Gå til innhold

Jenter og store tatoveringer - sleeve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ganske store tatoveringer på armene, jeg valgte å tatovere over arr etter selvskading. Det som før var stygge bevis på min enorme selvforakt er nå blitt noe vakkert.

Anonymkode: 60b49...897

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sleeve er stygt og harry, men så liker jeg generelt ikke tatoveringer og spesielt ikke på jenter.

Anonymkode: 6dde1...8c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose 2.0
2 timer siden, Margit Spat skrev:

Ja, det var dette med holdning, da. Ref TS’:

Grunnen til at jeg tenker på det som et tegn på mangelfull dømmekraft, er nok at tatoveringen er noe man har hele livet, og at det som virket som en god ide og som ser stilig ut på armen på en 25-åring i 2016 høyst sannsynlig ikke er like stilig på en 50-åring i 2041.
  

Gjør ikke noe om man avsporer litt så lenge man holder seg til tema. ;) 

Jeg tror de aller fleste er klar over at tatoveringen de tar varer livet ut og er bevisste ved at den vil forandre seg etterhvert som årene går. Jeg vet at mine tatoveringer kommer til å forandre seg og at de kanskje ikke ser like bra ut når jeg er i 60 årene, men hva så? I bunn og grunn vil ikke huden se så bra ut uansett med rynker og greier, da gjør det ingenting om man har litt kunst på kroppen i tillegg. Det er artig å se eldre mennesker med tatoveringer, spesielt om de tok de når de var yngre. Gir liksom et tilbakeblikk på det unge livet deres. 

Smak og behag om man liker tatoveringer eller ikke men dårlige holdninger er ikke en smakssans, det er.. Holdninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer mest an på selve tattoveringen for min del. Har ikke så mye til overs for generiske tribals, kleine ordtak osv. fordi jeg fort tenker at det blir litt intetsigende og kjedelig ordinært. Men i blant kan jeg komme over noen virkelige kunstverk fra tattovører med egenartede stiler som ser helt fantastisk ut.

Legger ved et par eksempler fra Erykane:

eryka-jensen-sailormoon.jpg

12115606_952897961441245_680410321602051

Anonymkode: d70c4...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer mest an på selve tattoveringen for min del. Har ikke så mye til overs for generiske tribals, kleine ordtak osv. fordi jeg fort tenker at det blir litt intetsigende og kjedelig ordinært. Men i blant kan jeg komme over noen virkelige kunstverk fra tattovører med egenartede stiler som ser helt fantastisk ut.

Legger ved et par eksempler fra Erykane:

eryka-jensen-sailormoon.jpg

12115606_952897961441245_680410321602051

Anonymkode: d70c4...801

Tatovørene som klarer dette har jo helt klart helt syke skills.

For min del blir dette alt for mye og for "spacet" for min del, og kunne aldri hatt det selv. Men det passer overhode ikke til meg som person heller, da :) 

Anonymkode: 2905c...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Version 2.0 skrev:

Kledelig

 

ruby-rose-arm-tattoos-uhd-wallpapers-640

flowers-sleeve-tattoo.jpg

 

TS her, den nederste der synes jeg jo faktisk ser utrolig fin ut. Jeg som ikke synes sleeve er noe veldig pent.

Anonymkode: 2905c...657

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleeve og veldig dekkende tatoveringer syntes jeg er veldig maskulint, jeg føler også at det som regel er usikre personer som har det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoverte meg i for 2 uker siden, og tror jeg angrer. Fatter det søren ikke. Jeg har aldri gjort noe dumt, hvorfor skulle jeg drite meg ut nå? Det er mange, både menn og kvinner, som kler tatoveringer men på enkelte ser det bare feil ut. Inkludert meg selv.

 

 

Anonymkode: 2e3c4...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke kvinner kler tatoveringer og ihvertfall ikke sleeve.   De blir mye mindre feminine når de merker kroppen sin på den måten.  Men det er de vel klar over selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tatoverte meg i for 2 uker siden, og tror jeg angrer. Fatter det søren ikke. Jeg har aldri gjort noe dumt, hvorfor skulle jeg drite meg ut nå? Det er mange, både menn og kvinner, som kler tatoveringer men på enkelte ser det bare feil ut. Inkludert meg selv.

 

 

Anonymkode: 2e3c4...9b5

Huff, kjipt å føle det sånn så kort tid etter at du har tatt tatoveringen. 

Men er du sikker på at det er reelt?

Evt, kan du gjøre om på den kanskje? 

Anonymkode: 2905c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg syns ikke kvinner kler tatoveringer og ihvertfall ikke sleeve.   De blir mye mindre feminine når de merker kroppen sin på den måten.  Men det er de vel klar over selv. 

Har de samme tankene selv, men noen kan plutselig være overraskende fine med det, slik som hun på det ene bildet her. 

Men jeg kjenner egentlig at det irriterer meg litt at det er en trend og at derfor "alle" (ikke alle da, men mange) plutselig skal ha det. Når det er en så sykt drastisk forandring på kroppen liksom :P Derfor sliter jeg også med å tenke at alle disse er fornøyd med dette om 20,30,40,50 år.. 

- TS

Anonymkode: 2905c...657

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, kjipt å føle det sånn så kort tid etter at du har tatt tatoveringen. 

Men er du sikker på at det er reelt?

Evt, kan du gjøre om på den kanskje? 

Anonymkode: 2905c...657

Vet ikke, elsker tatoveringen. Tatovøren flyttet den og forstørret den. Lovet på tro og ære at jeg ikke kom til å bli fornøyd med noe annet. Han sa det kunne ta en tid før jeg ble fortolig med den. Føler i grunn skam, og det er litt kjipt når andre tatoverte føler stolthet.

Får se. Den får bare være en stund. Kanskje jeg aksepterer den, kanskje ikke. Gode muligheter for å fjerne i dag, så man har jo heldigvis en utvei. :)

Anonymkode: 2e3c4...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, elsker tatoveringen. Tatovøren flyttet den og forstørret den. Lovet på tro og ære at jeg ikke kom til å bli fornøyd med noe annet. Han sa det kunne ta en tid før jeg ble fortolig med den. Føler i grunn skam, og det er litt kjipt når andre tatoverte føler stolthet.

Får se. Den får bare være en stund. Kanskje jeg aksepterer den, kanskje ikke. Gode muligheter for å fjerne i dag, så man har jo heldigvis en utvei. :)

Anonymkode: 2e3c4...9b5

Ja, det er heldigvis gode muligheter for det :) 

Har du hel sleeve?

Anonymkode: 2905c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er heldigvis gode muligheter for det :) 

Har du hel sleeve?

Anonymkode: 2905c...657

Neinei. Bare 12x12 på underarmen. Sleeve er fint. Tenkte jo da jeg tarovert meg at det kanskje kunne bli sleeve på sikt. Har inntrykk av at de som tar tatovering tar flere og flere :)

Anonymkode: 2e3c4...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ELSKER tatoveringer! I mine øyner er det kunst :) Det finnes selvfølgelig unntak, men generelt synes jeg tatoveringer er råtøffe, og det sier litt om personen som bærer dem. Selv har jeg to små (på håndledd og bak øra) og en stoooor på overarmen :) har planer om full sleeve til slutt. Dette er noe hver enkelt må bestemme selv, så lenge man er gammel nok, tenker jeg. Det er også en fordel å tenke seg om først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at kvinner med store tatoveringer må være nymfomane. At de er lette på tråden også. Altså at det bare er positivt med tatoveringer

Anonymkode: eb12d...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at uansett hvor fint sleeve hadde vært på meg, så hadde jeg kommet til å gått lei av tegningene på kroppen min uansett.. Og er derfor jeg ikke helt kan tenke meg at alle jentene som har fått sleeve nå, kan fortsette å like dem i år etter år etter år. Selvsagt er det jo noen, slik som en som skrev her, som kan trives med det i alle år - men jeg tviler jo på at alle kommer til å gjøre det, særlig når det ikke er en trend lengre og "det nye" er å se mest mulig naturlig ut. Det går jo alltid i bølgedaler :) Dessuten så vil jo tatoverings"moten" forandre seg også.. En periode var det tribal, en annen periode var det noe annet. Så ja... Det er mine tanker :) 

- TS 

Anonymkode: 2905c...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tatovørene som klarer dette har jo helt klart helt syke skills.

For min del blir dette alt for mye og for "spacet" for min del, og kunne aldri hatt det selv. Men det passer overhode ikke til meg som person heller, da :) 

Anonymkode: 2905c...657

Ja, det skjønner jeg godt. :) Tror ikke jeg selv heller hadde vært helt komfortabel med å ha noe såpass fargesprakende og oppmerksomhetstrekkende på en relativt synlig del av kroppen, men må virkelig beundre de skillsa som kreves for å lage noe slikt. Imponerende dedikasjon fra de som mottar en slik tattovering også, forøvrig. :P Tror det er snakk om en goood del timer med smerte, og mye penger.

Anonymkode: d70c4...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...