Gå til innhold

Mann som har hatt testikkelkreft. Ekstremt turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Har et par kompiser som har hatt testikkelkreft. de har begge to operert in implantat. Så ingen forskjell der.

Og med testosterinsprøyte men jevne mellomrom er de svært virile. ;)

TS: er du blitt steril etter operasjon? Tenker det kan være mer aktuellt om det leder til alvorlig relasjon. :)

Vanskelig å si. Kjenner ikke akkurat til prosedyrene for å sjekke sånt utenom å forsøke å gjøre en dame gravid :fnise:. De færreste blir steril da, men har fryst ned sperm i tilfelle.

Jo takk! ca. 1 % sannsynlighet for tilbakefall, ingen vits for meg å uroe meg over noe sånt.

Edit: Siterte feil

Endret av Friskt innslag
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Friskt innslag skrev:

 

Om du har fryst ned egg, så er det relativt god prognose på dette. :)

Jeg trodde de sjekket for fertilitet etter operasjon, det gjorde de på mine kompiser. De er begge to sterile, den ene har spermier nedfryst, hos den andre var kvaliteten for dårlig før operasjonen også. Han var vel steril uavhengig av kreft.

 

Sånn sett "bedre" med testikkelkreft enn mange andre, stor sjans for å overleve samt liten risiko for tilbakefall. :)

 

Lykke til i jakten på kjærligheten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det hadde vært leit å høre at du i så ung alder hadde hatt kreft, men hadde gitt blanke i om at du hadde en testikkel om vi passet bra sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en relativt ung mann (23 år) som har opplevd testikkelkreft. Jeg måtte operere vekk den infiserte testikkelen, men har altså en velfungerende igjen. Sykdommen har på ingen måte gitt meg ereksjonssvikt. Jeg har datet en jente en stund, men er nervøs for hva hun måtte tenke om meg, og jeg har foreløpig ikke bragt opp sykdomshistorien min. Ville dette vært en dealbreaker for dere kvinner?

Anonymkode: 7a36a...209

Ikke for meg, burde ikke ha noe å si. Men du kan jo kanskje nevne det for henne før dere skal ha sex.

Anonymkode: 324d6...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi da kan jeg bli smittet med kreft, og det ønsker jeg ikke 

Anonymkode: 1fba0...303

:murvegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har fjernet ene testikkelen. Har ikke gjort noe negativt for vårt sexliv. :) Tenner like mye på han ennå. 

(Btw, gjør ikke noe for fruktbarheten heller, vi har fått 2 barn etterpå)

Anonymkode: 6be41...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har bare en testikkel. Kan ikke huske når han fortalte det, tror i alle fall det var etter at vi hadde hatt sex. Har da selvsagt aldri brydd meg et sekund. Alle kjønnsorganer ser jo forskjellige ut, noen har store testikler andre har små, og hadde han ikke sakt noe tror jeg ikke jeg hadde merka noe. 

 

Har aldri fallt meg inn at det skulle være turn off

Anonymkode: 7ae73...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trigeminus

Absolutt ikke turn off.

Glad du er frisk :)

 

 

Endret av trigeminus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...