Gå til innhold

Har lyst til å ta mitt eget liv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hver gang jeg kommer meg opp så tråkker noen ned. Jeg har medisinsk og psykisk hjelp men det hjelper ikke alltid. Jeg har vært innlagt med det har heller ikke hjulpet. Er det noen som har selvmordstanker som kan skrive litt om hvordan dere klarer å leve videre? 

Anonymkode: 0e573...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stopp en halv nå kjære deg. Gjør du noe drastisk er det ingen vei tilbake. Oppsøk legevakt og få hjelp. 

Anonymkode: 9e66e...485

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke bidra med mer enn en :klem: Men du får den i alle fall. Håper du sender PM til noen av de andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem til deg! Hold ut :klem:

Anonymkode: a09a3...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Kjære trådstarter. Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (ler mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Håper du får den hjelpen du trenger. 

Denne tråden er ryddet.

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...