Gå til innhold

Sexliv i førstegangstjeneste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til alle som har vært i førstegangstjeneste  (både damer og menn): Når fikk dere anledning til å onanere? Det er jo lite privatliv, hvordan løste dere det? Og hva med behovet for sex når man er "innesperret" i en leir?

Anonymkode: d6f75...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg helt hvordan "systemet" er i førstegangstjenesten, men jeg gikk selv folkehøgskole ifjor, så kjenner til problemstillingen du beskriver. Det jeg synes var lettest var å gjøre det inne på toalettet. Om jeg visste at romkameraten var bortreist eller ikke kom på rommet på en stund, var det heller ingenting i veien for å ligge i sengen. Behovet for sex er like stort om man er "innesperret" eller ei. Vil anbefale deg å fortsette som før, men være hakket mer påpasselig på ikke å bli oppdaget. 

Anonymkode: 953e3...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arranger en runke-ring da vel! :fnise:

 

Anonymkode: d5113...c7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet til perm. Hadde andre ting å tenke på. Når jeg først fikk fri sov jeg ;)

Anonymkode: 49903...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arranger en runke-ring da vel! :fnise:

 

Anonymkode: d5113...c7d

 

2 minutter siden, O.G. skrev:

Gå i dusjen?

Vi brukte å ha runke-ring i dusjen :)

Anonymkode: 3662d...196

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Vi brukte å ha runke-ring i dusjen :)

Anonymkode: 3662d...196

Høres jo ut som at førstegangstjenesten er en bra ting for dere menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg helt hvordan "systemet" er i førstegangstjenesten, men jeg gikk selv folkehøgskole ifjor, så kjenner til problemstillingen du beskriver. Det jeg synes var lettest var å gjøre det inne på toalettet. Om jeg visste at romkameraten var bortreist eller ikke kom på rommet på en stund, var det heller ingenting i veien for å ligge i sengen. Behovet for sex er like stort om man er "innesperret" eller ei. Vil anbefale deg å fortsette som før, men være hakket mer påpasselig på ikke å bli oppdaget. 

Anonymkode: 953e3...0ae

Eller man kan velge en folkehøyskole med enerom :)

Anonymkode: d4914...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller man kan velge en folkehøyskole med enerom :)

Anonymkode: d4914...fa1

Angrer absolutt ikke på valget av dobbeltrom, var jo ikke sånn at jeg valgte folkehøgskole for å onanere mest mulig. Bare sier at behovet er det samme, uavhengig av hvor man bor. 

Anonymkode: 953e3...0ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angrer absolutt ikke på valget av dobbeltrom, var jo ikke sånn at jeg valgte folkehøgskole for å onanere mest mulig. Bare sier at behovet er det samme, uavhengig av hvor man bor. 

Anonymkode: 953e3...0ae

Jeg hadde ikke taklet dobbeltrom uansett, så sosial er jeg ikke. Og man kan trenge tid alene, uten at det kun er for å onanere. Særlig om man er sosial resten av tiden utenfor det rommeg. Men da har man muligheten til ta seg en kjappis, uten å risikere å bli ferska av en romkamerat. Kan ikke tenke meg noe mer kleint.

Anonymkode: d4914...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker meg om. Dere er 19 år gamle. Hvem har fast sexliv da?? Blir stadig sjokkert. Sex er ikke livet liksom!! Og heller ingen memneskerett. Har man full timeplan og gjøremål så er sex det siste man tenker på. Hilsen ei som ikke har vært med en mann på over 12 mnd og det går heeeeelt fint. Det er faktisk perfekt uten det livet der.

Anonymkode: 32e53...2dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i førstegangstjenesten, og tilbudene manglet det ikke på for å si det slik.... Som en av svært få jenter i troppen, fikk man selvsagt mye oppmersomhet, og det ble ikke mindre oppmersomhet av at jeg har vært heldig med mitt utseende og former....

Hadde sex med totalt 3 stk i løpet av førstegangstjenesten. Ulovlig selvsagt, men vi gjorde det på toalettet alle gangene, avtalte og møttes der nede på natta.

Ellers onanarte jeg ofte, som jente er jo ikke dette noe problem å ta under dyna, selv med andre til stede. Bare å gjøre det helt diskret, og vi slipper jo sølet....

Anonymkode: d3e86...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i førstegangstjenesten, og tilbudene manglet det ikke på for å si det slik.... Som en av svært få jenter i troppen, fikk man selvsagt mye oppmersomhet, og det ble ikke mindre oppmersomhet av at jeg har vært heldig med mitt utseende og former....

Hadde sex med totalt 3 stk i løpet av førstegangstjenesten. Ulovlig selvsagt, men vi gjorde det på toalettet alle gangene, avtalte og møttes der nede på natta.

Ellers onanarte jeg ofte, som jente er jo ikke dette noe problem å ta under dyna, selv med andre til stede. Bare å gjøre det helt diskret, og vi slipper jo sølet....

Anonymkode: d3e86...419

Deilig. Ønsker å høre om flere førstegangstjeneste-historier fra jenter :)

Lurer på ting som - de mest løsslupne jentene, hvor mange har de seg typisk med under førstegangstjenesten? Hender det seg at de er med på gangbang med troppen etc?

Hilsen (umoden) mann.

Anonymkode: 3662d...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til alle som har vært i førstegangstjeneste  (både damer og menn): Når fikk dere anledning til å onanere? Det er jo lite privatliv, hvordan løste dere det? Og hva med behovet for sex når man er "innesperret" i en leir?

Anonymkode: d6f75...f31

I min førstegangstjeneste (sjøforsvaret) var ikke mangel på onani noe stort problem. 

På rekruttskolen som varte seks uker var det lange dager med mye styr så det er ikke tiden for onani hele tiden av den grunn. Her er både toaletter og dusjer. Dusjene var vel og merke fellesdusjer og man klarer å begrense seg litt i en periode. Det gis og permisjoner etter hvert.

Når jeg gikk på kurs bodde jeg hos dama og etter hvert på båt er det plenty med alenetid.

Nå var jeg i et forhold under førstegangstjenesten og savnet etter sex med dama og nærhet var der selvsagt, men at noen ikke får onanert har jeg ikke hørt om.

Anonymkode: a7309...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...