Gå til innhold

Menn som helst vil slippe å ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 25. mai 2016 at 1.33, AnonymBruker skrev:

Tja..

- at du er dårlig i senga?
- at du er kjedelig i senga?
- at du ikke overlater noe av initiativet til meg?
- at du er slem? mot meg eller noen andre?
- at du er sjalu?
- at du er kjedelig på et mer generelt grunnlag og ikke har egne meninger?
- at du ikke eier humor?
- at du egentlig er litt dum?
- at du har et kjedelig fantasiliv?
- at du er veldig opptatt av andre menns oppmerksomhet? eller kvinners?
- at du gnåler og maser hele tiden?
- at du er for perfeksjonistisk og ikke slipper deg løs?
- at du ikke er omsorgsfull?
- eller tvert i mot litt dullete?
- at vi bare ikke har noen kjemi, uten at vi vet hvorfor?

Mulighetene er mange, men jeg tror nok at for min del så har jeg aldri hatt sex med kvinner som mener at slank kropp og pent utseende er nok eller som behandler meg som en sexmaskin. Det må være noe mer der. En eller annen gnist.

Anonymkode: e612a...2c6

Ok. Og med dette svaret så kan vi vel slå fast at seriøsitetsnivået på seksualitetsforumet på KG ligger på et lavmål. Burde sikkert søkt råd et annet sted, skjønner jeg. Det er mye mulig at jeg har "skyld" i noe av det du nevner, selv om det ikke er så gjenkjennbart. Vil påstå at jeg hverken er spesielt dum, slem eller lite omsorgsfull. Og jeg eier absolutt humor, så jeg tror nok ikke svaret ligger der. Men hva med HAN? Er det en mulighet at HAN er noe av det du nevner? Typisk menn å skylde på kvinner når ting går trått.

Jeg behandler ikke min mann som en sexmaskin, det er det få damer som gjør. Vi ønsker ingen sexmaskin. Og har man ikke begge to ansvar for denne "gnisten" du nevner?

Skjønner at dette spørsmålet ikke kan løses på dette forumet, så nå takker jeg for meg i denne sammenheng.

 

Anonymkode: bb20a...bcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Og med dette svaret så kan vi vel slå fast at seriøsitetsnivået på seksualitetsforumet på KG ligger på et lavmål. Burde sikkert søkt råd et annet sted, skjønner jeg. Det er mye mulig at jeg har "skyld" i noe av det du nevner, selv om det ikke er så gjenkjennbart. Vil påstå at jeg hverken er spesielt dum, slem eller lite omsorgsfull. Og jeg eier absolutt humor, så jeg tror nok ikke svaret ligger der. Men hva med HAN? Er det en mulighet at HAN er noe av det du nevner? Typisk menn å skylde på kvinner når ting går trått.

Jeg behandler ikke min mann som en sexmaskin, det er det få damer som gjør. Vi ønsker ingen sexmaskin. Og har man ikke begge to ansvar for denne "gnisten" du nevner?

Skjønner at dette spørsmålet ikke kan løses på dette forumet, så nå takker jeg for meg i denne sammenheng.

 

Anonymkode: bb20a...bcb

Ba du om råd bare for å få sjansen til å skjelle på noen??

Anonymkode: e612a...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde mitt beste for å svare deg, du kjefter og kaller svaret mitt for lavmål. Jeg kan med sikkerhet si at jeg aldri i verden ville ha sex med deg hvis det er oppførselen til vanlig. Kanskje du har svaret ditt der?

Anonymkode: e612a...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som vil ha sex er enten utro eller utro.

Anonymkode: 456a2...524

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Og med dette svaret så kan vi vel slå fast at seriøsitetsnivået på seksualitetsforumet på KG ligger på et lavmål. Burde sikkert søkt råd et annet sted, skjønner jeg. Det er mye mulig at jeg har "skyld" i noe av det du nevner, selv om det ikke er så gjenkjennbart. Vil påstå at jeg hverken er spesielt dum, slem eller lite omsorgsfull. Og jeg eier absolutt humor, så jeg tror nok ikke svaret ligger der. Men hva med HAN? Er det en mulighet at HAN er noe av det du nevner? Typisk menn å skylde på kvinner når ting går trått.

Jeg behandler ikke min mann som en sexmaskin, det er det få damer som gjør. Vi ønsker ingen sexmaskin. Og har man ikke begge to ansvar for denne "gnisten" du nevner?

Skjønner at dette spørsmålet ikke kan løses på dette forumet, så nå takker jeg for meg i denne sammenheng.

 

Anonymkode: bb20a...bcb

fy søren så lite selvinnsikt du har. Tror du er problemet jeg, siden du åpenbart tok deg så nært av det

Anonymkode: cbc3b...2de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25. mai 2016 at 21.48, AnonymBruker skrev:

Hva er greia?

Sett at du er ei dame med bra utseende. Ei dame som ikke har problemer med å få oppmerksomhet fra menn generelt. Ei dame som er normalvektig/slank og tar vare på utseendet sitt. Ei dame som elsker sin mann og gjerne viser det. Ei dame som ofte tar initiativ og ikke er prippen. Hva er da grunnen til at du som mann likevel ikke ønsker sex med denne dama?

Anonymkode: bb20a...bcb

 

Pågående herpesutbrudd, kanskje? 

Anonymkode: ff9f5...d59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lyst på sex. Men det er ikke alltid jeg orker,eller har tid. Sånn sett er sex ikke så anderledes enn andre ting. 

Når det gikk mot slutten med eksen, hadde jeg stadig lyst på sex, men ikke med henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Pågående herpesutbrudd, kanskje? 

Anonymkode: ff9f5...d59

HVA!!!!???? SIER DU AT JEG HAR HERPES???:sur:

Anonymkode: e612a...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HVA!!!!???? SIER DU AT JEG HAR HERPES???:sur:

Anonymkode: e612a...2c6

Hvorfor ta sånn på vei? Den eneste som antyder det, er deg ;)

Anonymkode: ff9f5...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten sexdrive kan ha med psyken å gjøre.

Jeg datet en som var deprimert,og brukte medisiner mot det.Tror det påvirket sexlysten.Han hadde også problemer med alkohol.Var vel mer eller mindre alkoholiker.Han gikk til sengs med shorts utenpå trusa og jeg fikk ikke ta på han,men han tilfredsstilte meg med fingrene og gikk ned på meg.Deretter la han seg til å sove.

Ved en senere anledning stoppet han bare opp etter et par jukk.

Anonymkode: 0cba4...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ta sånn på vei? Den eneste som antyder det, er deg ;)

Anonymkode: ff9f5...d59

Det var en fleip. Les de "hyggelige svarene" fra ts litt over her, så forstår du den sikkert ;)

Anonymkode: e612a...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. mai 2016 at 22.24, AnonymBruker skrev:

Ok. For å ta det første - Punkt 1 t: Jeg elsker min mann og ønsker å bli hos han. Det er ingen andre i verden jeg har mer lyst på.

Punkt 2: Jeg trenger ingen sexmaskin, men mener du at sex mer enn noen få ganger i året er for mye å ønske seg? Virkelig?

Anonymkode: bb20a...bcb

Nei, det synes jeg virkelig ikke! Sex er ikke bare sex, det er så mye mye mer når man elsker personen! Synes han skylder deg og finne ut grunnen og prøve og finne ut en felles løsning på et eller annet vis! Jeg hadde sex med eksen noen ganger uten at jeg var så keen, men følte jo at jeg skylte han det på en måte! (Men missforstå meg rett her altså, ingen som skal føle seg tvunget til og ha sex selvfølgelig, det blir noe annet) 

Anonymkode: 06e41...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...