Gå til innhold

Er du god i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Nei jeg er elendig i senga. Om jeg tilfredsstiller en kvinne så er det ren flaks ikke dyktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 cm 14 omkrets her. Sier seg selv.

Anonymkode: 42109...44a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

18 cm 14 omkrets her. Sier seg selv.

Anonymkode: 42109...44a

Nei, det gjør ikke det.

Anonymkode: 184a3...ca8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

18 cm 14 omkrets her. Sier seg selv.

Anonymkode: 42109...44a

Ja, at du er dårlig. Så lenge du tror det bare er størrelsen på kukken som teller.

Anonymkode: 6b97a...680

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var god. Men med min nåværende kjæreste har jeg innsett at jeg stinker. Min forrige kjæreste var glupsk og lysten, så det var lett å gi seg hen og kaste all sjenanse på båten. Jeg kunne vise meg frem og blotte hver millimeter av kroppen uten blygsel fordi han slukte alt han så. Det tente meg i større grad.

Min nåværende kjæreste er mer....mellow. Føler dessverre ikke at jeg trigger den samme lysten i han så da blir jeg automatisk rævva og klarer ikke gi særlig mye. Men jeg er mer tiltrukket av min nåværende kjæreste og han er deiligere å smake, ta på og se på. Derfor nyter jeg i mye større grad å gi han blow jobs, og DER briljerer jeg. Jeg er 100% sikker på at de sugejobbene jeg leverer til min nåværende kjæreste er de beste jeg har gitt i løpet av mitt liv.

 

 

Anonymkode: 1ec10...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med typen er jeg god i senga, vi har samme preferanser og lystmønster. Hvordan jeg er med andre vet jeg ikke, noen synes sikkert jeg har vært dårlig, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her inne som kan definere seg "gode" i senga? evt. hvorfor, begrunn! :P 

Anonymkode: 7bd20...2d0

God nok i alle fall.

Jeg oppnår alltid orgasme, så da holder det vel... :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Uredd skrev:

God nok i alle fall.

Jeg oppnår alltid orgasme, så da holder det vel... :lur: 

Hva med henne?

Anonymkode: 184a3...ca8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OverMyKnee

Ja, de sier så..

jeg har visst noen skills, og har gitt flere damer sine første vaginalorgasmer, sprutorgasmer og analorgasmer.

Jeg har en middelmådig kuk, tipper rundt 14cm lang.. men kan å bruke den, og er meget utholdende. Og repertoaret mitt er så mye mer enn bare kuk.

Det var ei som kalte meg sin absolutt minst egoistiske elsker ever... jeg har en fetish for å se damer komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

18 cm 14 omkrets her. Sier seg selv.

Anonymkode: 42109...44a

Jeg vil tro en kvinne har mer nytelse av en mann med 14-15 cm som vet hva han gjør enn med en mann med 18 cm som ikke vet hva han driver på med.

Anonymkode: 9ce32...340

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med henne?

Anonymkode: 184a3...ca8

Hun er også god i senga og oppnår orgasme... :klo:

:fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med henne?

Anonymkode: 184a3...ca8

Jeg er kjempegod i senga og oppnår mange orgasmer, takket være Uredd. For en sexy kjæreste jeg har! :rodmer:

1 minutt siden, Uredd skrev:

Hun er også god i senga og oppnår orgasme... :klo:

:fnise: 

Aww. Tusen takk for komplimenten, min kjære. Du er enestående i sengen!!! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann. Jeg tror ikke jeg er spesielt god i senga. Jeg har lite erfaring med andre enn kjæresten, og hun er ikke så ivrig.

Antar det er med selvtillit i senga som med bilkjøring. De aller fleste sjåfører mener de er bedre enn gjennomsnittet. 

Anonymkode: 3de9d...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden alle mannfolk kommer tilbake for mer, prøver seg i flere år etter jeg har avvist de, og de fleste har sagt at jeg er den beste de har hatt i senga, vil jeg tro jeg er det. Jeg er i overkant kinky så det kan vel ha noe med saken å gjøre. Liker sex utenom det vanlige:laugh:

Anonymkode: 1fd7c...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan jeg er. Har ikke hatt mye sex, men noen ganger med min nåværende kjæreste. Og jeg er veldig usikker på meg selv, jeg sliter en del med å ta initiativ til sex. Og å gjøre noe under sex-akten pga jeg er usikker på meg selv. Men det jeg gjør nytet kjæresten min. Og han ble vist overrasket over meg når jeg ga han min første bj. Aldri gjort det på verken en annen mann. Eller trent på en banan som han mente jeg måtte ha gjort. Haha. Så jeg er vell god på bj. Men blir da så sliten i kjeven. Men jeg viser ofte at jeg nyter det med mye lyd. Og det er lyd som kommer av nytelse. Ikke fordi jeg prøver å bevise noe. Så om jeg må ha stille sex må jeg bite i pute og virkelig kjempe for å ikke lage lyd. Og jeg slapper godt nok av til at jeg har vell kun opplevd 2-3 ganger at jeg ikke har fått orgasme. Og den ene er ganske naturlig uten å komme inn det.

Men jeg har ikke mange preferanser da jeg kun har hatt sex med kjæresten. Og har ikke planer om å ha sex med andre. Det er han som betyr noe hva sier. Ikke alle andre. Men jeg har litt å gå på enda 😉

Anonymkode: e13ea...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden alle mannfolk kommer tilbake for mer, prøver seg i flere år etter jeg har avvist de, og de fleste har sagt at jeg er den beste de har hatt i senga, vil jeg tro jeg er det. Jeg er i overkant kinky så det kan vel ha noe med saken å gjøre. Liker sex utenom det vanlige:laugh:

Anonymkode: 1fd7c...2c1

Tempting!

Anonymkode: 24059...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...