Gå til innhold

Innkalt til møte, nav.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har søkt om Aap og ble nå innkalt til møte med Nav "i forbindelse med min søknad om Aap". Hva skjer på et slikt møte? Er det noe papirer jeg må ha med meg? Noen som vet... :)

Anonymkode: 9c45c...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har fått beskjed om ha med noen form for dokumentasjon så trenger du ikke tenke på det. Jeg ble ikke innkalt på et slik møte, men kan jo bare være at de har noen spørsmål angående søknaden. Man har en tendens til å få litt hetta når man blir innkalt hos Nav, som regel går det helt fint. 

Anonymkode: 947ff...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, har søkt om Aap og ble nå innkalt til møte med Nav "i forbindelse med min søknad om Aap". Hva skjer på et slikt møte? Er det noe papirer jeg må ha med meg? Noen som vet... :)

Anonymkode: 9c45c...450

Jeg gikk generelt igjenomm søknaden og evnt papirer som mangler. Og for og fastslå hvor stor prosent man er syk evnt om du kan jobbe litt. Min første saksbehandler kjørte meg rett i veggen og trodde ikke jeg var syk selv med spesialist eklæringer. Disse møtene går som regel greit. Min sak løste seg til slutt. Skal snart i nytt nav møte og har denne gangen en person med meg og det er nav klar over.

Anonymkode: 5f756...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk generelt igjenomm søknaden og evnt papirer som mangler. Og for og fastslå hvor stor prosent man er syk evnt om du kan jobbe litt. Min første saksbehandler kjørte meg rett i veggen og trodde ikke jeg var syk selv med spesialist eklæringer. Disse møtene går som regel greit. Min sak løste seg til slutt. Skal snart i nytt nav møte og har denne gangen en person med meg og det er nav klar over.

Anonymkode: 5f756...1c0

Noe sånt jeg kjenner jeg er bekymret for, har hørt så mange skrekkhistorier nå... Legen min har sendt inn papirene så jeg går ut i fra at det er i orden i all fall..

Anonymkode: 9c45c...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...