Gå til innhold

I dag ble jeg fanget mens jeg tok benkpress


ajarRun

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sett for meg å mislykkes kom til å være mer flaut. Men jeg pushet meg og så plutselig kunne jeg ikke løfte mer, og jeg måtte legge stangen på de sikkerhetsgreiene, men jeg hadde stilt de inn så lavt at jeg var fanget. Vurderte en stund om jeg bare nonchalant skulle ligge der, eller om jeg skulle be om hjelp eller prøve å lirke meg ut (regnet med å ligge der fanget i fem minutter ville vært awkward), men en fyr tilbydde seg å hjelpe så da tok jeg muligheten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan skje den beste. Og ingen tvil om at du makset i hvert fall ;)

Anonymkode: fa64f...f6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, amativeReflection skrev:

Jeg hadde sett for meg å mislykkes kom til å være mer flaut. Men jeg pushet meg og så plutselig kunne jeg ikke løfte mer, og jeg måtte legge stangen på de sikkerhetsgreiene, men jeg hadde stilt de inn så lavt at jeg var fanget. Vurderte en stund om jeg bare nonchalant skulle ligge der, eller om jeg skulle be om hjelp eller prøve å lirke meg ut (regnet med å ligge der fanget i fem minutter ville vært awkward), men en fyr tilbydde seg å hjelpe så da tok jeg muligheten.

Nysgjerrig spurt, hvor mye skulle du løfte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg aldri har på låser når jeg trener benkpress; i verste fall kan man tilte stanga sidelengs så skivene sklir av. (Bråker fælt og man bør også passe på å ikke ha mobiltelefonen liggende i nedslagsfeltet.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å være flau, lignende ting har skjedd mange, inkludert meg selv. Støtter for øvrig det Leifr sier om å aldri bruke låser i benk. Ellers er det greit å ha noen som sikrer når man skal makse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 22.39, amativeReflection skrev:

Jeg hadde sett for meg å mislykkes kom til å være mer flaut. Men jeg pushet meg og så plutselig kunne jeg ikke løfte mer, og jeg måtte legge stangen på de sikkerhetsgreiene, men jeg hadde stilt de inn så lavt at jeg var fanget. Vurderte en stund om jeg bare nonchalant skulle ligge der, eller om jeg skulle be om hjelp eller prøve å lirke meg ut (regnet med å ligge der fanget i fem minutter ville vært awkward), men en fyr tilbydde seg å hjelpe så da tok jeg muligheten.

Omg ...noob. 

Gjorde jeg vel og en gang for 17 år siden da men....

Anonymkode: 3a9e3...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.5.2016 at 1.59, AnonymBruker skrev:

Omg ...noob. 

Gjorde jeg vel og en gang for 17 år siden da men....

Anonymkode: 3a9e3...82d

Og siden har du kanskje ikke trent? 

Anonymkode: 18ee7...a77

Endret av Bond
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.5.2016 at 10.44, AnonymBruker skrev:

Og siden har du kanskje ikke trent?

Anonymkode: 18ee7...a77

Jo - men jeg pleier ikke egoet med å løfte mer enn jeg vet at jeg klarer. 

Er jeg usikker så har jeg spotter. Mener det står skilt også som oppfordrer til det samme. Det finnes alltids idioter da hvor egoet er større enn selvinnsikten. 

Anonymkode: 3a9e3...82d

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ha gjort som en fyr på treningssenteret mitt, og bare latt som du tok en liten pause for å meditere. Jeg så ham da jeg var på vei ut, så jeg lurer fortsatt på hvor lenge han ble liggende. :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...