Gå til innhold

Vårslapphet eller deprimert


ula

Anbefalte innlegg

Helt sikkert flere enn meg som har det slik , ønsker å høre om tips .

Jeg nærmer meg før snart og ganske sunn og har vært ganske sporty før helt til det året her .. Trente fast 3 ganger i uken, innetrening og ute .

Har også startet på å bygge opp min kompentansen fra august med deltidsjobb ved siden av , har en datter som er hos meg kun 50% . Så livet mitt er mindre stressende enn før . Men .. energi lageret mitt er helt tom ! Jeg føler meg sliten hver eneste dag når våkner , er jeg sliten allerede da ! Jeg spretter ikke opp som før ! Å løpe rolig på morningen -har jeg prøvd nå i 2mnd . Glem det , kommer meg ikke opp og er for lat til en slik start .Jeg kan f.eks lett gå å legge meg på dagen eller etter middagstid og sove 1-2 t . Og ja , jeg legger meg alt fra 2230-2330, ikke senere enn det på ukedagene og kanskje til over midnatt i helgene . Vært hos legen - frisk som en fisk sier han . Jeg mistenker selv at jeg er litt deprimert , for jeg har en del ting å gruble på for tiden 

Eksamen rundt hjørnet, og har en langavstand forhold . Tror faktisk det er det som plager meg , et forhold hvor vi ses en helg i mnd . Noen som har en slik forhold ? Veldig vanskelig synes jeg , man ønsker se sin kjære oftere enn det . Det plager meg litt, men ingenting å gjøre m akkurat nå. 

Så spørsmålet er hvordan finner men livsglede og energien igjen !!! Hvor jeg spretter opp av senga og føler meg lykkelig igjen 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...