Gå til innhold

Bytte foundation på kicks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg en dyr foundation på kicks på nettet, til nesten 500 kr. Når den kom så viste det seg at det var helt feil farge, alt for mørk. Jeg tok bare bittelitt med pumpa og så det med engang og har nå pakket den inn i emballasje og esken den kom i. Jeg vurderer nå å reise noen timer for å dra på en kicks butikk for å bytte den,  men orker ikke om det er heelt umulig?

Anonymkode: d18ac...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke byttet et slikt produkt når det ikke lengre er ubrukt.

Det vises vel uansett at du har brukt av den, når du pumpet opp en liten mengde av produktet.

Var det ikke forsegling på produktet?

Kan du selge den til en venninne?

Du får prøver av foundation på parfymerier, om du spør, slik at du kan prøve før du kjøper. I parfymeri kan man jo også prøve bittelitt av produktet på huden sin, for å se om fargen passer.

Anonymkode: ab197...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke byttet et slikt produkt når det ikke lengre er ubrukt.

Det vises vel uansett at du har brukt av den, når du pumpet opp en liten mengde av produktet.

Var det ikke forsegling på produktet?

Kan du selge den til en venninne?

Du får prøver av foundation på parfymerier, om du spør, slik at du kan prøve før du kjøper. I parfymeri kan man jo også prøve bittelitt av produktet fra prøveflasker på huden sin, for å se om fargen passer.

Anonymkode: ab197...469

 

Anonymkode: ab197...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke byttet et slikt produkt når det ikke lengre er ubrukt.

Det vises vel uansett at du har brukt av den, når du pumpet opp en liten mengde av produktet.

Var det ikke forsegling på produktet?

Kan du selge den til en venninne?

Du får prøver av foundation på parfymerier, om du spør, slik at du kan prøve før du kjøper. I parfymeri kan man jo også prøve bittelitt av produktet på huden sin, for å se om fargen passer.

Anonymkode: ab197...469

Haha, det er jo ubrukt selvom jeg har testet bittelitt på haken for å se om den passer. Det må man jo gjøre, når jeg ikke får tak i den foundationen her jeg bor og nettet var eneste mulighet. (Giorgio Armani sin)

det var forsegling jo, kom i en boks. De har dessverre ikke den foundationen på parfymeriet her.

Anonymkode: d18ac...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får du dessverre (såklart) ikke byttet. Hilsen en som jobber for kicks

 

Anonymkode: bfb12...0ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et produkt hos Body Shop som gjør at foundation din blir lysere. Husker ikke hva det het desverre. 

Anonymkode: 41e55...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ikke byttet foundationen. Det er nedsiden ved å bestille slikt på nettet - fargen kan være feil. Den er brukt når du har brutt forseglingen og prøvd litt av produktet - ingen forbrukere vil betale full pris for varen da. Når det ikke er noe galt med foundationen, er heller ikke noen butikk pliktig til å ta den tilbake. 

Anonymkode: 0f001...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...