Gå til innhold

The Sims 3, får ikke startet spillet


Gjest Enhjørning

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning

Problem løst

Hei! Har et utrolig frustrerende problem. 

Installert The Sims 3 gjennom Origin og når jeg prøver å spille det får jeg bare "Det skjedde en feil under start. Sjekk loggen for å vite mer". Jeg har avinstallert og reinstallert og har nå kun basegame installert. Skal også sies at jeg aldri har hatt problemer med The sims 3 (eller 4) før. Hadde Windows 7 og samme melding der. Installerte Windows 10 og reinstallerte The sims 3 men fortsatt samme feilmelding. Har prøvd å Google men finner ingenting nyttig.. Andre som har hatt samme problem og fått fikset det? 

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å reparere spillet i origin? Hvis du høyreklikker på spillet i origin, så velger du reparer spill der. 

Hvis ikke det funker, så vet jeg dessverre ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning
Den 28. mai 2016 at 5.25, Shinigami skrev:

Har du prøvd å reparere spillet i origin? Hvis du høyreklikker på spillet i origin, så velger du reparer spill der. 

Hvis ikke det funker, så vet jeg dessverre ikke :(

Takk for svar :)  ja prøvd det. Reinstallerte spillet, fikk hjelp av ei annen ei til å finne løsninger. Ingenting funket(prøvde vel godt over fem metoder), så jeg endte opp med å starte hele pcen som ny. Formaterte ikke men var en fin egen sak som gjorde omtrent det samme. Endelig funker det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...