Gå til innhold

så fortvilet :-(


thea 03

Anbefalte innlegg

her er historien: han ingen erfaring kun misjonær med x gjennom 9 år, aldri shavet, aldri prøvd noen ting sexuellt, visste ikke at kiitoris var "it" før fylte, 30 aldri prøvd mange stillinger, kun to ....jeg: masse erfaring innen det meste sexuellt. I gennom 7 år, nå har jeg prøvd å være tolmodig, prøvd å lære han diverse...men nå er jeg i ferd med å gi opp.....7 år! jeg orker ikke mer....jeg ønsker å føle meg sexy, føle at han tenner på meg med stå, føle at jeg er et sex trofe viss man kan si sånt..igenting skjer....går meg med dyp kløft, stram kjole, skjørt uten truse, dursjer, sprader naken foran han, ligger naken inntil han, har nytt sexy undertøy...absolutt allt som tenkes kan som en "normal" mann ville tenne på......ingenting skjer....kun fine komplimeter..så fint!...skuffet gang på gang....jeg har vært i gjennom asexualitet til homo til usikkerhet til uerfarenhet .....til sikkert hele tolv binds leksikon av varianter....jeg klarer simpelten ikke akseptere at dette er sånn det blir resten av mitt liv.....jeg var vandt med et koltbord av et sexualliv....nå etter syv år har jeg vært så "heldig" å fått smør på knekkebrødet...jeg har ingen selvtillit i gjen, føler meg stygg og ekkel...gråter mye, våkner opp forbanna....han sier...men jeg har jo aldri lær meg noe av det.....lært?---ligger det ikke til menns natur å tenne på kvinner? .....vel i allefall heterosexuelle....mener jeg....jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...jeg er uføre og har virkelig ikke råd til å bo alene med to store barn.....har vurdert å ende alt men klarer ikke det pga barna....tenker gjøre det når det har flyttet ut....de er straks voksne....eldste er straks 18....jeg teller dager og evt år til at jeg kan forlate denne verden....føler meg fanget i dette forholdet....jeg har regnet og regner på det om og om igjen...og jeg har rett og slett ikke penger til å klare meg alene med to barn....så fortvilet....satt i natt og gråt 1,5 time non stop....det skjer ofte...jeg vil ikke skade barna/ungdommen men brudd, dårlig økomomi, følelser....de er så glad i stefar...eneste ordentlige faren de noen sinne har hatt...sitter å siterer farvel brev om og om gjen.......da har de i allefall et bosted og en voksen som de er glad i ....så fortvilet.....vi har gått til psykolog/sexolog...til om med hun har begynt å gi opp... hun sier; at vi er i totalt hver sin ende av sexual skalean....at vi er androgyne..dvs....han oppfører seg som en kvinne sexuellt og jeg som en mann.....typ jeg vil ha hele tiden alt mulig og han må teaes på, kysse over lang tid for å kaaanskje tenne.....jeg vil mest sannsynlig passe med 80% av menn siden jeg er mannlig sexuelt, mens han vill passe med de fleste kvinner siden han er veldig kvinnelig sexuelt......han skravler som en foss etter (kjedelig) (misjoær) og vil spise sjokolade...jeg vil at han skal holde kjeft så jeg kan snu ryggen til å sove.....han er i følge psykologen alle kvinners drømme mann sexuellt....stryke på å kysse i typ 30-50 minutter før han hanskje får stå, typ den tiden det tar normale kvinner å tenne...ikke meg....kan tenne på 10 sec.....som en mann.....allt er motsatt hos oss......orker ikke mer...har vurdert elsker....men sliter med tanken på det.......alternativ....elsker, dø, eller.....vet ikke

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol slapp av a. Det er bare sex

Anonymkode: c4070...d72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han føler at du maser for mye?

Kanskje han føler seg utilstrekkelig siden han ikke kan "gi" deg det du ønsker?

Sikkert ikke lett. Kanskje han vil akseptere at du får deg en elsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt min mann opp, sånn seksuelt sett, og heller kjøpt meg dildo/vibrator som jeg koser meg med. Selvmord og skilsmisse er å overdrive. Det er kjipt å ikke få sex, men det er ikke verdens undergang. Reaksjonsmønsteret ditt er ikke normalt, du bør oppsøke hjelp for det dersom du ikke allerede har gjort det. Håper du ikke tar det ille opp. 

Anonymkode: 8eab6...7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sjekket testosteron nivåene sine, kanskje han har veldig lave, og burde fått litt tilskudd?

Anonymkode: f65f0...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avsnitt er en fin erstatting for "...." ,bare sånn til neste gang du skriver :) Det er ganske tungt å lese og svir i øynene.
Ellers ser jeg ikke problemet med å ikke matche seksuelt hundre prosent. med mindre det er så plagenede som det er for deg!
høres ut som denne tråden handler om at du vil gå videre og det er absolutt lov

Anonymkode: 9f5a4...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

få deg en elsker.
utroskap er noe dritt, men noen ganger er det faktisk den andre partneren sin skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, H.T.S skrev:

 

41 minutter siden, H.T.S skrev:

Lurer på hvordan dette er for, han som føler han aldri kan nå nivået til elskerne før han. Kan umulig føles godt for han heller.

Men å ta livet av seg pga manglende sex? Er ikke det en ganske stor overdrivelse? "mamma tok selvmord fordi pappa ikke tok henne analt" hva faen?

Skjønner det er sårt, men du klarer deg som alenemor om du må. Slutt å leke martyr fordi han har ett annet tenningsmønster enn deg.

:hoho:

Anonymkode: ec9f0...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin skaper.. Få deg hjelp kvinnfolk.. Klage sånn over manglende sex?? IKKE normalt, så det er nok noe annet riv ruskanes med deg.. 

Anonymkode: b9d27...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...