Gå til innhold

Menn (og kvinner) - hvilken kropp synes du er mest sexy av disse to?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Mener å lese sarkasme i innlegget til vedkommende?

Jo, det kan så godt være. Var bare veldig unødvendig, og lite konstruktivt til HI. Ser ikke helt hvorfor vedkommende trenger å skrive alt det om sympati osv. 

Anonymkode: d9330...550

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

definitivt høyre, blir kåt av de formene. 

Anonymkode: d5f69...06e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke jeg som skrev den kommentaren du siterte. Men jeg tenker at flesteparten her inne er kvinner. og det er lettere å si at hun som er lubben er finere, hvis man er litt stor selv. Selv om man egentlig synes den slanke er finest. Bare for å "beskytte" seg selv. Sier ikke at det er sånn. Men jeg tror det er sånn :)

Anonymkode: 60f51...552

Greit nok det, ser fortsatt ikke hvorfor personen som skrev kommentaren, måtte ta med alt det med sympati, og "alle syns egentlig".. Blir litt lite mening i innlegget da. Men nå har jeg sakt min mening, og ferdig med den saken :P 

Anonymkode: d9330...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir overrasket over at så mange her sier hun til høyre!

Anonymkode: 60f51...552

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 22-  som er 1.97 høy, penis 19x15......så foretrekker jeg hun til høyre!

MEN hun til venstre var også fin og jeg hadde tatt hun, bare at det hadde vært i 2 min........helt ok knull og kjæreste i 2-3 mnd ( for å vise henne fram).:tongue:

Anonymkode: de356...8d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, herremann skrev:

absolutt venstre. (selv om jeg innrømmer at jeg også har hatt sex med kvinner som ligner ho på høyre)
-mann 31-

Er det virkelig noe som trengs en innrømmelse for..?

Anonymkode: 2d914...dec

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 22-  som er 1.97 høy, penis 19x15......så foretrekker jeg hun til høyre!

MEN hun til venstre var også fin og jeg hadde tatt hun, bare at det hadde vært i 2 min........helt ok knull og kjæreste i 2-3 mnd ( for å vise henne fram).:tongue:

Anonymkode: de356...8d4

okai, what??! hahahahahahahahahha

Hadde ikke knulla deg ihvertfall

Anonymkode: 60f51...552

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 22-  som er 1.97 høy, penis 19x15......så foretrekker jeg hun til høyre!

MEN hun til venstre var også fin og jeg hadde tatt hun, bare at det hadde vært i 2 min........helt ok knull og kjæreste i 2-3 mnd ( for å vise henne fram).:tongue:

Anonymkode: de356...8d4

Er du chubbychaser eller bare dum? For å vise henne fram? For alt du vet har hun til venstre en bedre personlighet enn hun til høyre. 

Anonymkode: 2d914...dec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 22-  som er 1.97 høy, penis 19x15......så foretrekker jeg hun til høyre!

MEN hun til venstre var også fin og jeg hadde tatt hun, bare at det hadde vært i 2 min........helt ok knull og kjæreste i 2-3 mnd ( for å vise henne fram).:tongue:

Anonymkode: de356...8d4

Ingen bryr seg om hva gutter mener. Spørsmålet er hva mannfolk synes.

Anonymkode: e987e...43a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis

Hvorfor diskuterer vi ikke heller menns kropper her på KG? Synes det er fryktelig mye kritikk av kvinnelige kropper her inne, om de så er tykke eller tynne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose 2.0

Jeg er kvinne og ville foretrukket å hatt kroppen til høyre, med andre ord fant jeg den mest attraktiv. Dog ingenting ille med kroppen til venstre, er en preferansegreie. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du chubbychaser eller bare dum? For å vise henne fram? For alt du vet har hun til venstre en bedre personlighet enn hun til høyre. 

Anonymkode: 2d914...dec

Det vil jo si han synes den til venstre er finest da. Ikke den til høyre som han sa. Hvorfor vil han ellers vise frem hun slanke, istedet for hun som er lubben?

Anonymkode: 60f51...552

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du chubbychaser eller bare dum? For å vise henne fram? For alt du vet har hun til venstre en bedre personlighet enn hun til høyre. 

Anonymkode: 2d914...dec

Bryr meg aldri om personligheten, så lenge hun føler seg kul ved siden av meg og har det bra med seg selv:tongue:

Ikke chubbychaser nei,  jenter chaser meg så eg trenger ikke å løfte en finger....:fnise: 

 

 

Anonymkode: de356...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jo si han synes den til venstre er finest da. Ikke den til høyre som han sa. Hvorfor vil han ellers vise frem hun slanke, istedet for hun som er lubben?

Anonymkode: 60f51...552

Han sier jo at han foretrekker hun til høyre, men ville hatt hun til venstre som trofé i to-tre måneder.

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg aldri om personligheten, så lenge hun føler seg kul ved siden av meg og har det bra med seg selv:tongue:

Ikke chubbychaser nei,  jenter chaser meg så eg trenger ikke å løfte en finger....:fnise: 

 

 

Anonymkode: de356...8d4

Du.. bryr deg aldri om personligheten? :skratte: yeye, så bare preferanser på den fysiske delen altså. 

Anonymkode: 2d914...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg aldri om personligheten, så lenge hun føler seg kul ved siden av meg og har det bra med seg selv:tongue:

Ikke chubbychaser nei,  jenter chaser meg så eg trenger ikke å løfte en finger....:fnise: 

 

 

Anonymkode: de356...8d4

Du høres jo ut som en drittsekk. Jeg hadde ikke chaset deg ihvertfall. Alt for selvgod :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jo si han synes den til venstre er finest da. Ikke den til høyre som han sa. Hvorfor vil han ellers vise frem hun slanke, istedet for hun som er lubben?

Anonymkode: 60f51...552

Riktig! Begge er fin, hun i rosa finest, derfor hun vises frem, ok til sex. 

Hun chubby er fin og best å ha sex med FOR meg.

the end.

Anonymkode: de356...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mattis skrev:

Hvorfor diskuterer vi ikke heller menns kropper her på KG? Synes det er fryktelig mye kritikk av kvinnelige kropper her inne, om de så er tykke eller tynne. 

Ingen som stopper deg og starte en tråd om menns kropper.

Anonymkode: e987e...43a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis
Den 26.5.2016 at 18.16, AnonymBruker skrev:

Ingen som stopper deg og starte en tråd om menns kropper.

Anonymkode: e987e...43a

 

Endret av Mattis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...