Gå til innhold

Er det naturlig at jeg er stresset når jeg er i en sak med min eks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en sak via rettsystemene med min eks. Eksen som har satt det igang. Er det naturlig at jeg kan føle meg stresset med å legge eksen bak meg i en slik situasjon? Hva mener dere? Jeg stresser sånn, og klarer ikke å glemme han pga saken. Ville dere ha slitt? Er det normalt? 

Anonymkode: 40e83...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyst normalt. Pust med magen som Blondie sa, og minn deg på at dette kun er for en kort periode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært rart hvis du ikke var stresset for å si det slik..

Anonymkode: b4035...bf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Atea skrev:

Høyst normalt. Pust med magen som Blondie sa, og minn deg på at dette kun er for en kort periode. 

Takker for flere positive kommentarer. Ja jeg er stresset og påvirket. Merker at jeg er veldig glemsk og distre for tiden men jeg forsøker å være sterk. Jeg tror kollegaer og folk som kjenner meg ville fått sjokk om de fikk vite hva jeg går rundt å bærer på av fortvilelse men samtidig smiler og later som om alt er helt topp. 

Jeg føler at kroppen egentlig vil kollapse men derfor har jeg bestillte to feriereiser for å føle gleder i tilværelsen til tross for at jeg føler meg bekymret, såret og redd problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, stan skrev:

Ganske naturlig. Hva dreier saken seg om? 

Skiftet eller barn? 

SaKen dreier seg om anledning et brudd der eksen og meg kranglet. Eksen anmeldte meg for trusler. Men eksen har truet meg . Nei vet dere jeg fatter ingenting av dette.  Det er helt utrolig hele greien.  Men jeg får være optimist pga jeg tror mine beviser er bra nok om det blir mer sak av det

Det er trist for jeg var så glad i eksen min. Så oppgitt over at han hater meg så sterkt. 

Ja er naturlig at jeg er stresset sikkert.  Takk for forståelsen deres 💖

Endret av AgnesSong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tråd? 

Anonymkode: 63fc8...d0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en tråd? 

Anonymkode: 63fc8...d0f

Ber deg ignorere triste tråder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AgnesSong skrev:

Ber deg ignorere triste tråder 

Ber deg holde deg til én tråd. 

Anonymkode: 63fc8...d0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ber deg holde deg til én tråd. 

Anonymkode: 63fc8...d0f

Jeg var anonym. Skrev om dagen i dag. Hvordan jeg har det med å leve med en slik situasjon i dagen. Hvordan den preger meg med andre ord. 

Og jeg lurte på spørsmålet : er det naturlig å være stresset/ ville du ha vært stresset dersom du hopper inn i min kropp og er meg nå? Ville du følt deg skuffet såret og lei deg? Ville du følt deg stresset med å leve med det samme som jeg gjør nå? 

Det var spørsmålene. Ingenting annet. Men nå vet jeg at mange av brukerne her inne ville følt seg stresset hvis dere måtte hoppe inn i min kropp og være meg nå. Hvordan ville dere hatt det om dere var meg nå? Hva ville dere ha gjort? Tenk sånn. Og tenk hvordan det må føles. Tenk om det var deres eks som anmeldte dere. 

De som ikke vil prate i tråden eller ikke liker den, overse den. Greit : ingen liker en slik tråd, men de som er imot den, og blir sinte av den, overse. For dette handlet om det følelsemessige. Følelsesmessige skuffelsen og fortvilelsen over å være anmeldt av den personen som alltid sa at han var glad i meg , og satte stor pris på meg. På toppen av det, så rammes jeg av en tragedie med at vedkommende vil ha meg i fengsel. Jeg håper faktisk at dette ordner seg, og at meg og eksen kan få fred snart. Er jeg ikke snill som ønsker at eksen også skal få fred og ro tiltross for at han anmeldte meg? 

Jeg ønsker at tråden skal stoppe nå. Det har jeg sagt lenge, men folk fortsetter å skrive, men jeg setter pris på de positive kommentarene. Pust ! Ja pust med magen!

Endret av AgnesSong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg fengsel for å ha skrevet en tråd for mye nå? ... Trodde ikke det var fengsel for det ;) . Men ifølge  noen så er bare det å skrive om livet sitt , noe man burde hatt fengsel for? Selv om det er anonym skrevet. 

Jeg takker for de positive kommentarene. Det er de som holder meg oppe. 

Jeg er ikke et ondt menneske. Jeg tenker på alle... Jeg liker ikke at eksen har anmeldt meg, men jeg håper både meg og han snart får fred. Jeg ønsker ikke han vondt egentlig, men jeg har all rett til å være skuffet for dette, men jeg forsøker å håndtere det så profft jeg kan, selv om det er slitsomt.  Håper på at meg og eksen kan stoppe å hate hveandre, og at dette kan ligges bak på verdig måte. Jeg har aldri hatet han, men jeg liker ikke det han gjør. Men jeg føler at han hater meg når han gjør det han gjør. Komplisert. Men mulig meg og han bare ikke forstår hveandre. Eller at det er vanskelige følelser for oss begge ute å går. Vi har jo tross alt betydd mye i livene til hveandre, og sagt fine ord om hveandre før. Der er vel en grunn til at vi hadde kontakt så lenge... og orket å bruke så mye tid sammen begge to.... Det skjedde et eller annet som gjorde at alt ble et kaos.  Jeg ber om at dere stopper å kommentere tråden nå. Punktum. 

 

 

Endret av AgnesSong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Vet du, jeg skjønner du er stresset. Men å skrive to tråder med samme tema er bare irriterende. Greit nok, du er anonym i den ene, og ønsket å droppe anonymiteten. Da er det bare å slutte å være anonym i den første tråden, sånn "hei, det er jeg som er trådstarter, takk for alle fine svar".

Du kan også be moderatorene slå sammen trådene dine.

Det er dårlig nettskikk å starte flere tråder med likt tema og det er det folk reagerer på. Vi bruker av vår tid for å hjelpe deg, og da er det faktisk greit at du respekterer det og ikke forventer svar i to tråder. Noen brukere før deg har startet tråd nr to fordi de ikke likte svarene i den første. Andre starter flere tråder fordi de tror de får flere svar.

Ingen her i denne tråden har kritisert deg, de har heller uttrykt støtte. Da jeg så at du hadde to tråder hvor den andre er kjempelang mistet jeg interessen for å hjelpe deg. Det har ingenting med manglende sympati å gjøre, men med at jeg ikke gidder å forholde meg til to tråder. Du bør ha såpass respekt for oss at du forstår at dette ikke handler om å være frekk mot deg, men er en reaksjon mot dårlig nettskikk.

Lykke til med saken din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ber deg holde deg til én tråd. 

Anonymkode: 63fc8...d0f

Det er greit med flere tråder for oss som ikke "bor" her inne. Jeg har ikke lagt merke til tidligere tråder av samme bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Vet du, jeg skjønner du er stresset. Men å skrive to tråder med samme tema er bare irriterende. Greit nok, du er anonym i den ene, og ønsket å droppe anonymiteten. Da er det bare å slutte å være anonym i den første tråden, sånn "hei, det er jeg som er trådstarter, takk for alle fine svar".

Du kan også be moderatorene slå sammen trådene dine.

Det er dårlig nettskikk å starte flere tråder med likt tema og det er det folk reagerer på. Vi bruker av vår tid for å hjelpe deg, og da er det faktisk greit at du respekterer det og ikke forventer svar i to tråder. Noen brukere før deg har startet tråd nr to fordi de ikke likte svarene i den første. Andre starter flere tråder fordi de tror de får flere svar.

Ingen her i denne tråden har kritisert deg, de har heller uttrykt støtte. Da jeg så at du hadde to tråder hvor den andre er kjempelang mistet jeg interessen for å hjelpe deg. Det har ingenting med manglende sympati å gjøre, men med at jeg ikke gidder å forholde meg til to tråder. Du bør ha såpass respekt for oss at du forstår at dette ikke handler om å være frekk mot deg, men er en reaksjon mot dårlig nettskikk.

Lykke til med saken din!

Er enig, men har ikke lagt merke til to tråder, men har ikke vært på kg så mye i det siste. Likevel, da kan man jo finne på å svare det samme som andre har gjort før. Er jeg enig med noen trykker jeg liker istedet for å si det samme, det er mye enklere. Man prøver være hjelpsom, men vet man noen har svart det samme trenger man ikke bruke tid på å svare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AgnesSong skrev:

Jeg var anonym. Skrev om dagen i dag. Hvordan jeg har det med å leve med en slik situasjon i dagen. Hvordan den preger meg med andre ord. 

Og jeg lurte på spørsmålet : er det naturlig å være stresset/ ville du ha vært stresset dersom du hopper inn i min kropp og er meg nå? Ville du følt deg skuffet såret og lei deg? Ville du følt deg stresset med å leve med det samme som jeg gjør nå? 

Det var spørsmålene. Ingenting annet. Men nå vet jeg at mange av brukerne her inne ville følt seg stresset hvis dere måtte hoppe inn i min kropp og være meg nå. Hvordan ville dere hatt det om dere var meg nå? Hva ville dere ha gjort? Tenk sånn. Og tenk hvordan det må føles. Tenk om det var deres eks som anmeldte dere. 

De som ikke vil prate i tråden eller ikke liker den, overse den. Greit : ingen liker en slik tråd, men de som er imot den, og blir sinte av den, overse. For dette handlet om det følelsemessige. Følelsesmessige skuffelsen og fortvilelsen over å være anmeldt av den personen som alltid sa at han var glad i meg , og satte stor pris på meg. På toppen av det, så rammes jeg av en tragedie med at vedkommende vil ha meg i fengsel. Jeg håper faktisk at dette ordner seg, og at meg og eksen kan få fred snart. Er jeg ikke snill som ønsker at eksen også skal få fred og ro tiltross for at han anmeldte meg? 

Jeg ønsker at tråden skal stoppe nå. Det har jeg sagt lenge, men folk fortsetter å skrive, men jeg setter pris på de positive kommentarene. Pust ! Ja pust med magen!

Jeg er sliten og det er tidlig på dagen. Jeg har ikke lyst å hoppe inn i din kropp, men jeg vet ikke hvilken sak du fører mot din eks. I de fleste tilfellene er det best å glemme "saken" og gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Blondie65 skrev:

Vet du, jeg skjønner du er stresset. Men å skrive to tråder med samme tema er bare irriterende. Greit nok, du er anonym i den ene, og ønsket å droppe anonymiteten. Da er det bare å slutte å være anonym i den første tråden, sånn "hei, det er jeg som er trådstarter, takk for alle fine svar".

Du kan også be moderatorene slå sammen trådene dine.

Det er dårlig nettskikk å starte flere tråder med likt tema og det er det folk reagerer på. Vi bruker av vår tid for å hjelpe deg, og da er det faktisk greit at du respekterer det og ikke forventer svar i to tråder. Noen brukere før deg har startet tråd nr to fordi de ikke likte svarene i den første. Andre starter flere tråder fordi de tror de får flere svar.

Ingen her i denne tråden har kritisert deg, de har heller uttrykt støtte. Da jeg så at du hadde to tråder hvor den andre er kjempelang mistet jeg interessen for å hjelpe deg. Det har ingenting med manglende sympati å gjøre, men med at jeg ikke gidder å forholde meg til to tråder. Du bør ha såpass respekt for oss at du forstår at dette ikke handler om å være frekk mot deg, men er en reaksjon mot dårlig nettskikk.

Lykke til med saken din!

"Bare" to tråder?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atea skrev:

Er enig, men har ikke lagt merke til to tråder, men har ikke vært på kg så mye i det siste. Likevel, da kan man jo finne på å svare det samme som andre har gjort før. Er jeg enig med noen trykker jeg liker istedet for å si det samme, det er mye enklere. Man prøver være hjelpsom, men vet man noen har svart det samme trenger man ikke bruke tid på å svare. 

Hun har skrevet langt flere enn to tråder. 

Anonymkode: 63fc8...d0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 22.33, Blondie65 skrev:

To identiske.

Langt flere enn 2 identiske.

Anonymkode: 05d2e...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...