Gå til innhold

Yrke for ei som liker fysisk aktivitet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg en jobb hvor jeg får trent en del styrke. Altså, ikke masse tunge løft men å få brukt kroppen min. 

Anonymkode: d7070...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brannmann/branndame?

Anonymkode: 818e9...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salgsfremmer i Coca Cola eller Ringnes. Variert hverdag med mye fysisk arbeid. Eventuelt en annen jobb i dagligvare innen kjede der du for eksempel er tørrvareansvarlig, kjøl/frysansvarlig etc.

Fisker.

Hvis du er så heldig å bo på et sted i Norge som fortsatt har god gammeldags industri kan du prøve deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil trene styrke men ikke løfte tungt? :klo:

Anonymkode: b92ba...7f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renholdsyrket krever mye fysisk aktivitet. Det er løft, tunge stillinger og man beveger seg hele arbeidsdagen.

Lagerarbeider er jo også litt fysisk. Hører betalingen der er ganske bra også :)

Ellers har du jo treningsinstruktør, men that´s a given.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber deltid som bonde og det er mye hardt arbeid fore kyr med høygaffel er tungt !

Anonymkode: 6d1fa...bca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg en jobb hvor jeg får trent en del styrke. Altså, ikke masse tunge løft men å få brukt kroppen min. 

Anonymkode: d7070...ee3

Du kan få deg fast jobb som snømåker for eksempel. Sånne tunge ting. Løfte bagasje på gardermoen kunne vært noe for deg. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Bonde, hjelpepleier, lagermedarbeider, butikkansatt/renholder (gå masse), hundelufter, personlig trener på treningssentre (blir sikkert en del egentrening også), profesjonell idrettsutøver, vaktmester, feier, anleggsarbeider, asfaltarbeider (de som legger asfalt ser ut som svetter en del), sneker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg en jobb hvor jeg får trent en del styrke. Altså, ikke masse tunge løft men å få brukt kroppen min. 

Anonymkode: d7070...ee3

Skogsarbeider! :)

Anonymkode: cad19...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Noe her er aktuelt, noe helt uaktauelt. Ikke bonde eller slik. Jeg bor i by. Men jeg er ikke så glad i menneskemengder, og har en jobb hvor jeg må møte noe så inni helvetes mye mennesker :P blir sliten. Er ikke rette aktiviteten jeg får heller. Jeg får gått mye, men ikke "trent styrke". Kjenner jeg får så mye mer enegri generelt når jeg trener, men pga jobben jeg har er jeg ofte for sliten til å gå på trening fordi jeg må gi så mye av meg selv til folk. Så en jobb hvor jeg får gratis trening hadde vært fint :)

Anonymkode: d7070...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber deltid som bonde og det er mye hardt arbeid fore kyr med høygaffel er tungt !

Anonymkode: 6d1fa...bca

Merkelig at du ikke vet at det heter avløser og ikke bonde. 

Anonymkode: 7adaa...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange jobber innen Forsvaret fører til god trening :)

Anonymkode: 03074...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i anleggsgartnerfirma en sommer. Rev ned murer og la gress i sola. Utroooolig deilig!! Har kontorjobb nå, men i neste liv skal jeg legge gress 💪🏼

Anonymkode: 94648...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Evans skrev:

Bonde, hjelpepleier, lagermedarbeider, butikkansatt/renholder (gå masse), hundelufter, personlig trener på treningssentre (blir sikkert en del egentrening også), profesjonell idrettsutøver, vaktmester, feier, anleggsarbeider, asfaltarbeider (de som legger asfalt ser ut som svetter en del), sneker. 

Asfaltarbeidere svetter, men det skyldes vel minst like mye om ikke mere tempraturen. Er jo veldig varmt å drive med asfalt for å si det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stuer på flyplass, helse/omsorg ( får iallefall brukt bena + løfting), anleggsgartner, renovatør, postombringer/avisbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...