Gå til innhold

Interessert eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

FAKTA:

-Begge bor i samme by.

-Begge jobber mandag til fredag.Stort sett fri i helgene.

-Ble kjent på en datingside i september i fjor.Begge har fortsatt profil,og kontakten mellom oss foregår stort sett der. Vi sender hverandre meldinger med ca.10 dagers mellomrom.Vi har ellers utvekslet mobilnr,men sjelden vi har kontakt via sms.

-Har møtt hverandre ca.8-10 ganger siden september i fjor.Ca.3 ganger i år.

-Han tar initiativ til å møtes en sjelden gang.Jeg gjør det samme.Han takker alltid for en hyggelig kveld etter at vi har møttes.

-Gir klem når vi møtes og tar favel,men har aldri prøvd å kysse meg.

-Gir meg ingen komplimanger for utseende.

-Sist gang jeg sendte han melding på datingsiden var rundt 17.mai.Han har fortsatt ikke svart,men han står som aktiv på datingsiden i denne uken.

 

Hva skal man tro?

Er han bare for feig til å gjøre ende på dette?

 

Anonymkode: bb375...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har bare møttes 3 ganger i år? Det var lite. Altså, greitt man skal det litt rolig, men dette hadde vært litt for rolig etter min smak. Jeg synest det høres ut som han ikke er så veldig interessert nei, når han bruker så lang tid på å svare. 
 

Altså, mulig at han tar det veldig rolig og er usikker, men jeg hadde aldri hatt tolmodighet til å holde på med en sånn fyr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, lillsunshine skrev:

Dere har bare møttes 3 ganger i år? Det var lite. Altså, greitt man skal det litt rolig, men dette hadde vært litt for rolig etter min smak. Jeg synest det høres ut som han ikke er så veldig interessert nei, når han bruker så lang tid på å svare. 
 

Altså, mulig at han tar det veldig rolig og er usikker, men jeg hadde aldri hatt tolmodighet til å holde på med en sånn fyr.

Da vi møttes ga begge uttrykk for at det var ingen hast med noe,greit å ta det rolig osv,men jeg trodde ikke det skulle bli så rolig om dette og får ikke følelsen av at han er veldig keen.Skjønner likevel ikke hvorfor han ikke kutter kontakten?Han tar initiativ til å treffes,omtrent like ofte som meg.Ikke så ofte men likevel..

Anonymkode: bb375...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da vi møttes ga begge uttrykk for at det var ingen hast med noe,greit å ta det rolig osv,men jeg trodde ikke det skulle bli så rolig om dette og får ikke følelsen av at han er veldig keen.Skjønner likevel ikke hvorfor han ikke kutter kontakten?Han tar initiativ til å treffes,omtrent like ofte som meg.Ikke så ofte men likevel..

Anonymkode: bb375...f7f

Han var vel heller ikke noe i mot å treffe deg, men føler kanskje ikke han at han vil satse. Jeg tror nok han muligens ikke vet hva han vil med deg og samtidig ser etter noe annet. Da slutter han nok å ta initativ den dagen han har møtt en annen og vil satse på henne. 

Men dette blir bare spekulasjoner. Det beste er vel egentlig for deg å spørre rett ut hva han ser for seg egentlig. Nå har det pågått såpass lenge at det burde være greitt å vite hva han egnetlig tenker om dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke veldig interessert ut i mine øre, men jeg vet at noen folk har lite behov for å ha kontakt med selv sine nærmeste. Dog vil jeg nok likevel konkludere med at personen ikke er spesielt interessert om dere enda ikke har kysset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke interessert i deg som noe annet enn noen å forbruke litt tid med når han kjeder seg og ikke har noe bedre å finne på.

Dvs han er ikke engang interessert i sex.

Anonymkode: 76ccd...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garantert ikke intressert.

Anonymkode: a3360...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 14.55, AnonymBruker skrev:

FAKTA:

-Begge bor i samme by.

-Begge jobber mandag til fredag.Stort sett fri i helgene.

-Ble kjent på en datingside i september i fjor.Begge har fortsatt profil,og kontakten mellom oss foregår stort sett der. Vi sender hverandre meldinger med ca.10 dagers mellomrom.Vi har ellers utvekslet mobilnr,men sjelden vi har kontakt via sms.

-Har møtt hverandre ca.8-10 ganger siden september i fjor.Ca.3 ganger i år.

-Han tar initiativ til å møtes en sjelden gang.Jeg gjør det samme.Han takker alltid for en hyggelig kveld etter at vi har møttes.

-Gir klem når vi møtes og tar favel,men har aldri prøvd å kysse meg.

-Gir meg ingen komplimanger for utseende.

-Sist gang jeg sendte han melding på datingsiden var rundt 17.mai.Han har fortsatt ikke svart,men han står som aktiv på datingsiden i denne uken.

 

Hva skal man tro?

Er han bare for feig til å gjøre ende på dette?

 

Anonymkode: bb375...f7f

Hmm du virker ikke mer interessert du... kanskje derfor han ikke gidder mer. Hverken du eller han har gjort noe som viser at dere er interessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Maleficenta skrev:

Hmm du virker ikke mer interessert du... kanskje derfor han ikke gidder mer. Hverken du eller han har gjort noe som viser at dere er interessert. 

Akkurat det er jo vanskelig for deg å vite noe om,basert på bare det jeg skrev her i åpningsinnlegget.

Jeg har gitt ham komplimanger om at jeg liker han godt,at han er sjarmerende osv..Det eneste jeg får tilbake er "Jo takk for det.hyggelig å høre" og that's it.Han sier ingenting til meg som går på meg som personlighet eller utseende.Kun de gangene vi har møttes har jeg fått positive tilbakemeldinger i form av at han sier han har hatt en veldig trivelig kveld,og lignende.

skal uansett innrømme at jeg ikke er superkeen på han.Etter over 1/2 år med kontakt,og ingen fremgang.

 

Anonymkode: bb375...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det er jo vanskelig for deg å vite noe om,basert på bare det jeg skrev her i åpningsinnlegget.

Jeg har gitt ham komplimanger om at jeg liker han godt,at han er sjarmerende osv..Det eneste jeg får tilbake er "Jo takk for det.hyggelig å høre" og that's it.Han sier ingenting til meg som går på meg som personlighet eller utseende.Kun de gangene vi har møttes har jeg fått positive tilbakemeldinger i form av at han sier han har hatt en veldig trivelig kveld,og lignende.

skal uansett innrømme at jeg ikke er superkeen på han.Etter over 1/2 år med kontakt,og ingen fremgang.

 

Anonymkode: bb375...f7f

Ja men da driter du bare helt enkelt i han da..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ja men da driter du bare helt enkelt i han da..

Burde vel det,men er for høflig oppdratt kanskje.Synes det er vanskelig å bare drite i han,når han fortsetter å opprettholde kontakten med hyggelige meldinger,der han stiller masse spørsmål hva jeg har gjort i det siste osv..men må vel kanskje ta initiativ til et "brudd".Ser ut som han er for feig.

Anonymkode: bb375...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som bør gå å lure på slike ting, virkelig.

Anonymkode: c3c92...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som bør gå å lure på slike ting, virkelig.

Anonymkode: c3c92...9c0

Hva mener du?

Anonymkode: bb375...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: bb375...f7f

Kjærlighet skal være fint,ikke noe man skal gå rundt å lurer på. Man blir trygg, trenger ikke spørre andre her inne- for travelt opptatt sammen med å leve med kjæresten sin.

Anonymkode: c3c92...9c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet skal være fint,ikke noe man skal gå rundt å lurer på. Man blir trygg, trenger ikke spørre andre her inne- for travelt opptatt sammen med å leve med kjæresten sin.

Anonymkode: c3c92...9c0

Dette. TS du høres ikke interessert ut selv, så hva er det å lure på egentlig? Dere høres ut som dere er kompiser, han tenker antageligvis på dere som det.

Anonymkode: 884be...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burde vel det,men er for høflig oppdratt kanskje.Synes det er vanskelig å bare drite i han,når han fortsetter å opprettholde kontakten med hyggelige meldinger,der han stiller masse spørsmål hva jeg har gjort i det siste osv..men må vel kanskje ta initiativ til et "brudd".Ser ut som han er for feig.

Anonymkode: bb375...f7f

Du trenger ikke slutte å være høflig. Om han skriver til deg så kan du svare høflig tilbake. Det er flere fisk i havet. Se på han her som en perifer bekjent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...