Gå til innhold

Menn som helst vil slippe å ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia?

Sett at du er ei dame med bra utseende. Ei dame som ikke har problemer med å få oppmerksomhet fra menn generelt. Ei dame som er normalvektig/slank og tar vare på utseendet sitt. Ei dame som elsker sin mann og gjerne viser det. Ei dame som ofte tar initiativ og ikke er prippen. Hva er da grunnen til at du som mann likevel ikke ønsker sex med denne dama?

Anonymkode: bb20a...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Sexdrift er noe som er iboende, og handler først og fremst om noe i den aktuelle personen. Det har ikke med deg å gjøre, men med ham. Noen ønsker mye sex, noen ønsker lite sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det finnes massevis av andre ting jeg heller vil gjøre akkurat da... Hva med deg da? Hva er grunnen til at du ikke alltid vil ha sex?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yme skrev:

Fordi det finnes massevis av andre ting jeg heller vil gjøre akkurat da... Hva med deg da? Hva er grunnen til at du ikke alltid vil ha sex?

Jeg er ALDRI tung å be. Vil alltid ha sex om han prøver seg (hvilket er sjelden). Kanskje fordi det skjer så sjelden, så må jeg jo gripe muligheten når den er der.

Anonymkode: bb20a...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rainstorm skrev:

Sexdrift er noe som er iboende, og handler først og fremst om noe i den aktuelle personen. Det har ikke med deg å gjøre, men med ham. Noen ønsker mye sex, noen ønsker lite sex.

Ja, men da kan man jo fort føle seg lurt? For eksempel hvis han var ivrig på sexfronten i starten og derfor ga inntrykk av høy sexdrift (noe jeg elsket), men så plutselig strupet hele greia? Skjedde med oss straks vi giftet oss (etter ett år sammen). Veldig dårlig gjort, synes jeg.

Anonymkode: bb20a...bcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ALDRI tung å be. Vil alltid ha sex om han prøver seg (hvilket er sjelden). Kanskje fordi det skjer så sjelden, så må jeg jo gripe muligheten når den er der.

Anonymkode: bb20a...bcb


Ja, den ser jeg. Når det blir sjelden vare, vil man jo ta de mulighetene man får.

Det er veldig mange grunner til at det kan være sånn der da. Alt fra at han sliter med vanskelig tanker, til at han bare har mista interessen for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da kan man jo fort føle seg lurt? For eksempel hvis han var ivrig på sexfronten i starten og derfor ga inntrykk av høy sexdrift (noe jeg elsket), men så plutselig strupet hele greia? Skjedde med oss straks vi giftet oss (etter ett år sammen). Veldig dårlig gjort, synes jeg.

Anonymkode: bb20a...bcb

Dette er noe det gjerne er lurt å snakke om i grunn. Mange har sex og har god sex, men det gir enda bedre sexliv å også snakke om det. Men det er også mulig at sexdriften hans er midlertidig senket pga det, hitt eller ditten da. Mest sannsynlig er det ikke noe han har gjort mot deg.

Har du snakket med ham om han sliter med noe i det siste? Se på årsaker til det hele som ligger hos ham, og ikke på hva som er galt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yme skrev:


Ja, den ser jeg. Når det blir sjelden vare, vil man jo ta de mulighetene man får.

Det er veldig mange grunner til at det kan være sånn der da. Alt fra at han sliter med vanskelig tanker, til at han bare har mista interessen for deg.

Ja, det er det siste der jeg frykter. Har tatt opp dette ørten ganger, men nå gidder jeg ikke mer. Er i mot utroskap, så får heller se om det går mot en avvikling etterhvert. Synd fordi jeg er jo glad i han.

Anonymkode: bb20a...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn som ikke ønsker sex er evnukker.

Anonymkode: 3fe73...310

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rainstorm skrev:

Dette er noe det gjerne er lurt å snakke om i grunn. Mange har sex og har god sex, men det gir enda bedre sexliv å også snakke om det. Men det er også mulig at sexdriften hans er midlertidig senket pga det, hitt eller ditten da. Mest sannsynlig er det ikke noe han har gjort mot deg.

Har du snakket med ham om han sliter med noe i det siste? Se på årsaker til det hele som ligger hos ham, og ikke på hva som er galt med deg.

Takk for det, men slikt går jo fort på selvtilliten løs. Har vart lenge nå, og jeg skjønner nada.

Anonymkode: bb20a...bcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ALDRI tung å be. Vil alltid ha sex om han prøver seg (hvilket er sjelden). Kanskje fordi det skjer så sjelden, så må jeg jo gripe muligheten når den er der.

Anonymkode: bb20a...bcb

du ser ikke lengre enn din egen nesetipp. hva med å elske sin mann PÅ EKTE og ikke lage stygge tråder om han fordi han ikke er en sexmaskin ?

Anonymkode: cbc3b...2de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

du ser ikke lengre enn din egen nesetipp. hva med å elske sin mann PÅ EKTE og ikke lage stygge tråder om han fordi han ikke er en sexmaskin ?

Anonymkode: cbc3b...2de


Det er da ikke en stygg tråd... Hu trenger jo åpenbart å lufte litt tanker her. Hvis du har et problem med det, kan du gå å legge hodet ditt i et kjøleskap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Det er viktig å kunne snakke om sånt, og du sier at du har tatt det opp ørten ganger, og snakker som at din sti er helt ren. Og det kan godt hende, hva vet jeg om det. Men det er også noe om hvordan du har tatt det opp. Hvis du har tatt det opp sånn som du spør her "Hvorfor vil du ikke ha sex med meg lengre? Hva er galt med meg? Er jeg ikke fin nok? Jeg prøver? Ser du ikke jeg gjør ditt og datt?" så kan dette virker mer anklagende enn at du faktisk innbyr til samtale om det. Alle svarene dine og det du skriver viser at du tenker mest på deg selv oppe i det hele "hva er det med MEG?", "er ikke JEG fin nok", "JEG har gjort alt jeg kan". Kan hende jeg misforstår, men for meg virker det som du ikke har tenkt over om det er noe galt hos ham, at han sliter for tiden, eller hvordan dette er for ham. Jeg ville prøvd meg på en sånn samtale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du ser ikke lengre enn din egen nesetipp. hva med å elske sin mann PÅ EKTE og ikke lage stygge tråder om han fordi han ikke er en sexmaskin ?

Anonymkode: cbc3b...2de

Ok. For å ta det første - Punkt 1 t: Jeg elsker min mann og ønsker å bli hos han. Det er ingen andre i verden jeg har mer lyst på.

Punkt 2: Jeg trenger ingen sexmaskin, men mener du at sex mer enn noen få ganger i året er for mye å ønske seg? Virkelig?

Anonymkode: bb20a...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rainstorm skrev:

Det er viktig å kunne snakke om sånt, og du sier at du har tatt det opp ørten ganger, og snakker som at din sti er helt ren. Og det kan godt hende, hva vet jeg om det. Men det er også noe om hvordan du har tatt det opp. Hvis du har tatt det opp sånn som du spør her "Hvorfor vil du ikke ha sex med meg lengre? Hva er galt med meg? Er jeg ikke fin nok? Jeg prøver? Ser du ikke jeg gjør ditt og datt?" så kan dette virker mer anklagende enn at du faktisk innbyr til samtale om det. Alle svarene dine og det du skriver viser at du tenker mest på deg selv oppe i det hele "hva er det med MEG?", "er ikke JEG fin nok", "JEG har gjort alt jeg kan". Kan hende jeg misforstår, men for meg virker det som du ikke har tenkt over om det er noe galt hos ham, at han sliter for tiden, eller hvordan dette er for ham. Jeg ville prøvd meg på en sånn samtale. :)

Skjønner hva du mener her,  men jeg har prøvd å å fokuset vekk fra meg. Har også prøvd å unngå å anklage han og finne "feil" der (da jeg tror det kan være ødeleggende). Men har prøvd å fortelle han hvilke behov jeg har (bl.a. fordi alle tips man får på området råder en til å kommunisere hva som er viktig for "meg"). JEG har behov for nærhet og sex. JEG har behov for at vi ikke lever under samme tak som som bror og søster (jeg har allerede brødre, trenger ikke flere). Kyss og klemmer har også forsvunnet. Det bekymrer meg, og jeg slåss i mot, fordi jeg tror det kan være ødeleggende på sikt. Det har jeg sagt til han, og det fører som regel til en klem påfølgende dag før han går på jobb, men så er vi tilbake i samme gamle leksa. Mest av av alt er jeg redd for at vi en dag våkner og er fremmede for hverandre.  Jeg ser varsellampene lyse, men har tar de ikke på alvor. Tror han er glad i meg men er redd han plutselig kan våkne opp til tidenes blåmandag når jeg får nok :(

Anonymkode: bb20a...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener her,  men jeg har prøvd å å fokuset vekk fra meg. Har også prøvd å unngå å anklage han og finne "feil" der (da jeg tror det kan være ødeleggende). Men har prøvd å fortelle han hvilke behov jeg har (bl.a. fordi alle tips man får på området råder en til å kommunisere hva som er viktig for "meg"). JEG har behov for nærhet og sex. JEG har behov for at vi ikke lever under samme tak som som bror og søster (jeg har allerede brødre, trenger ikke flere). Kyss og klemmer har også forsvunnet. Det bekymrer meg, og jeg slåss i mot, fordi jeg tror det kan være ødeleggende på sikt. Det har jeg sagt til han, og det fører som regel til en klem påfølgende dag før han går på jobb, men så er vi tilbake i samme gamle leksa. Mest av av alt er jeg redd for at vi en dag våkner og er fremmede for hverandre.  Jeg ser varsellampene lyse, men har tar de ikke på alvor. Tror han er glad i meg men er redd han plutselig kan våkne opp til tidenes blåmandag når jeg får nok :(

Anonymkode: bb20a...bcb

Virker som du allerede har prøvd å takle dette på den beste måten. Kanskje tråden er litt sånn "nå har jeg fått nok"?

Det er klart det er kjedelig når man føler at ens egne behov ikke blir møtt. Ikke fordi at en partner skal sette den andre først, men fordi man prøver jo å gi hverandre det man trenger. Det høres ut som en vanskelig situasjon du er i. Mitt siste råd er å prøve å snakke om det en gang til, og ikke fokusere på sexen men kommunikasjon og om hvorvidt det er noe galt for tiden, og deretter gi uttrykk for hvor alvorlig dette problemet er for deg. For det er det jo når du vurderer å gå.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Rainstorm skrev:

Virker som du allerede har prøvd å takle dette på den beste måten. Kanskje tråden er litt sånn "nå har jeg fått nok"?

Det er klart det er kjedelig når man føler at ens egne behov ikke blir møtt. Ikke fordi at en partner skal sette den andre først, men fordi man prøver jo å gi hverandre det man trenger. Det høres ut som en vanskelig situasjon du er i. Mitt siste råd er å prøve å snakke om det en gang til, og ikke fokusere på sexen men kommunikasjon og om hvorvidt det er noe galt for tiden, og deretter gi uttrykk for hvor alvorlig dette problemet er for deg. For det er det jo når du vurderer å gå.

Lykke til!

Takk for klokt svar. Har prøvd å snakke med han om det er noe som trykker. Vet han har stress på jobb, men likevel har det ikke vært stress hele perioden vi har hatt dette problemet, så det kan umulig være hele årsaken. En periode tenkte jeg han kanskje var utro, at han fikk behov dekket et annet sted. Men det er egentlig ikke noe som tyder på det heller.  Helt ærlig så tror jeg nok mest at han tar meg for gitt og har vokst inn i en "vennekomfortsone" med meg. Jeg vet han er glad i meg, og han er også den av oss med mest anlegg for sjalusi. Selv har jeg jobbet tett på mange menn i min jobb, og han ikke alltid syntes at det har vært enkelt.

Jeg tror han trenger en vekker, men jeg aner ikke hvordan gi han dette. Har ikke utroskapsgenet som skal til for å gjøre han usikker. Føler jeg kjemper for forholdet helt alene. Samtidig vet jeg at om jeg går, og alt definitivt er slutt, så vil han få sjokk og trolig oppleve stor sorg. Han tror jeg blir - uansett.

 

Anonymkode: bb20a...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner gir norske tøffelhelter innovertiss fra helt fra barneskolen etter at feministene vant makta på 70 tallet.

Etter at tenåringskåtheten er over så begynner norske menn å gradvis å sky norske kvinner i senga for å unngå dårlig selvtillig og konstante hersketeknikker ikke bare på jobb, men også hjemme.

Alkohol er siste utvei for mange for å unngå at kjerringene også kan plage dem i søvne.

Anonymkode: caf7d...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia?

Sett at du er ei dame med bra utseende. Ei dame som ikke har problemer med å få oppmerksomhet fra menn generelt. Ei dame som er normalvektig/slank og tar vare på utseendet sitt. Ei dame som elsker sin mann og gjerne viser det. Ei dame som ofte tar initiativ og ikke er prippen. Hva er da grunnen til at du som mann likevel ikke ønsker sex med denne dama?

Anonymkode: bb20a...bcb

Tja..

- at du er dårlig i senga?
- at du er kjedelig i senga?
- at du ikke overlater noe av initiativet til meg?
- at du er slem? mot meg eller noen andre?
- at du er sjalu?
- at du er kjedelig på et mer generelt grunnlag og ikke har egne meninger?
- at du ikke eier humor?
- at du egentlig er litt dum?
- at du har et kjedelig fantasiliv?
- at du er veldig opptatt av andre menns oppmerksomhet? eller kvinners?
- at du gnåler og maser hele tiden?
- at du er for perfeksjonistisk og ikke slipper deg løs?
- at du ikke er omsorgsfull?
- eller tvert i mot litt dullete?
- at vi bare ikke har noen kjemi, uten at vi vet hvorfor?

Mulighetene er mange, men jeg tror nok at for min del så har jeg aldri hatt sex med kvinner som mener at slank kropp og pent utseende er nok eller som behandler meg som en sexmaskin. Det må være noe mer der. En eller annen gnist.

Anonymkode: e612a...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, May 25, 2016 at 21.48, AnonymBruker skrev:

Hva er greia?

Sett at du er ei dame med bra utseende. Ei dame som ikke har problemer med å få oppmerksomhet fra menn generelt. Ei dame som er normalvektig/slank og tar vare på utseendet sitt. Ei dame som elsker sin mann og gjerne viser det. Ei dame som ofte tar initiativ og ikke er prippen. Hva er da grunnen til at du som mann likevel ikke ønsker sex med denne dama?

Anonymkode: bb20a...bcb

Av erfaring kan svaret kanskje være at du ikke lytter til hans ønsker og behov når det gjelder sex? Jeg har erfaring med ei som tar initiativ, men som ikke lytter til hva jeg sier når prøver å fortelle om mine behov.  Det blir derfor som oftest sex på hennes premisser fordi jeg er lei av å gjenta meg selv.  Jeg tar derfor også sjelden initiativ til sex. 

Anonymkode: e239e...b86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...