Gå til innhold

mangler tiltrekkning, alt ellers bra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Kan ikke tenke meg noe verre enn å sløse bort livet sitt på et forhold totalt uten tiltrekning. Selvsagt kan tiltrekningen gå litt opp og ned i et langt samliv, men dere hadde jo ikke noe lidenskapelig start en gang! Dvs ikke noe som ligger i bunnen! Da kunne han vært en hvilken som helst fyr, han ER en hvilken som helst fyr! Vil du ikke føle den deilige følelsen av å ha lyst på noen? Og han fortjener noen som har lyst på han! Er helt patetisk av han å si at det ikke betyr noe. Helt tydelig at han er livredd! Men dere kommer begge til å være glad for dette bruddet om noen år!

En annen ting: HAN er tiltrukket av DEG? Så det er bare DU som ikke skal ha den gleden? Det er neppe rettferdig!

Virker som han er tiltrukket selv om vi har sjelden sex.OG da er det veldig enkelt sex. Men vi kan gjerne ha nærhet selv om jeg føler det er mindre av og. Jeg klarer ikke tungeKysse med han. Det bare stopper opp.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, rips30 skrev:

Vet ikke om det finnes noe som helst lyst igjen i denne kroppen . Jeg vet jeg ikke er lesbisk lesbisk. Men jeg lurer på om det er noe alvorlig galt med sexlysten

 Jeg kjenner om trent ingenting lengre, sliter selv på meg selv.. Føler at jeg aldri kan ha lyst på noen mer. Selv om jeg hadde det i "gamle dager"

Herregud, jente!!! Dette er jo ENDA større grunn til å gå! Vær så snill å gå! Redd ditt eget følelsesliv! Du kaster bort livet ditt! Du går glipp av SÅ mye! Ikke vær redd! Du kommer ikke til å være alene! Du kommer til å lure på hvorfor du ikke gikk før!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, rips30 skrev:

Virker som han er tiltrukket selv om vi har sjelden sex.OG da er det veldig enkelt sex. Men vi kan gjerne ha nærhet selv om jeg føler det er mindre av og. Jeg klarer ikke tungeKysse med han. Det bare stopper opp.  

Og jeg gjentar meg selv! GÅÅÅÅÅ!!!! Jeg vet litt hvordan det føles! Og jeg kan love deg at lysten kom tilbake, bare med andre menn, ikke han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Kan ikke tenke meg noe verre enn å sløse bort livet sitt på et forhold totalt uten tiltrekning. Selvsagt kan tiltrekningen gå litt opp og ned i et langt samliv, men dere hadde jo ikke noe lidenskapelig start en gang! Dvs ikke noe som ligger i bunnen! Da kunne han vært en hvilken som helst fyr, han ER en hvilken som helst fyr! Vil du ikke føle den deilige følelsen av å ha lyst på noen? Og han fortjener noen som har lyst på han! Er helt patetisk av han å si at det ikke betyr noe. Helt tydelig at han er livredd! Men dere kommer begge til å være glad for dette bruddet om noen år!

En annen ting: HAN er tiltrukket av DEG? Så det er bare DU som ikke skal ha den gleden? Det er neppe rettferdig!

Virker som han er tiltrukket selv om vi har sjelden sex.OG da er det veldig enkelt sex. Men vi kan gjerne ha nærhet selv om jeg føler det er mindre av og. Jeg klarer ikke tungeKysse med han. Det bare stopper opp.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Og jeg gjentar meg selv! GÅÅÅÅÅ!!!! Jeg vet litt hvordan det føles! Og jeg kan love deg at lysten kom tilbake, bare med andre menn, ikke han!

Takk 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, jeg fant et flott hus, den har alt jeg ønsker meg bortsett fra et tak! jeg har heller ikke mulighet til å fikse et tak. Burde jeg kjøpe det?"
Nei, ts, ikke kjøp det.

Endret av HomelessIcecream
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livredd for å gjøre feil, leve livet mitt alene. Livredd for å angre at jeg ikke beholdt det jeg hadde. Jeg vet at det høres helt sykt ut dette. Jeg er livredd for å møte en fyr der jeg kjenner seksuelle følelser til ,,  ikke skal ha de andre tingene som nærhet respekt omtanke varme medfølelse godhet trygghet trofasthet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

"Hei, jeg fant et flott hus, den har alt jeg ønsker meg bortsett fra et tak! jeg har heller ikke mulighet til å fikse et tak. Burde jeg kjøpe det?"
Nei, ts, ikke kjøp det.

Sant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sove litt.. God natt folkens og takk fOr svar dere har tatt dere tid til !!  Setter stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.5.2016 at 22.57, AnonymBruker skrev:

Takk for svar @):- 

Anonymkode: c6efc...7f8

Hva mener du egentlig?  At begge gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke kommet noe lenger i hodet, TS?

Du kommer til å forakte deg selv for din egen feighet! 100% sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Har du ikke kommet noe lenger i hodet, TS?

Du kommer til å forakte deg selv for din egen feighet! 100% sikkert!

Er jeg T S? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, rips30 skrev:

Er jeg T S? 

Jepp! TS = TrådStarter.

Plis bare slå opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, rips30 skrev:

Hva mener du? 

 

21 timer siden, rips30 skrev:

Hva mener du? 

Syns du kan skrive på en respektfull måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jepp! TS = TrådStarter.

Plis bare slå opp!

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava
22 timer siden, rips30 skrev:

 

Syns du kan skrive på en respektfull måte. 

Hvorfor svarer du deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...