Gå til innhold

Kunne du ha datet noen som


Gjest Sofiapia

Anbefalte innlegg

Gjest Sofiapia

du ikke syns er så utrolig attraktiv? men som tar det igjen på veldig mange andre måter, som feks at han er utrolig snill og søt personlighet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje. Men om jeg ikke hadde blitt fysisk tiltrukket etter 3-4 date hadde jeg droppet det. Jeg trenger en som jeg kan bli kåt på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
5 minutter siden, Sofiapia skrev:

du ikke syns er så utrolig attraktiv? men som tar det igjen på veldig mange andre måter, som feks at han er utrolig snill og søt personlighet?

 

Hva mener du med attraktiv da? Utelukkende fysisk utseendet? For slik jeg definerer å være attraktiv består jo det også av ens personlighet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange liker jeg bedre og bedre dess mer jeg blir kjent med de, men om jeg ikke finner noe attraktivt ved ham i utgangspunktet så går det nok dårlig. Jeg har likt flere menn som andre ikke synest er så fine, men sånn er jo det med andre også. Smaken er delt, men en dater jo ikke noen om en ikke liker hva en ser på en eller annen måte?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen tenning er det ikke nok kjemi til at det varer.

Anonymkode: 179fc...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sofiapia skrev:

du ikke syns er så utrolig attraktiv? men som tar det igjen på veldig mange andre måter, som feks at han er utrolig snill og søt personlighet?

 

En av eksene mine var en 4er (på en skala fra 1 til 10) første gang jeg traff ham. Jeg likte ham som person, men var ikke interessert i noe forhold. Men jo bedre kjent vi ble, jo flere sider av ham jeg så, jo mer glad jeg ble i ham - desto mer vokste han på skalaen. Den dag i dag klarer jeg ikke se ham som mindre enn en 7er, for jeg ble kjent med så mange fine sider ved fyren. Han var virkelig en flott person, og det gjorde ham mer attraktiv å se på også. 

Prøv selv. Se på et bilde i en avis eller en tilfeldig person på gata. Og så gi ham et tall fra 1 til 10. Så tenker du at denne personen redder gatebarn i Romania eller noe annet uselvisk. Gi ham et nytt tall. Evt tenk at personen mobbet medelever da han var ung, ranet gamle damer, eller solgte narkotika til barn. Gi ham et nytt tall. Du merker fort hvordan det endrer seg hvor tiltrukket du er. 

Evt det klassiske, hva om han var millionær? Tror det er lettere å være "stygg" millionær enn "stygg" person som selger krill i gågata. 

Anonymkode: f658b...930

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattis

Det kan av og til bli litt sånn som det er med Channing Tatum. Hvis man først bare ser han på bilde så er han ikke så kjekk. Men når man ser han prate og viser personligheten sin så blir man jo helt hekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mattis skrev:

Det kan av og til bli litt sånn som det er med Channing Tatum. Hvis man først bare ser han på bilde så er han ikke så kjekk. Men når man ser han prate og viser personligheten sin så blir man jo helt hekta. 

Eh, jo, han er definitivt kjekk-kjekk på bilder. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis
Et øyeblikk siden, Arktis skrev:

Eh, jo, han er definitivt kjekk-kjekk på bilder. :P 

Jeg syntes ikke det før jeg hadde sett en film med han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sofiapia skrev:

du ikke syns er så utrolig attraktiv? men som tar det igjen på veldig mange andre måter, som feks at han er utrolig snill og søt personlighet?

 

Jeg synes da det å være snill og søt er veldig attraktivt?

Anonymkode: cb226...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg, for når man blir kjent med et menneske er det ganske utrolig hvordan den personen kan vokse på deg. Utseende er liksom så lite man kan gjøre noe med sånn i utgangspunktet, men den personen man er bestemmer man selv. Så skal man dømmes for det man kan rå over selv eller det man ikke har makt over? Men, du har også rett til og velge å ikke gå inn i noe om det ikke tiltrekker deg, det skal ikke være en plage å være med noen. Det er ikke rettferdig for den andre personen heller for kanskje finnes det noen der ute som synes akkurat den personen er det vakreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kjæresten min så latterlig ut når vi møttes! :P

Tynn, skranglete og hadde rosa lesbriller *ler* Men vi ble gode venner, og snakket om alt mulig rart.. vi begynte plutselig å flørte.. i juli har vi vært sammen i 5 år :)

Så ja, jeg hadde fint blitt sammen med noen jeg ikke likte utseende på ved første til 10ende+ øyekast ;)

Anonymkode: 742fd...a84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dessverre. For å få et bra forhold må både utseende og personlighet være på plass. 50/50. Tenner jeg ikke på utseende hjelper det ikke hvor snill fyren er. Det ender bare opp med null sex. 

Jeg er veldig visuell av meg og har forsøkt å gi menn med snill og søt personlighet mer sjanse ved å gå på date 3 eller 4. Men ender opp med å avvise fordi når utseende ikke er på plass klarer jeg ikke å kysse fyren eller tenke på sex i det hele tatt. Blir helt aseksuell haha.

Det betyr forøvrig ikke at jeg er kravstor. De fleste jeg synes er kjekke synes mine venninner er stygge. Det handler vel bare om å finne en mann en synes er kjekk og har bra personlighet. Alt dette er jo subjektivt. 

Anonymkode: 0d63b...3cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner aldri på en mann jeg ikke kan ha det gøy sammen med og prate med. Det er vanskelig å si hva som skaper kjemi. En mann kan være billedpen og ikke vekke noen interesse. En på normalen kan høyne oddsen når han begynner å prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Sofiapia skrev:

du ikke syns er så utrolig attraktiv? men som tar det igjen på veldig mange andre måter, som feks at han er utrolig snill og søt personlighet?

 

Tja. Hvorfor ikke.  Kunne dere datet disse? :)

Anonymkode: 2248f...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Arktis skrev:

Eh, jo, han er definitivt kjekk-kjekk på bilder. :P 

Ikke enig. Han er klin lik eksen min, som heller ikke er så veldig kjekk (men fin og deilig og sjarmerende og god og smart altså).

Anonymkode: a6ad0...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sofiapia skrev:

du ikke syns er så utrolig attraktiv? men som tar det igjen på veldig mange andre måter, som feks at han er utrolig snill og søt personlighet?

 

Jeg traff en person på nett og vi ble enige om og møtes.

H*n var ganske overvektig og jeg ble veldig skeptisk, men jeg ga det en sjangs. Vi ble kjærester og samboere kort tid etter, og var det i 3 år. Vi er ikke sammens lengre nå, men vi er veldig gode venner, og jeg har definitivt fått meg en kjær venn for resten av livet som jeg aldri vill miste.

Anonymkode: 491b6...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du mener med "utrolig attraktiv". Han må jo ikke være superpen, men man må være tiltrukket. Så finnes det flere grunner til at man kan bli tiltrukket, og noen ganger er personligheten så bra at utseendet ikke har noe å si. Men da gjør jo personligheten vedkommende tiltrekkende. 

Om spørsmålet er om jeg kunne datet noen som var "snill og grei", men som jeg ikke var tiltrukket av, så blir jo svaret nei.

Anonymkode: 3f209...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...