Gå til innhold

Har ikke mottatt foreldrepenger for mai enda


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du tjener veldig mye (over 6 G tror jeg det er) så vil du ikke få like mye som ved lønn. Men dersom du tjener under ca 500 000 brutto, så skal du få like mye i foreldrepenger. Evt mindre om du velger lengre permisjonsløsning. 

Jeg har ikke fått barnetrygd ennå. Kanskje de er forsinket i mai?

Anonymkode: acc6c...f16

Barnetrygden skal vel også komme innen den siste hver mnd, altså imorgen. Regner med at de tikker inn på konto kl 7 imorgen som de pleier:)

Anonymkode: f76da...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnetrygden skal vel også komme innen den siste hver mnd, altså imorgen. Regner med at de tikker inn på konto kl 7 imorgen som de pleier:)

Anonymkode: f76da...ebe

Jeg pleier å få barnetrygden rundt den 22-25, mulig forskjeller lokalt? Men jeg er ikke så bekymret for de kronene, bare satte det i forbindelse med TS sitt problem. :)

Anonymkode: acc6c...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg i permisjon lengre, men jeg fikk pengene alt fra 20-30/31. Barnetrygden har alltid kommet siste dag i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror med mange har fått senere utbetalinger denne måneden fordi de kjører ut feriepengene også (for de som har krav på det).

Jeg har fått foreldrepengene (den 21/05) men ikke barnetrygden og ikke feriepengene.. 
Regner med det kommer i morgen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...