Gå til innhold

Spaghetti, svar fort!


NydeligMann

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, NydeligMann skrev:

Det ble sykt godt! Smakte meg fram og den ble perfekt etter 8 minutter og 30 sekunder. Eneste feilen var at jeg lagde 3 ganger så mye som jeg trengte. 

 

"Matlagingskurs neste! Du lever i 2016.

Anonymkode: 50404...f72"

Angående matlagingskurs så rekker jeg nok ikke det, siden jeg har all vedlikehold og oppussing av eget hus, egen hytte, svigermors hus, svigermors hytte, mammas hus, og fullt ansvar for min vår båt, min bil, konas bil, svigermors bil, mammas bil osv.  I tillegg jobber jeg et par timer mer enn kona hver dag.  Selv om det er 2016 så er det desverre fortsatt ikke likestilling.

Du er helt sikkert en kjemperessurs for familien din, men det er forskjell på å ha en relativt tradisjonell arbeidsdeling hjemme og det å være tilnærmet hjelpeløs og ute av stand til å tilberede et måltid til seg selv. Det er jo det samme som å ikke kunne ta vare på seg selv. 

Anonymkode: 9b46e...a15

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Ta opp en og kast den i skapdøra, fester den seg er den ferdig. Gjør det med jevne mellomrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, NydeligMann skrev:

Det ble sykt godt! Smakte meg fram og den ble perfekt etter 8 minutter og 30 sekunder. Eneste feilen var at jeg lagde 3 ganger så mye som jeg trengte. 

 

"Matlagingskurs neste! Du lever i 2016.

Anonymkode: 50404...f72"

Angående matlagingskurs så rekker jeg nok ikke det, siden jeg har all vedlikehold og oppussing av eget hus, egen hytte, svigermors hus, svigermors hytte, mammas hus, og fullt ansvar for min vår båt, min bil, konas bil, svigermors bil, mammas bil osv.  I tillegg jobber jeg et par timer mer enn kona hver dag.  Selv om det er 2016 så er det desverre fortsatt ikke likestilling.

Hvor mye du velger å jobbe (for penger eller goodwill) har da vel ingen som helst relevans til at du bør vite hvordan du forer deg selv og ungene etter en skilsmisse? :klo: Det tar nemlig tid å lære. Så begynn nå. Vi har nemlig likestilling i 2016. Men du må selv velge om du vil delta eller leve i de få boblene av 1970 som eksisterer her og der. :blomst: 

Anonymkode: 7279a...67c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du superansvaresfulle mann som er for busy til å lære deg noe så basic som å koke spaghetti..... er du SÅÅÅÅ opptatt at du heller ikke kan lese koketiden på pakken. Du lærte kanskje aldri å lese.... for opptatt med å bygge platting i hagen til rektor kanskje....

Tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Antoinette skrev:

Hei du superansvaresfulle mann som er for busy til å lære deg noe så basic som å koke spaghetti..... er du SÅÅÅÅ opptatt at du heller ikke kan lese koketiden på pakken. Du lærte kanskje aldri å lese.... for opptatt med å bygge platting i hagen til rektor kanskje....

Tulling.

Lærte tydeligvis aldri å lese du heller. Ts skriver i innlegget sitt at spagettien ligger i en boks så han hadde ikke noen pakke fremfor seg. 

Anonymkode: 08fd7...1bc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Antoinette skrev:

Det står koketiden på boksen.

I så fall mente han glass eller krukke.

Det var nok det han mente ja, men det skjønte vel de fleste. 

Anonymkode: 08fd7...1bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ikke klarer å koke spagetti er man ille ute as, herregud virkelig?????

Anonymkode: 5bf7a...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Keikolina skrev:

Ta opp en og kast den i skapdøra, fester den seg er den ferdig. Gjør det med jevne mellomrom. 

Haha,nå lo jeg godt! hvem kom på å teste på denne måten? 
PS: hvis du ikke vil kasta pasta mot vegg : Putt mat i munn.Er kosestansen god? Den er ferdig. Smaker den kjedelig? bruk krydder.

Endret av HomelessIcecream
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, HomelessIcecream skrev:

Haha,nå lo jeg godt! hvem kom på å teste på denne måten? 
PS: hvis du ikke vil kasta pasta mot vegg : Putt mat i munn.Er kosestansen god? Den er ferdig. Smaker den kjedelig? bruk krydder.

Det husker jeg ikke, så det på tv når jeg var liten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
50 minutter siden, Agnetha skrev:

Spagetti på vegg er griseri! 

Er bare å spise den etterpå. Blir ikke noe gris av en spaghetti tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agnetha
3 minutter siden, Keikolina skrev:

Er bare å spise den etterpå. Blir ikke noe gris av en spaghetti tråd.

Faktisk, jo. Det blir en stripe kliss som trekker til seg støv og skitt for hver gang. Og om du ikke vasker vegg eller skap oftere enn en gang for året så.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Agnetha skrev:

Faktisk, jo. Det blir en stripe kliss som trekker til seg støv og skitt for hver gang. Og om du ikke vasker vegg eller skap oftere enn en gang for året så.. 

Ja, vasker skapdørene ofte på kjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 18.07, NydeligMann skrev:

Det ble sykt godt! Smakte meg fram og den ble perfekt etter 8 minutter og 30 sekunder. Eneste feilen var at jeg lagde 3 ganger så mye som jeg trengte. 

 

"Matlagingskurs neste! Du lever i 2016.

Anonymkode: 50404...f72"

Angående matlagingskurs så rekker jeg nok ikke det, siden jeg har all vedlikehold og oppussing av eget hus, egen hytte, svigermors hus, svigermors hytte, mammas hus, og fullt ansvar for min vår båt, min bil, konas bil, svigermors bil, mammas bil osv.  I tillegg jobber jeg et par timer mer enn kona hver dag.  Selv om det er 2016 så er det desverre fortsatt ikke likestilling.

Hehe, ikke lett å ha tid til matlagingskurs da, nei;) Men det finnes nettbaserte kurs også;)

Stussa litt på det du skrev om at kona di med unger trengte TO biler?:fnise:

Al Dente er trikset. Som nevnt tidligere, hiv den på veggen, og ramler den ned er den ikke ferdig:)

Restene kan du ha i kjøleskapet og varme opp siden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanlig porsjon spagetti er ca 225 gram tørket pasta for to personer. Bruk kjøkkenvekten neste gang. :) 

Anonymkode: 13707...c96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 21.05, ♥Missy♥ skrev:

Hehe, ikke lett å ha tid til matlagingskurs da, nei;) Men det finnes nettbaserte kurs også;)

Stussa litt på det du skrev om at kona di med unger trengte TO biler?:fnise:

Al Dente er trikset. Som nevnt tidligere, hiv den på veggen, og ramler den ned er den ikke ferdig:)

Restene kan du ha i kjøleskapet og varme opp siden:D

Vel, det jeg tenkte var, at de var mange som skulle av sted og  at et av de største barna også har førerkort :)

Anonymkode: 1cb50...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...