Gå til innhold

Jenter og store tatoveringer - sleeve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns jeg ser mange flere med sleeve blant begge kjønn, sammenlignet med tidligere.  Det er ikke bare hos jenter det nylig har blitt en trend. Men mange legger kanskje bedre merke til det fordi de mener tatoveringer er ok på menn og "rart" på jenter? Jeg syns det er fint hvis tatoveringene er fine, er de ikke det så ser det jo ikke bra ut på hverken jenter eller gutter. Skulle gjerne tatt noen tattiser selv, men det passer dårlig med yrkesvalget mitt. Hadde jeg hatt en mer kreativ jobb hadde jeg nok gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tatoveringer er grisestygt, uansett. Jeg kommer aldri til å fatte at folk vil gå rundt med noe slik på større/mindre områder på kroppen. Mannen min har mange store tatoveringer, og det er selvfølgelig hans valg, men jeg synes ikke det er fint i det hele tatt. Selv er jeg helt utatovert, og føler meg temmelig unik i dag, da nesten alle har tatoveringer. Det er temmelig latterlig at de som har masse tatoveringer mener de er så kule og spesielle, mens det i realiteten er de som har mest saueflokkmentalitet. Vi som ikke har tatoveringer, derimot, er de spesielle i dag :sexy:

Anonymkode: 8c7e3...c65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tatoveringer er grisestygt, uansett. Jeg kommer aldri til å fatte at folk vil gå rundt med noe slik på større/mindre områder på kroppen. Mannen min har mange store tatoveringer, og det er selvfølgelig hans valg, men jeg synes ikke det er fint i det hele tatt. Selv er jeg helt utatovert, og føler meg temmelig unik i dag, da nesten alle har tatoveringer. Det er temmelig latterlig at de som har masse tatoveringer mener de er så kule og spesielle, mens det i realiteten er de som har mest saueflokkmentalitet. Vi som ikke har tatoveringer, derimot, er de spesielle i dag :sexy:

Anonymkode: 8c7e3...c65

Jeg har det mange vil kalle masse tatoveringer, men jeg vil ikke si at jeg mener jeg er så kul og spesiell akkurat av den grunn - jeg er jo fortsatt meg uavhengig av tatoveringene mine :rolleyes:

Apropo tatoveringene når man bli eldre; jeg svarer alltid at jeg heller vil angre på noe jeg har gjort enn ikke gjort - klisje kanskje, men.. Ja.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tatoveringer er harry og stygt både på kvinner og menn. Skal jeg differensiere, vil jeg si det er hakket verre på kvinner og desto verre jo større og flere de er. 

Ingen av eksemplene som er gjengitt i tråden synes jeg heller er fine. 

 

Anonymkode: 34c9b...551

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes tatoveringer er harry og stygt både på kvinner og menn. Skal jeg differensiere, vil jeg si det er hakket verre på kvinner og desto verre jo større og flere de er. 

Ingen av eksemplene som er gjengitt i tråden synes jeg heller er fine. 

 

Anonymkode: 34c9b...551

Støttes 100%. De eksemplene som er gjengitt her, særlig de med neonfarger er helt forferdelige. Fatter ikke at folk vil gå rundt med sånt på kroppen sin hele livet. 

Anonymkode: fadc4...ad2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tatoveringer er grisestygt, uansett. Jeg kommer aldri til å fatte at folk vil gå rundt med noe slik på større/mindre områder på kroppen. Mannen min har mange store tatoveringer, og det er selvfølgelig hans valg, men jeg synes ikke det er fint i det hele tatt. Selv er jeg helt utatovert, og føler meg temmelig unik i dag, da nesten alle har tatoveringer. Det er temmelig latterlig at de som har masse tatoveringer mener de er så kule og spesielle, mens det i realiteten er de som har mest saueflokkmentalitet. Vi som ikke har tatoveringer, derimot, er de spesielle i dag :sexy:

Anonymkode: 8c7e3...c65

Jeg føler meg også ganske "unik" som er helt fri for tatoveringer :) litt derfor jeg er litt stolt av å holde på det også, og ikke ta tatovering selv. - TS 

Anonymkode: 2905c...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, elsker tatoveringen. Tatovøren flyttet den og forstørret den. Lovet på tro og ære at jeg ikke kom til å bli fornøyd med noe annet. Han sa det kunne ta en tid før jeg ble fortolig med den. Føler i grunn skam, og det er litt kjipt når andre tatoverte føler stolthet.

Får se. Den får bare være en stund. Kanskje jeg aksepterer den, kanskje ikke. Gode muligheter for å fjerne i dag, så man har jo heldigvis en utvei. :)

Anonymkode: 2e3c4...9b5

Jeg tok ny for tre måneder siden, den ble helt annerledes enn planlagt etter tatovørens anbefaling. Angret helt sykt de to første månedene, men nå er jeg fornøyd med den. På gode dager kjempefornøyd, på dårlig dager helt ok fornøyd. Forhåpentligvis blir du også fornøyd med din etterhvert!

Anonymkode: 094db...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de som har tatovert seg ikke bryr seg så mye om hva andre synes om det, og det er bra. 

Anonymkode: 94686...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...