Gå til innhold

NRK skal vise Miss muslimah i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nrk skal vise muslimenes versjon av miss world.

I seg selv ikke noe problem.

Men jeg begynner å få alvorlige problemer med all oppmerskomheten islam og muslimer får i det vestlige samfunnet. Til den grad at jeg faktisk begynner å lure på om skremmselspropagandaen om at muslimene tar over faktisk ikke er så langt ut på viddene likevel.

Den gjennomsnittlige nordmann vet nå mer om islam og muslimer enn de vet om noen andre trosretninger, inkludert sin egen.

Ingen andre innvandringsgrupper og minoriteter får i nærheten av samme oppmerksomhet, ikke at jeg tror de andre gruppene ønsker så mye fokus på seg.

Hva vet du egentlig om polakker, øst-asiater, sør-amerikanere, samer, sigøynere etc? I forhold til muslimene, tilnærmet ingenting.

Det er ikke mulig å gå en dag uten å få slengt ordet muslim eller islam i ansiktet. Skal man unngå det må man melde seg ut av samfunnet.

Hvor er vi på vei? Kommer islam til å bli vår tids viktigste tema? Og er det dette som skal viderføres til kommende generasjoner? Isl mer i ferd med å bli en så naturlig del av vesltig kultur at det bare er snakk om tid før det kommer et krav om den spesifikt må omtales på en eller annen måte i Grunnloven.

 

Anonymkode: b2b0a...dd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror muslimene selv er grundig lei all oppmerksomheten selv også, faktisk.

De vil bare være i fred, i likhet med resten av oss.

Anonymkode: a0d67...58c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror muslimene selv er grundig lei all oppmerksomheten selv også, faktisk.

De vil bare være i fred, i likhet med resten av oss.

Anonymkode: a0d67...58c

Jepp. Media vet at islam selger og spiller da på det.

Er møkklei faktisk. Jeg vil bare leve livet mitt i fred og fordragelighet, som de fleste andre.

Mcg muslimsk kvinne 26 år.

Anonymkode: dfb6c...d51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimenes versjon av Miss World? Hva er dette? 

Hvem har penest hijab eller nikab? ;)

Anonymkode: 36a21...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig med en missekonkurranse for ateister. 

Og ikke minst en missekonkurranse for de som tror på det flyvende spaghetti-monsteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hva vet du egentlig om polakker, øst-asiater, sør-amerikanere, samer, sigøynere etc? I forhold til muslimene, tilnærmet ingenting. "

 

Du kan jo ikke sammenligne polakker, øst-asiatere etc. med det å være muslim! Polakker etc har med etnisitet å gjøre, geografisk sett. Null og niks med religion. Hadde vært mer naturlig å sammenligne med for eksempel jøder, eller pietister. 

 

Personlig fikk jeg nok av "programmet" bare da jeg hørte reklamen "og jeg er muslim". Sånn ellers er jeg helt uenig i utsagnet ditt om Grunnloven. Det er fremdeles bare et fåtall muslimer som jobber i det norske stortinget.

Anonymkode: 51183...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvem hadde penest hijab og vant?

Anonymkode: 36a21...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...