Gå til innhold

Gjør analsex vondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ingen erfaring med dette. Hvordan kjennes det? Kan se for meg at det vil gjøre vondt. Kjæresten prøvde 1 finger i meg i går. Det var fælt. Han sa at han vil putte pikken sin inni i kveld. Noen som har noen erfaringer? :( 

Anonymkode: 01d9c...0d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke la han få tilgang til rumpa di. Han virker altfor uerfaren og egoistiskt til at dette kommer til å ende bra for deg.

Analsex er ikke for nybegynnere, det krever større kunnskap om kroppens anatomi og det krever stor omtanke fra mannens side. Noe typen din ikke virker til å ha. Dropp det.

Anonymkode: d01be...5b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gjøre vondt om du ikke er avslappet. Dessuten er det noe dere bør ville begge to, og bruke god tid på, ikke at kjæresten bare har bestemt seg for at han skal det i kveld. 

Bruk glidemiddel (must) og kondom og gå gradvis frem. Hvis kvinnen ikke er avslappet og komfortabel kan lukkemuskelen stramme seg og lage vakuum. DET er vondt. Om du ikke vet om du vil eller er klar for det er beste rådet å vente. 

Anonymkode: 9e066...34b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex er digg når du vil ha det. Bli skikkelig kåt og bruk glidemiddel,det er helt nødvendig. Det blir neppe godt hvis du egentlig ikke har lyst. Selv får jeg hekt syke orgasmer av analsex, men vil man ikke så er det helt greit også. 

Anonymkode: dec7d...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri gjort vondt for meg, noen partnere synes det er vondt da. Vil si det er ca 50/50 om dem liker eller hater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan gjøre vondt om du ikke er avslappet. Dessuten er det noe dere bør ville begge to, og bruke god tid på, ikke at kjæresten bare har bestemt seg for at han skal det i kveld. 

Bruk glidemiddel (must) og kondom og gå gradvis frem. Hvis kvinnen ikke er avslappet og komfortabel kan lukkemuskelen stramme seg og lage vakuum. DET er vondt. Om du ikke vet om du vil eller er klar for det er beste rådet å vente. 

Anonymkode: 9e066...34b

Det kan også gjøre vondt uansett, fordi vi er forskjellige. Gjør det vondt med en finger, skal hun ikke prøve med en penis...har man ikke lyst, så har man ikke lyst. 

Anonymkode: 5d7c5...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte vondt for kvinnen, ja. Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med. 

Anonymkode: ebcd3...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det har aldri gjort vondt for meg, noen partnere synes det er vondt da. Vil si det er ca 50/50 om dem liker eller hater det.

Har du fått noe inn bak?

Anonymkode: 02786...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt vondt, ja. Så sørg for at det går saaaakte, og husk MYE glidemiddel :) Det er ikke så morsomt, men det er kult å ha prøvd det. Sjekke ut hva greia er.

Det er anbefalt å bruke silikonbasert glidemiddel. Det glir lettere, og den tørker ikke ut så fort :)

Lykke til! Det er morsomt å utforske. Men ikke glem tålmodighet, for en brå bevegelse kan være litt vondt for deg. Du må bare guide han ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde sakte med en finger og så to. Han klaget over at det tar så lang tid for at jeg skal komme i gang, og ville putte penisen inni med en gang. Men det gikk bedre etter hvert. Jeg brukte litt tid med fingre mens vi lå og koste, og brukte masse glidemiddel. Etterpå putta han penis inni og fy faen så vondt det gjorde :(  Det går ikke an å beskrive hvor vondt det gjorde, og jeg begynte å skrike. Det varte i ca 5 sekunder fordi han presset seg inn alt for hardt og alt for fort så jeg prøvde å komme meg vekk. Han ble frustrert og kalte meg prippen og sa at analsex er veldig vanlig og at det er nesten like normalt som vanlig sex. Da spurte jeg om jeg kunne ta han bak med dildo, men det var han imot fordi det er mer vanlig at jenter skal bli pult i rompa enn gutter. Var ikke noe behagelig i det hele tatt. Håper jeg ikke trenger å være med på det flere ganger.

ts

Anonymkode: 01d9c...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en idiot han er! Man skal bruke lang tid før man fører inn penis, hvis han tror det bare er å peise på kan han ingenting om hvordan lukkemuskelen der nede fungerer. Man kan faktisk bli ødelagt om man bare kjører penis inn.

Jeg og typen brukte 1-2 mnd fra han prøvde med fingre til jeg var klar for å ha skikkelig analsex. Og om han ikke hadde tatt hensyn til hva jeg følte var behagelig så ikke faen om jeg hadde giddet å prøve anal. Selv nå etter over ett år med assplay, så kan han ikke bare kjøre på, jeg trenger oppvarming, glid og være skikkelig tent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi prøvde sakte med en finger og så to. Han klaget over at det tar så lang tid for at jeg skal komme i gang, og ville putte penisen inni med en gang. Men det gikk bedre etter hvert. Jeg brukte litt tid med fingre mens vi lå og koste, og brukte masse glidemiddel. Etterpå putta han penis inni og fy faen så vondt det gjorde :(  Det går ikke an å beskrive hvor vondt det gjorde, og jeg begynte å skrike. Det varte i ca 5 sekunder fordi han presset seg inn alt for hardt og alt for fort så jeg prøvde å komme meg vekk. Han ble frustrert og kalte meg prippen og sa at analsex er veldig vanlig og at det er nesten like normalt som vanlig sex. Da spurte jeg om jeg kunne ta han bak med dildo, men det var han imot fordi det er mer vanlig at jenter skal bli pult i rompa enn gutter. Var ikke noe behagelig i det hele tatt. Håper jeg ikke trenger å være med på det flere ganger.

ts

Anonymkode: 01d9c...0d4

Men kjære deg, om du vil gjøre det eller ikke er jo helt opp til DEG. DU må sette grensene, og DU må si fra at dette er noe du ikke ønsker. 

Han høres for øvrig ut som en megadust som du burde kaste på hue og ræva ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, for en respektløs kjæreste du har. Håper du aldri lar ham tvinge seg på deg på den måten der igjen!

Forøvring har jeg hatt analsex mange ganger, og alle gangene har det gjort dritvondt. Har hatt vondt der bak og hatt småblødninger og vondt å gjøre nummer to i flere dager etterpå.. Ingen av mennene som har tatt meg bak har vært snille, tålmodige, brukt glidemiddel eller noe som helst - de har bare kjørt den inn bak helt uten forvarsel, og fortsette å peise på selv om jeg hyler, vrir meg i smerte, og sier at det gjør vondt. Blir kvalm av å skrive dette. Jævla respektløse drittmenn.

Anonymkode: 02030...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du sette grenser. Om du ikke vil må du tørre å sk ifra om at du ikke vil. Tåler han ikke det så skal du bare være glad du fant det ut nå og ikke om ett år. Som de andre sier her så krever analsex tålmodighet, erfaring og et ønske om å ha det. Vil du ikke ha det selv er det dømt til å mislykkes fordi du da ikke er avslappet nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Evans

Det her må du for all del ikke finne deg i. Din kropp, og du som bestemmer over den. Vil du ikke, og skjer det ikke på den måten du ønsker, så skal det ikke skje. Enkelt og greit. Respekterer han ikke din kropp, og din grenser, er ikke dette en mann du skal ha noe med å gjøre. 

"Stopp, det er min kropp" lærte vi på skolen. Husk det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har gjort det igjennom 1 år nå. Finger med glidemiddel mens han allerede penetrerer fitta med kuken, og jeg fingrer meg selv. Hjelper om han koser meg også. Etter en eller to måneder begynte vi å prøve kuken i rumpa. Det gjorde såå vondt så lenge. Han lå bak meg i skje og holdt rundt meg, fingra klitten og kyssa meg. Men må,  etter et år, så går det veldig bra. Det er ufattelig deilig, og jeg spør han om han kan gjøre det hardere.

Men dette er en gutt jeg har ufattelige følelser for, og bryr meg helt utrolig mye om. Jeg har aldri følt det sånn for en gutt før. Så jeg vet det har mye med det å gjøre.  Og han er jo veldig flink.

Anonymkode: e21c1...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 18.15, AnonymBruker skrev:

Ikke la han få tilgang til rumpa di. Han virker altfor uerfaren og egoistiskt til at dette kommer til å ende bra for deg.

Analsex er ikke for nybegynnere, det krever større kunnskap om kroppens anatomi og det krever stor omtanke fra mannens side. Noe typen din ikke virker til å ha. Dropp det.

Anonymkode: d01be...5b9

Hva var det jeg sa.

Du trenger selvsagt ikke håpe at du slipper å ha analsex igjen. Du sier nei, og ferdig med det.

Anonymkode: d01be...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...