Gå til innhold

anexet bar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som er kjent med den baren?

med klientell og ansatte?

Anonymkode: 1e0fb...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, toothfairy skrev:

Seriøst kjedelig.

Ja, jeg har vært der flere ganger på 1 år nå, har brukt endel penger der,ofte drikker jeg 4-6 øl pluss shots de kveldene er der, men jeg merker at  jeg ikke har lyst til å dra ditt igjen pga (ikke alle) men pga av noen av folka som vanker der, og pga uproft oppførsel av ansatte (bartender og vakt)

og ikveld jeg var der, trekvarter før stengetid,så ble kastet ut 5 min før stengetid,selvom jeg gav beskjed til bartender når jeg kom at jeg skulle kun drikke vann ikveld, fordi jeg ikke kjøpte noe, noe som jeg hadde skjønt hvis jeg aldri hadde vært der eller ofte gikk ditt uten å kjøpe noe,men dette var første gang jeg var der uten å kjøpe noe

så jeg kommer nok til ikke gå ditt igjen, lurte på om det var noen andre som hadde liknende oplevelser der?

 

Går du på noen andre barer i groruddalen? Er ute etter ett nytt stam sted :)

Anonymkode: 1e0fb...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har vært der flere ganger på 1 år nå, har brukt endel penger der,ofte drikker jeg 4-6 øl pluss shots de kveldene er der, men jeg merker at  jeg ikke har lyst til å dra ditt igjen pga (ikke alle) men pga av noen av folka som vanker der, og pga uproft oppførsel av ansatte (bartender og vakt)

og ikveld jeg var der, trekvarter før stengetid,så ble kastet ut 5 min før stengetid,selvom jeg gav beskjed til bartender når jeg kom at jeg skulle kun drikke vann ikveld, fordi jeg ikke kjøpte noe, noe som jeg hadde skjønt hvis jeg aldri hadde vært der eller ofte gikk ditt uten å kjøpe noe,men dette var første gang jeg var der uten å kjøpe noe

så jeg kommer nok til ikke gå ditt igjen, lurte på om det var noen andre som hadde liknende oplevelser der?

 

Går du på noen andre barer i groruddalen? Er ute etter ett nytt stam sted :)

Anonymkode: 1e0fb...f3c

Bor ikke der så kan ikke svare. Men mitt inntrykk er at jo nærmere Oslogryta du er, jo bedre..   Liker meg ekstra godt på Fuglen og Justisen da! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, toothfairy skrev:

Bor ikke der så kan ikke svare. Men mitt inntrykk er at jo nærmere Oslogryta du er, jo bedre..   Liker meg ekstra godt på Fuglen og Justisen da! :) 

Joda, men bor i nærheten.

Litt digg å kunne dra til bar med kort vei til, når du kun vil ha en øl eller to og ikke gidder å dra til sentrum :)

Anonymkode: 1e0fb...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.5.2016 at 15.09, AnonymBruker skrev:

Dump.

Anonymkode: 1e0fb...f3c

Ingen? jeg vet det ligger en bar på vestli og veitvet.

 

Anonymkode: 1e0fb...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...