Gå til innhold

Kan du bli stormende forelsket selv om mannen ikke har utseende med seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du bli sterkt betatt selv om mannen ikke har utseende med seg? Altså han kan være trent, slank, og flott, men ikke "drømmeansikt". Men en fin personlighet.

Anonymkode: da46d...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er personlighet viktigst, så ja jeg kan bli forelsket/betatt av en som ikke ser attraktiv ut i andres øyne.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt klart. Men han må ta vare på seg selv og kroppen, være ren og vise vilje, at det er litt fart og initiativ

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, x var ikke pen i det hele tatt, og hadde ikke spesielt fin kropp heller, men jeg trodde han hadde bra personlighet, så da ble jeg stormende forelsket, da. Stupid me. Han hadde ENDA verre personlighet enn utseendet. Men sier ikke at det gjelder alle lite attraktive menn, kanskje jeg faller for en igjen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du bli sterkt betatt selv om mannen ikke har utseende med seg? Altså han kan være trent, slank, og flott, men ikke "drømmeansikt". Men en fin personlighet.

Anonymkode: da46d...894

Liker hvordan du legger til "men han er selvsagt ikke tjukk, altså".

Anonymkode: 641c6...f95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men han må føre seg på en måte som jeg liker, for det må være en form for fysisk tiltrekning der. 

Generelt sett går jeg, og de fleste andre, etter hele pakka: både personlighet og utseende som på et vis er tiltrekkende for oss, og det andre kan til en viss grad komme med det første. For meg må personligheten være på plass før jeg i det hele tatt gidder å bry meg om utseendet (dvs. ut over å beundre det). 

Anonymkode: be5db...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose 2.0

Han vil i utgangspunktet ha utseendet med seg om jeg blir forelsket i han. Om andre mener det er en annen sak. Jeg tror ikke det er mulig å være forelsket i noen og samtidig tenke at vedkommende ikke er attraktiv, men personligheten er fantastisk. Man forelsker seg vell i helheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er attraktivt og ikke er subjektivt. Dette gjelds både fra person til person og om det er følelser med i bildet eller ikke. Jeg falt for en fyr i august som ikke er det jeg vil tidligere kalt attraktiv, men nå synes jeg han er utrolig kjekk. 

Anonymkode: 8d129...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for mange er det jo kun nok at han har en feit bankkonto eller en fin personlighet. utseende betyr ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt! Jeg har vært kjempeforelsket i gutter som andre overhodet ikke synes var noe fine... men jeg som var forelsket syntes jo de var utrolig tiltrekkende! He he, husker spesielt en: skal ikke beskrive utseende her da, for ikke å såre noen! Men når jeg tenker på ham i ettertid kan jeg ikke skjønne hva jeg syntes var så utrolig tiltrekkende... :fnise: Såvidt jeg husker var det ikke noe spesielt med personlighetene hans heller!

Endret av Pås
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det har jeg også gjort flere ganger.Men nå er jeg heller ikke typen som faller så ofte for stereotype skjønnhetsidealer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli forelsket i en jeg i utgangspunktet ikke var tiltrukket av. Det er personligheten som gjør en person vakker/mindre vakker i mine øyne. Dette går begge veier. En person jeg i utgangspunktet synes er kjekk kan falle enormt dersom han har en ekkel personlighet. En person jeg i utgangspunktet ikke tenker noe stort over kan plutselig bli en av de kjekkeste jeg har lagt øynene på på grunn av personlighet. 

De aller fleste jeg har hatt et godt øye til er noen jeg utseendemessig ikke ville ha plukket ut med det første. :)

Anonymkode: 28f66...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bryr meg ikke like mye om kroppen, som ansiktet.

Har en fyr utrolig bra personlighet og kjemien er god, blir ansiktet hans automatisk penere.

Når jeg tenker tilbake på et par av eksene mine nå, synes jeg de ser helt ok ut. Mens da vi var sammen, syntes jeg de var veldig kjekke. Èn eks ser fortsatt flott ut i mine øyne, veldig pent ansikt.

For meg er det også mer interessant om fyren ikke er sånn typisk kjekk. Type sleske "sjarmerende" grekere/spanjoler som ser likedan ut hele gjengen. Hvis det er noe ved han som er litt sært/spesielt, enten ansiktstrekk, stil etc. så er det tiltalende.

Anonymkode: 2407d...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Loverdose 2.0 skrev:

Han vil i utgangspunktet ha utseendet med seg om jeg blir forelsket i han. Om andre mener det er en annen sak. Jeg tror ikke det er mulig å være forelsket i noen og samtidig tenke at vedkommende ikke er attraktiv, men personligheten er fantastisk. Man forelsker seg vell i helheten. 

Enig.

Nei, det kan jeg ikke. Men nå er hva man anser som attraktivt individuelt. Jeg har vært forelsket to ganger. Han ene synes "alle" var kjekk. Typisk klassisk pene trekke, høy og maskulin. Han andre synes ingen av venninnene mine var noe fin, men jeg synes han var verdens diggeste. Så det er ikke dermed sagt at man bare vil ha de mennene "alle" ser på som de mest kjekke.

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Ja, trenger ikke utseende på verken ansikt eller kropp, men sjarm og utstråling er viktig! Har han et smil som får meg til å smile er han langt på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...