Gå til innhold

Mann som har hatt testikkelkreft. Ekstremt turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, applestories skrev:

Og nysgjerrig på hvordan det ser ut med bare en. Strammer de huden rundt eller blir det ekstra god plass til den ene?

For å ta en sammenligning: det blir som å få hele dobbeltsenga for seg selv og alle vet hvor fenomenalt det er. :nigo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager skulle det bety noe? Kan ikke se noe negativt med det. Du har hatt kreft, vær glad du lever. Også du har en testikkel, betyr da ingenting. 

Hva skal da kvinner som har fjernet det ene brystet tenke? 

Nei, ikke tenk på det. Men jeg ville ha sagt noe om det før ev sex slipper du å være nervøs for en ev reaksjon under sexakten. 

Anonymkode: 41872...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde absolutt ikke vært en dealbreaker. 

Men ville tatt det opp før dere har sex. På et tidspunkt blir det vel naturlig å fortelle at du har hatt kreft? Da er det jo bare å si at du måtte operere bort en testikkel som følge av kreften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke :) Det er jo du som er viktig, ikke testikkelen! 

Anonymkode: 3bc30...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en relativt ung mann (23 år) som har opplevd testikkelkreft. Jeg måtte operere vekk den infiserte testikkelen, men har altså en velfungerende igjen. Sykdommen har på ingen måte gitt meg ereksjonssvikt. Jeg har datet en jente en stund, men er nervøs for hva hun måtte tenke om meg, og jeg har foreløpig ikke bragt opp sykdomshistorien min. Ville dette vært en dealbreaker for dere kvinner?

Anonymkode: 7a36a...209

Altså, jeg hadde nok tenkt at kreften i seg selv er en mye større turn-off en kun en testikkel.

Jeg hadde nok ikke ønsket et forhold til en som hadde hatt kreft pga redselen for tilbakefall.

 

Anonymkode: 23285...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at det skal være en dealbreaker? Føler sånne tråder kun er for å få bekreftelse jeg, alle skjønner da at en manglende testikkel ikke har noe å si for om man vil ha en fyr eller ikke!! 

Anonymkode: 7080c...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har absolutt ingen betydning. Menn er mye mer opptatt av testikler enn kvinner er :fnise: For oss holder det i massevis at du har en velfungerende en, slik at du kan få barn en gang i fremtiden. :blomst: 

Det er en episode av Sex and The City som tar opp temaet. Det er den hvor ekskjæresten til Miranda har måttet operere bort den ene testikkelen og vil ha implantat for at det ikke skal syntes. Jeg tror jentene i episoden diskuterer at implantat er tullete og at jenter ikke bryr seg (også ender det med at Miranda ligger med eksen, blir gravid og til slutt gifter de seg :P ) Hvis jeg husker riktig ble det ikke noe av implantatet. 

Anonymkode: 830f8...47a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Baller er så lite interresant at jeg ærlig talt muligens ikke hadde lagt merke til om det manglet en engang. Så nei, ikke dealbreaker. :klem: 

Anonymkode: 40dc1...a10

Så er det jo folk som inkluderer dette i oralsex, og legger merke til det. 

Jeg hadde skjønt hva greia var, ikke ansett det som turnoff. 

Men jeg hadde jo vært usikker på om du ville at området skulle unngås i forbindelse med sex pga ubehag eller noe sånt, og dermed hadde jeg spurt i etterkant om du ikke nevnte noe selv. 

Jeg hadde nok vært ganske bekymret for sjansen for at du kunne bli syk igjen, det er jo en rimelig eksistensiell greie- og hadde jeg likt deg/blitt betatt og forelsket hadde jeg nok tenkt endel på dette. 

Men det hadde jo vært utfra redsel for at du skulle bli syk, ikke at jeg hadde banale ideer om at en frisk kropp er avtennende. 

Så samtalen hadde nok blitt dreid bort fra antall greier der nede og over på "er du erklært frisk".

Sex hadde liksom vært det siste jeg tenkte på når du nevnte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en relativt ung mann (23 år) som har opplevd testikkelkreft. Jeg måtte operere vekk den infiserte testikkelen, men har altså en velfungerende igjen. Sykdommen har på ingen måte gitt meg ereksjonssvikt. Jeg har datet en jente en stund, men er nervøs for hva hun måtte tenke om meg, og jeg har foreløpig ikke bragt opp sykdomshistorien min. Ville dette vært en dealbreaker for dere kvinner?

Anonymkode: 7a36a...209

Har ikke hatt problemer med dette selv. ble operert midt på nittitallet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke turn off.

Anonymkode: ee3dc...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok ikke ønsket et forhold til en som hadde hatt kreft pga redselen for tilbakefall.

:o

Anonymkode: ee3dc...c5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Friskt innslag skrev:


Du bringer opp et godt poeng her. Har du et forslag til hvordan jeg bør gå frem?

 

Jeg ville fortalt at for et par år siden måtte du opereres. Da fjernet du en testikkel fordi det hadde utviklet seg kreftceller der. Men nå er du helt frisk. Det er sannsynligvis lurt å unngå å buse ut med "Jeg har hatt kreft!" du vil jo ikke skremme jenta, så ikke la det være det første ordet du bruker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke et problem for min del. Det har jo heller ikke noe med turn-on eller turn-off å gjøre. Men jeg hadde jo satt pris på den tilliten du hadde vist meg ved å fortelle om historien din.

Anonymkode: a149e...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen deal-breaker! 

Hvorfor skulle det være det? Ja,  du har hatt testikkelkreft, fjernet en, men er fortsatt frisk og velfungerende! 

Det er personen man faller for,  personligheten, glimtet i øyet, hvordan han får meg til å smile og le, osv... Det gjelder igrunn uansett om det er begjær eller forelskelse.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde absolutt ikke vært noe problem ... Jeg har en kompis vi kaller "balla" på grunn av dette. Han begynte med det selv, og etter har det liksom blitt en greie. Han bruker det rett og slett som sjekketriks 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, calleia skrev:

Det hadde absolutt ikke vært noe problem ... Jeg har en kompis vi kaller "balla" på grunn av dette. Han begynte med det selv, og etter har det liksom blitt en greie. Han bruker det rett og slett som sjekketriks 😄

Funke det og? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Friskt innslag skrev:

Funke det og? :laugh:

Haha, faktisk overraskende godt!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker menn med baller. Ikke menn med ball. Så for hadde det vært en dealbreaker.

Anonymkode: fce52...d01

 

Har et par kompiser som har hatt testikkelkreft. de har begge to operert in implantat. Så ingen forskjell der.

Og med testosterinsprøyte men jevne mellomrom er de svært virile. ;)

 

TS: er du blitt steril etter operasjon? Tenker det kan være mer aktuellt om det leder til alvorlig relasjon. :)

Men nei, ikke noe turn off med kreft!

 

Håper du er frisk og ikke får tilbakefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi da kan jeg bli smittet med kreft, og det ønsker jeg ikke 

Anonymkode: 1fba0...303

Les deg opp litt på kreft du :fnise:

Det er ikke noen turnoff for min del iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...