Gå til innhold

Han kommer ikke inn... Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har noen ganger forsøkt å ha sex der han er bak meg, enten stående eller at vi ligger i skje. Men han kommer ikke inn, virker litt som at hullet mitt er for langt fremme eller noe. Noen tips for å få til dette?

Anonymkode: 71a4b...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å guide penisen med hånden. 

Anonymkode: 2e4db...2c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på om vagina kan ha ulike vinkler eller noe. Med eksen som var en ganske stor dame, var det aldri noe problem å ha sex bakfra. Men med dama nå, som er tynn og slank, er det vanskelig. Jeg ramler ut hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid hatt problemer med spooning eller at han står bak meg feks i dusjen. så enten er rumpa mi for stor eller så er vaginaen min feil vinklet :P har også problemer i doggy, må dytte rumpa opp mens overkroppen ligger ned på senga :P 

Anonymkode: 3ce39...d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nok svai i ryggen?

Anonymkode: 4ca1b...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten har noen ganger forsøkt å ha sex der han er bak meg, enten stående eller at vi ligger i skje. Men han kommer ikke inn, virker litt som at hullet mitt er for langt fremme eller noe. Noen tips for å få til dette?

Anonymkode: 71a4b...1e9

Mere svai i ryggen, så kommer han bedre til. Det er ofte ikke mulig om mannen ligger med brystkassa for tett inntil ryggen din. Så svai ryggen godt og la han finne en stilling der han kommer bedre til. Om du ønsker mye nærhet, er dette nok litt vanskeligere bakfra enn i f.eks misjonær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stan skrev:

Jeg har lurt på om vagina kan ha ulike vinkler eller noe. Med eksen som var en ganske stor dame, var det aldri noe problem å ha sex bakfra. Men med dama nå, som er tynn og slank, er det vanskelig. Jeg ramler ut hele tiden. 

En av mine kjærester som var bitteliten kunne ligge flatt på magen og det var ingen problem å ha sex med henne mens jeg lå oppå. Har ikke fått det til med andre når jeg har prøvd (dog har jeg ikke prøvd det ofte). Men hun var også syltynn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, amativeReflection skrev:

En av mine kjærester som var bitteliten kunne ligge flatt på magen og det var ingen problem å ha sex med henne mens jeg lå oppå. Har ikke fått det til med andre når jeg har prøvd (dog har jeg ikke prøvd det ofte). Men hun var også syltynn da.

Med mine er det altså motsatt. Ikke noe problem å komme inn, ganske dypt, men ramler bare ut igjen. Men det er jo så mye annet man kan gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Skal prøve å svaie ryggen enda mer, men har allerede prøvd å svaie ganske mye. Mulig jeg har feil vinkel på vaginaen eller noe...

TS

Anonymkode: 71a4b...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...