Gå til innhold

Selskapslokale i Bergen/omegn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal gifte meg neste sommer, og er på utkikk etter selskapslokale i Bergen eller omegn (Askøy, Sotra.....). 

Vi kan bli 100 gjester, så det må være et sted med plass til såpass mange. Om det er matservering eller ikke er ikke så nøye, men vil gjerne ha et sted med en fin hage e.l., så det går an å være ute hvis det er fint vær. 

Noen som har noen gode forslag? Har søkt masse på nettet, men synes de fleste stedene ikke har plass til alle gjestene.

Anonymkode: 3ed3d...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk mitt-selskap.no. Vet at Legenes hus i alle fall har plass til over 100 til middag, og tror det også gjelder Rambergstunet og Kommandantboligen i Gravdal. 

Anonymkode: 1360d...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse begrensninger når dere skal være 100, men legenenes hus og gamle hansa har sånn kapasitet  (dog dårlige uteareal på begge). Fjordslottet på Osterøy mener jeg har kapasitet og uteområdet er flott. Og så er det er hotell bjørnefjorden (?) som jeg mener er stort nok. Utsikten og uteplassen skal være flott, men jeg har bare vært der i regn og tung skodde ;) Det er et lokale i Gamle Bergen som skal være flott, men det kjenner jeg ikke så godt. 

Anonymkode: d069e...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foldnes kyrkje. Var der i bryllup i mars. Veldig fint.

Anonymkode: 44851...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...