Gå til innhold

Dere som går på blodfortynnende på grunn avblodpropp i svangerskapet. Når sluttet dereåta sprøyten før epidural/spinalbedøvelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei .Jeg finner veldig lite informasjon omdette på dette. Har hatt blodpropp og går på to doser klexane60 mg daglig. Jeg må ha keisersnitt og skalslutte å ta sprøytene 24  timer før. Synes det var lite. Andre medannenerfaring?

Anonymkode: 2e4f6...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk må da få stille spørsmål når de er usikre, er ikke slik at leger er ufeilbare.

Anonymkode: 76aad...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å skape uro og forvirring for TS da jeg svarte. Jeg så ikke ordet blodpropp i overskriften, og fortalte derfor min erfaring med blodfortynnende. Jeg har ingen medisinske kunnskaper om blodpropp og medisinering i et svangerskap, så jeg beklager hvis innlegget mitt ble oppfattet slik. 

Ring lege TS og be om bekreftelse/oppklaring i beskjeden du tidligere har fått

Endret av ablaze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Tråden ryddes og stenges i henhold til 

Sitat

 Tråder som omhandler diskusjon rundt dosering og medisintips vil bli ryddet og stengt. 
Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi har heller ikke mulighet til å verifisere kompetansen bak svarene man vil få. Det er derfor nulltoleranse på diskusjoner omkring dosering av medisiner, blanding av medikamenter og lignende. Erfaringer knyttet til medisinbruk som ikke går på det ovennevnte kan ved enkelte tilfeller bli stående, noe som vil bli vurdert av moderatorer fra gang til gang.
I tilfeller hvor man har spørsmål rundt dette, kan man konferere med Felleskatalogen, og ta kontakt med fastlege eller apotek for å få et profesjonelt svar.

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...