Gå til innhold

Er du god i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her inne som kan definere seg "gode" i senga? evt. hvorfor, begrunn! :P 

Anonymkode: 7bd20...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, fordi jeg har en penis som er over gjennomsnittet stor

Anonymkode: dfc88...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, fordi jeg har en penis som er over gjennomsnittet stor

Anonymkode: dfc88...f09

Den gjør deg ikke automatisk god i senga.

Anonymkode: 184a3...ca8

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gjør deg ikke automatisk god i senga.

Anonymkode: 184a3...ca8

Ingen som har klaget hittil. Venninner av de jeg puler vil gjerne ha litt også. Så da vil jeg tro at jeg er mer enn god nok i senga

Anonymkode: dfc88...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har klaget hittil. Venninner av de jeg puler vil gjerne ha litt også. Så da vil jeg tro at jeg er mer enn god nok i senga

Anonymkode: dfc88...f09

Du er sikkert god nok.

MEN man blir altså ikke automatisk god bare fordi man har en penis over gjennomsnittet.

Anonymkode: 184a3...ca8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agnetha
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har klaget hittil. Venninner av de jeg puler vil gjerne ha litt også. Så da vil jeg tro at jeg er mer enn god nok i senga

Anonymkode: dfc88...f09

Tror jeg neppe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være en skikkelig barsking som sitter på kvinneguiden å skryter av utstyre ditt. Hehe.

Anonymkode: 2829b...608

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det er veldig vanskelig å si siden de fleste som er dårlige ikke er klar over det selv (vil jeg tro).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Jeg er kvinne, og mener jeg er ganske god i senga. Alle menn jeg har hatt sex med, har i hvert fall vært veldig fornøyde. Har jeg hatt sex med en mann, kommer han alltid tilbake for mer. Og avviser jeg de, kan de prøve i flere år. Årsak er fordi jeg virkelig nyter sexen, jeg gir meg helt hen, jeg følger hans kropp i bevegelser, bytter på stillinger, er veldig lidenskapelig i senga, lager masse lyd. Viser med hele meg at jeg elsker det, er ikke sjenert. Og fått høre at jeg er utrolig god til å suge.

Anonymkode: 6b97a...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke dårlig, men kjæresten er bedre. Er flink til å bli pult 😂 Heldigvis er han en pleaser så passer bra, men kan noen triks jeg og 😆 Men flere har sagt jeg er bra, mulig fordi jeg er vill av meg så derfor mer interessan? Hvem vet

Anonymkode: 10366...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en av de tingene jeg er ganske sikker på. Har alltid vært komfortabel rent seksuelt, både med å være naken og eksponert, og å gi meg hen. Egentlig helt siden jeg debuterte seksuelt har jeg følt det slik, selv om jeg var sjenert rent sosialt. Det er litt som om sex blir 'fristedet' der jeg får utløp for alt jeg ikke uttrykker til daglig. Har også alltid hatt godt over snittet sexlyst der jeg har onanert daglig siden barndommen. 

Det er klart at mange tror de er gode i senga, akkurat som de tror de har god smak eller god humor. Og det er klart at standarden varierer, slik at en uerfaren person kan mene sexen var veldig bra, uten at noen andre ville sagt det samme. Men jeg har alltid egentlig fått veldig overveldende tilbakemelding fra alle menn jeg har hatt sex med. Sex-delen av forhold og dating har alltid vært på plass, og jeg har aldri opplevd dalende lyst (fra noens side). 

Jeg tror det er noen hovedkomponenter som gjør en god i senga. a) Komfort, med å sees naken, i alle stillinger, kan gi lyd fra seg, og uttrykke seg. b) Naturgitt evne. Noen er bare mer fysiske enn andre og finner lettere enn riktig "rytme". c) Generell sexlyst. Entusiasme kommer gjerne av tenning og lyst. 

Anonymkode: aa678...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
36 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Det er veldig vanskelig å si siden de fleste som er dårlige ikke er klar over det selv (vil jeg tro).

Du klinker til med innlysende svar av og til må jeg si. 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelige svar her. Jeg håper jeg er god, og det har ikke med min fremstilling å gjøre, men fordi det jeg ønsker mest av alt under sex er at partneren skal ha det godt. Lese lyder, hva han liker, etc. 

Anonymkode: a8d9d...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Det er veldig vanskelig å si siden de fleste som er dårlige ikke er klar over det selv (vil jeg tro).

Vil anta at de som er dårlige i senga ikke vet de er dårlige, men heller ikke vil påstå at de er "gode". 

De vil heller gi svar som at "ingen har klaget", "kjæresten er visst fornøyd" eller "tror jeg er helt ok". 

Anonymkode: aa678...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

Ja, jeg tror jeg er ganske god sammen med partneren min. Tror ingen er sånn universalt gode i senga, folk har forskjellige peferanser. Det som funker på en person, funker ikke nødvendigvis på neste. Min personlige erfaring er at skikkelig god sex tar et par forsøk å få til. Er alltid kleint i starten, også blir det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var god i senga til etter fødsel. Nå har jeg lite nytelse, noe som skinner gjennom og føler meg utilstrekkelig, så det kan endre seg fort. 

Anonymkode: 0f552...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling, men jeg har det veldig godt i senga. 

Det virker som dama er fornøyd. Vi gjør ikke noe spesielt, men vi passer liksom så godt i lag. Og har funnet ut av hva som fungerer for oss. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er spørsmål av den typen som leder til det ikke helt uvanlige paradokset "Du er ikke god før du innser at du ikke er så veldig god."

Jeg har alltid følt meg ganske god, på bakgrunn av at jeg har vært veldig seksuelt nysgjerrig og bevisst alt fra veldig ung alder (mer enn mine kamerater var). Men jeg har alltid hatt med meg denne ydmykheten.. At "jeg vet jo egentlig ikke om jeg har det som skal til for å tilfredsstille denne dama.. Jeg vet ikke om vi egentlig har så god seksuell kjemi som jeg føler at vi har.. Jeg vet ikke om til tross for at hun uttrykker tilfredsstillelse, at hun faktisk er tilfredsstilt."

Jeg vet ikke om den ydmykheten nødvendigvis gjør en så veldig mye bedre i senga, men. Jeg syntes det er rart med folk som mener, med den største selvfølgeligheten, at de er gode i senga fordi "jeg har aldri fått klager", "menn kommer jo tilbake" etc.

Det største selvbedraget av dem alle i denne sammenheng, er vel hos damer som tror de er drit-gode til å suge, fordi "flere menn har fortalt meg det!". Hvilken dame med en viss seksuell erfaring har ikke hørt det før liksom.

Anonymkode: fc62e...036

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...