk nedi boksen å henter. Ingen informasjon av noe

Anonymkode: e4b3c...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da vanlig at de ligger rett nedi fryseboksen.

Anonymkode: 1c02f...7fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle reker som omsettes i Norge er frosne. Spiste det senest i dag. Det anbefales å kjøpe på Rema. De har de beste frosne rekene sier folk. Det er strenge regler for slikt, og de ligger jo i en fryseboks og er gjennomfrosne og byttes ut jevnlig.

Anonymkode: 2fbb5...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør ligge i en emballasje, og ikke rett i fryseboksen, for den desinfiseres nok ikke mellom hvert påfyll. Jeg kjøpte reker på en dagligvarehandel en gang, og oppdaget at de var frysetørret. Da er de gamle og oppbevart feil.

Anonymkode: 45763...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...