Gå til innhold

Er hårete, hjelp! (Hva skulle du tenke om meg?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er hårete. Særlig i rumpe og bein. Og har litt også i buk og brysttet. Er det stort problem for dere? Hva må jeg gjøre?  Liker dere hårete mann ?

Anonymkode: 5acac...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg elsker hårete menn. Ikke noe med det. :wow:

Anonymkode: 2dd13...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem for deg, får du gjøre som vi damer må gjøre, fjerne det. 

Anonymkode: e2bb5...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

jeg elsker hårete menn. Ikke noe med det. :wow:

Anonymkode: 2dd13...9f7

Seriøs?:)

Anonymkode: 5acac...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er ganske hårete. Mye på bryst og mage, også en del på ryggen. Foretrekker at han fjerner det på ryggen, jeg hjelper han med å vokse det bort. Men ellers syns jeg det bare er deilig ☺

Min eks hadde såvidt 2 brysthår. Preferanser og smak endrer seg med tiden, nå kunne jeg ikke tenkt meg å vært sammen med noen uten hår på kroppen. 

Jente 23 år

 

Anonymkode: c432f...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

Kroppshår er et must for meg, gjerne mye av det. Og det er mange som er enig, så det er nok ikke et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Adipose skrev:

Kroppshår er et must for meg, gjerne mye av det. Og det er mange som er enig, så det er nok ikke et problem. 

Spiller et noen rolle hvis er det svart ikke blondt

Anonymkode: 5acac...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spiller et noen rolle hvis er det svart ikke blondt

Anonymkode: 5acac...19f

Absolutt ikke for min del. Nå er ikke jeg talskvinne for alle, men for min del så har ikke fargen på håret så mye å si. Liker det kanskje litt bedre når det er mørkt, for da ser jeg det bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn har jo kroppshår, så hvorfor skulle man tenke noe spesielt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg leste det aller siste ordet i førsteinnlegget trodde jeg du var kvinne og tenkte "endelig en som meg!".

Anonymkode: 99d5f...fdb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøs?:)

Anonymkode: 5acac...19f

Helt seriøst. Hårete menn er sexy.

Anonymkode: 2dd13...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose 2.0

Det er sexy, spesielt med hår på brystet og magen. Hvor mye du har i rumpa har lite å si så lenge du trimmer det om du liker å bli rimma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke kroppshår. Altså, bein og armer trenger du ikke gjøre noe med, men jeg føler meg velsigna med en mann uten bryst/mage/rygg-hår

"lolol ekte mannfolk har HÅR". Nei. Mengde kroppshår har ingenting på å si om man er mann eller ei

Kan også nevne at jeg ikke liker kroppshår på meg selv  heller, og fjerner overalt der jeg kommer til med høvelen (kvinne),

Anonymkode: 725b7...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke kroppshår. Altså, bein og armer trenger du ikke gjøre noe med, men jeg føler meg velsigna med en mann uten bryst/mage/rygg-hår

"lolol ekte mannfolk har HÅR". Nei. Mengde kroppshår har ingenting på å si om man er mann eller ei

Kan også nevne at jeg ikke liker kroppshår på meg selv  heller, og fjerner overalt der jeg kommer til med høvelen (kvinne),

Anonymkode: 725b7...1a5

Gjelder samme regler for deg som for menn; "bein og armer trenger du ikke gjøre noe med"?

Anonymkode: 99d5f...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke hår, synes det faktisk er litt ekkelt. Jeg kan ikke noe for det. Hår på armer og bein (og hodet) er Ok, men ikke ellers på kroppen. 

Anonymkode: 0c4a0...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på menn er hot. Hvis det er mye på rygg og bryst så kan det bli for mye av det gode, men på bein og rumpe er helt fint :) 

Setter pris på trimming rundt penis og baller men det er ikke et must :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kroppshår er generelt bare ekkelt,hvem vil ha hår i maten.

Hår har ingenting med mandighet å gjøre,da hadde det hatt med kvinnelighet å gjøre også.

I dag er hårfjærningslista på salonger like lang for menn som for damer, så kroppshår er på veg ut for menn også.

Med andre ord ønsker du å være litt delikat så fjærner du styggskapet

Anonymkode: e66db...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag er hårfjærningslista på salonger like lang for menn som for damer, så kroppshår er på veg ut for menn også.

Med andre ord ønsker du å være litt delikat så fjærner du styggskapet

Anonymkode: e66db...ed8

... mens for de av oss som ikke tenner på dagens trender, hva som "in" og "ut", så er det ikke noe problem om en mann har hår. Men jeg må innrømme at jeg også har visse preferanser - hadde jeg for eksempel møtt en mann som fjernet håret på brystet, hadde jeg syntes det var både rart og veldig synd. 

Både hårete og ikke hårete kan være like bra, men det er et eller annet med menn som er så opptatt av egen hårvekst som gjør meg litt ukomfortabel. Kanskje jeg tenker at dersom de bryr seg så mye om hvordan de selv ser ut, vil de bry seg tilsvarende mye om hvordan jeg ser ut. Det blir litt som at jeg skulle klippe håret kort - ikke nødvendigvis fordi jeg har veldig lyst på kort hår, men fordi jeg tror andre foretrekker kort  hår på kvinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før jeg leste det siste ordet i førsteinnlegget tro dde jeg du var kvinne og tenkte "endelig en som meg!".

Anonymkode: 99d5f...fdb

Haha! Jeg og. Hår plager ikke meg, mulig fordi jeg har så mye selv :-)

Anonymkode: e11d6...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...