Gå til innhold

Sliten i armen som holder meg oppe når jeg runker/suger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når jeg suger/runker mannen blir jeg så sliten i den andre armen, altså den som holder meg oppe. Den begynner å dirre :fnise: 

hvordan sitter dere når dere suger han? Det er jo litt slitsomt! 

Anonymkode: e9370...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter gjerne på kne på gulvet foran ham, mens han sitter på kanten av senga eller i sofaen med beina på gulvet. 

Anonymkode: 72234...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg mer oppe med musklene i magen og beina.Tror faktisk ikke jeg pleier å ha den ene arma i underlaget i det hele tatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når jeg suger/runker mannen blir jeg så sliten i den andre armen, altså den som holder meg oppe. Den begynner å dirre :fnise: 

hvordan sitter dere når dere suger han? Det er jo litt slitsomt! 

Anonymkode: e9370...570

Jeg elsker å bli suget uten at hun bruker armene.... prøv å finne en komfortabel stilling mens du ikke bruker hendene:

- Du kan sitte på sengekanten - han står på gulvet

- Du kan ligge på rygg i sengen med hodet hengende ned utenfor sengekanten - han knuller deg i munnen

- Du kan ligge underst i en 69

- Om du stoler på partneren og lærer deg å ikke bruke hendene kan du leke med deg selv - opphissende for ham og deilig for deg....

De to første litt ned på siden kan være verdt et forsøk?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker begge hendene på ham, sammen med munnen. Om jeg koser med ballene, runker samtidig eller om jeg fikler med andre kroppsdeler, så har jeg uansett aldri noe behov for å støtte meg til armene. Hvis han står/sitter, er jeg på kne foran ham (evnt så sitter jeg på noe, mens han står), men i liggende stilling, plasserer jeg meg mellom hans bein. Bruker vel bein og mage for å holde meg oppe, jeg vet ikke... Jeg har aldri tenkt over det. Jeg har mer problemer med at jeg blir sliten i kjeven, jeg da. 

Du kan jo også la han stå på alle fire, så går du ned på ham i liggende stilling. Eventuelt at du sitter og han står på kne over deg... Dere kan også ligge sidelengs, men sist jeg gjorde det, så fikk jeg en hinsides floke i håret på ene siden. Det så ganske artig ut, og var gørrvondt å få ut igjen... Anbefales ikke.

Anonymkode: c8f70...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på kne i mellom beina hans mens han ligger på rygg/sitter. Har masse variasjon sånn at jeg ikke blir sliten; bruker handa samtidig som jeg suger, tar pause og suger uten hender (da bruker jeg begge armene til å støtte, setter de på hver sin side av kroppen hans), av og til bruker jeg kun tunga og slikker hele penisen, runker litt for å få en liten pause så jeg ikke sliter meg ut og da får jeg rettet opp ryggen også, så suger jeg han litt med handa som hjelp, bytter igjen, osv. Så jeg varierer hva jeg gjør og det synes han er spennende for han vet aldri hva som kommer. :) 

Vi har snart vært sammen i 5 år så jeg gjør ofte nye ting og varierer mye for at det ikke skal bli så kjedelig. Vil ikke havne i den fella der vi bare gjør det samme hele tiden. Vi har hatt noen sånne perioder, så det er godt med litt nye "tradisjoner" i senga. ;) 

Anonymkode: 6a7ba...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å skrive at det er sånn jeg slipper å bli så sliten i armen/armene, fordi jeg varierer så mye i måten jeg suger og runker, bytter stilling, osv. Sitter man i ro og gjør samme bevegelsen hele tiden blir man sliten og får vondt! :) 

Anonymkode: 6a7ba...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...