Gå til innhold

Grå/ askebrun mascara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få tak i grå eller askebrun mascara, ev. hvilke merker som har det?

Anonymkode: 29e6f...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en del som selger andre farger enn svart. De færreste kaller det grå, unntatt Dior som selger en "antrasitt" farge som er mørk grå. Isadora er et billig merke, de selger ihvertfall brun og blå. Flere andre merker har også brune farger. Som L'oreal og Max Factor. YSL har mange farger å velge imellom. Deres brunfarge er en skikkelig fin gråbrun.

Selger noen "soft black" så er det gråsvart. "Blackened brown" ville vært et bra valg også.

Hvor kjøpe det, alle parfymerier/Vitabutikker og slike... problemet er at de selger nesten ikke andre farger enn svart. Ingen vil ha et produkt i hyllene som står der og blir gammelt.

Jo større butikk og jo større omsetning, desto mer sannsynlig at de har inne et alternativ til svart. Du kan spørre om de bestiller for deg, spør spesielt etter YSL eller Dior. De har katalog. Et bra parfymeri ordner det for deg.

Ellers kan du prøve en internettbutikk, men de er ofte utsolgt for alt annet enn svart. Som regel finnes det en brunsvart variant av Max Factor ihvertfall.

http://www.coverbrands.no/kategorier/sminke-1/oyne-1/mascara-1/false-lash-effect-mascara-velvet-volume

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ops2 skrev:

Det finnes en del som selger andre farger enn svart. De færreste kaller det grå, unntatt Dior som selger en "antrasitt" farge som er mørk grå. Isadora er et billig merke, de selger ihvertfall brun og blå. Flere andre merker har også brune farger. Som L'oreal og Max Factor. YSL har mange farger å velge imellom. Deres brunfarge er en skikkelig fin gråbrun.

Selger noen "soft black" så er det gråsvart. "Blackened brown" ville vært et bra valg også.

Hvor kjøpe det, alle parfymerier/Vitabutikker og slike... problemet er at de selger nesten ikke andre farger enn svart. Ingen vil ha et produkt i hyllene som står der og blir gammelt.

Jo større butikk og jo større omsetning, desto mer sannsynlig at de har inne et alternativ til svart. Du kan spørre om de bestiller for deg, spør spesielt etter YSL eller Dior. De har katalog. Et bra parfymeri ordner det for deg.

Ellers kan du prøve en internettbutikk, men de er ofte utsolgt for alt annet enn svart. Som regel finnes det en brunsvart variant av Max Factor ihvertfall.

http://www.coverbrands.no/kategorier/sminke-1/oyne-1/mascara-1/false-lash-effect-mascara-velvet-volume

 

 

 

 

VITA har 30% på alt fra Isadora akkurat nå :) (nei jeg jobber/reklamerer ikke for Vita)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker faktisk i blant grå øyenbrynsmascara på de nedre vippene mine, når jeg vil gi de litt markering (svart blir så hardt). Bruker Bobbi Brow sin natural brow shaper&hair touch up i fargen slate. Ser de har en mørkere askefarge også, men vet ikke hvordan de funker som "vanlig" mascara da.

Anonymkode: 995f0...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen som fører mørkebrun maskara da, brukte det før men så innså jeg at det så litt blasst ut på meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...