Gå til innhold

Øyekontakt med jente du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er øyekontakt viktig når man prater med ei jente man liker? 

(Jeg liker ei jente og vi står egentlig bare å ser på hverandre når vi snakker, litt intens øyekontakt!)

Anonymkode: db7a5...2af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svar ærlig da! Jeg er usikker

TS

Anonymkode: db7a5...2af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig, men nå ble jeg småbekymret... Fordi du minner meg om en jeg liker også og vi gjør det samme... Tenkte du er han... 

Anonymkode: 13bdd...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig, men nå ble jeg småbekymret... Fordi du minner meg om en jeg liker også og vi gjør det samme... Tenkte du er han... 

Anonymkode: 13bdd...c0a

Interessant, lite sannsynlig vi kjenner hverandre da KG er sykt stort!

hvilken landsdel er du fra ?

Anonymkode: db7a5...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se litt høyt oppe på pannen. Eller på nesen. Rett i øynene blir så intenst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym bruker!

jeg forstår at øyenkontakten kan være litt intens, men for st et forhold skal fungere er det viktig å kunne ha øyekontakt å kunne beundre Andres øyne. Jeg som selv er blind, kunne ønske at jeg kunne stirre intenst på det motsatte skjønn! Lykke til med øyenkontakten! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig og også effektfullt. Studier har vist at direkte øyekontakt (se hverandre inn i øynene over en viss tid) stimulerer til varme følelser for hverandre.

Den følelsen når man møter blikket til noen man er forelsket i er jo ganske magisk. ;)

Anonymkode: eb9a7...dbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er viktig og også effektfullt. Studier har vist at direkte øyekontakt (se hverandre inn i øynene over en viss tid) stimulerer til varme følelser for hverandre.

Den følelsen når man møter blikket til noen man er forelsket i er jo ganske magisk. ;)

Anonymkode: eb9a7...dbb

Sant ;) 

Anonymkode: db7a5...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er viktig og også effektfullt. Studier har vist at direkte øyekontakt (se hverandre inn i øynene over en viss tid) stimulerer til varme følelser for hverandre.

Den følelsen når man møter blikket til noen man er forelsket i er jo ganske magisk. ;)

Anonymkode: eb9a7...dbb

Jeg lurer på om det er noe i det? Dette er vel forsåvidt noe som også går relativt automatisk når to personer har et øye for hverandre (pun intended).

Anonymkode: 16ab1...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...