Gå til innhold

Argghh!! Finner ingen god selvbruner. Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har helt lyst hår, og jeg liker verken å være helt snøhvit-blek eller ha en sånn super falsk orange farge på kroppen, men jeg klarer ikke å finn en selvbruner som fungerer for meg..!

Enten så blir det skjoldete, flekkete, ujevnt, altfor orange, ikke farge i det hele tatt osv. Og noe annet også: noen av kremene lukter så vondt, at jeg ikke klarer å smøre meg inn i de.

Den siste jeg prøvde var helt forferdelig... En sånn "loreal serum" selvbruner. Den ga ikke orange eller brun farge, men helt GUL! Våknet opp og var helt gulfarget over hele kroppen... Den jeg prøvde før der var Dove sin body lotion med selvbruner i, og den konsistensen på kremen var helt grusom å ha på huden - klissete og jævlig :fnise: :angry: 

Er det noen som vet om noe som fungerer bra?:) 

Anonymkode: 67af8...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt St. Tropez, men anbefaler den ikke i det hele tatt. Ble for oransje på huden (har en kald og blek hudtone) og fikk en god del skjolder siden det ikke var mulig å se resultatet før etter ca. 10 timer (gjelder ikke alle St. Tropez selvbrunere). Lukten satte seg også i klær.
Senere brukte jeg Comodynes selvbruningsservietter i ansikt/nakke og disse likte jeg. Luktet nærmest ingenting og resultatet kommer etter 3-5 timer.

Har likevel gitt opp selvbruning helt :) 

Anonymkode: 7a415...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke sånt selv, men har sett utrolig mye til denne på instagram i det siste. Den er visst økologisk og kun med naturlige ingredienser, og bygger opp en gradvis farge så man ikke blir sjokkgul ved første påføring. Vil gå for denne om jeg skal prøve selvbruning igjen en gang! Har prøvd den fra Dove tidligere jeg også, illeluktende kliss altså. Ligger et par før/etter-bilder inne på linken :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig fornøyd med cocoa brown

Anonymkode: a3102...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd cosmica sin nye selvbruningslotion. (Cosmica Selftanning Lotion). Den fungerte veldig bra for meg. Lukter godt også. 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...