Gå til innhold

suiger i husarbeid!


marsvin

Anbefalte innlegg

jeg vil bare høre, eller ha en sutretråd, for hvor DÅRLIG enkelte er på husarbeid! aaaahaha, jeg klikker snart. men det er litt gøy og, er det mulig å være så håpløs? er du og en som må ta runden selv uansett etter at en talentløs mann/kvinne har forsøkt seg, og kaste bort din dyrebare tid? 

jeg er sammen med en mann på 42, og han klikker hvis jeg hyggelig sier ifra, og tar det som kritikk.så jeg lar være å si noe mer.  men, noen ting, er bare komisk dårlig liksom. Jeg later ofte som jeg er kjempeglad for at han har gjort det, for han er så fornøyd selv =/ men 9 av 10 ganger, er det bare ..ikke bra! .jeg er veldig glad i han <3 men alle kan ikke ha talenter for alt, si! :fnise:.Her er noen av min samboers terorier på hvordan husarbeid skal gjøres:

  • Man skal vaske gulvet før man støvsuger
  • Badegulvet hører ikke med i vaskerunden
  • å vaske badet, betyr å tørke av toppen av doen med vått papir 
  • tøymykner is a bitch
  • tørke støv,hvorfor det?
  • hvorfor rydde ordentlig hvis man bare kan flytte på rotet til et annet sted?
  • søppel legges i skuffen når man ikke gidder å gå en halvmeter til søppelkassa ( helt serr, kjøkkenskuffen er full av gamle kvitteringer og lotto-kuponger, plast. etc. )
  • oppvasken er ferdig når alt får plass i kummen fylt med såpevann. det ligger jo ikke på benken?
  • tørke oppvask med t-skjorte
  • hvorfor rydde, når vår veranda kan brukes som lager?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ulik min, han der. :ler:

Anonymkode: 30e94...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig, veldig kjent ut! 

Gjør ikke noe om vasken er så full at den ikke kan brukes - benken er jo ryddig!

Andre klassikere her:

- Kjøkkenhåndkle brukes som serviett, er jo ingen vits å vaske hendene først! 

- Kjøkkenhåndkle brukes som ovnsvott og dynkes dermed ofte i saus/stekefett (han husker aldri hvor ovnsvottene ligger)

- "Teppepulver" (bor i Irland) strøs på teppet før det støvsuges, det må jo lukte godt skal man vite! Never mind at dette tilstopper støvsugeren og legger igjen godt med pulver i teppet..

- Badet vaskes ved å helle klor i do og la det stå noen timer, så trekke ned. Forgiftning anyone?

- Grunnen til at oppvaska aldri tas fullstendig er at noe trengte å "bli liggende i såpevann en stund". Jaok

- Mat kan varmes opp i brødformer, kakeformer, muffinsformer eller hva enn annet som ligger lett tilgjengelig, folie eller bakepapir er aldri nødvendig.

- Ellers kjører han konsekvent ting i oppvaskmaskina som ikke tåler det. Jeg blir gal

Men jeg elsker ham likevel :rodmer:

Anonymkode: b7f4d...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...