Gå til innhold

Dere som går på AAP, hva gjør dere om dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer, da jeg selv sannsynligvis skal over på det.

Anonymkode: dce01...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt mulig som jeg tidligere kun gjorde etter arbeidstid. 

Lager mat, baker, trener, leser, ser serier/film, går tur med hunden, treffer venner, språkkurs osv.

Anonymkode: 39154...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviler mye, på behandling 2 dg i uken, til legen 1 g i mnd, jobber 30-40% innimellom. 

Ellers leser jeg mye, bruker biblioteket flittig, titter på TV... Mest hvile 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre såpass syk at  jeg ikke klarer så mye. Det blir for det meste husarbeid før mann og barn kommer hjem og deretter vanlige hverdagssysler som middagslaging, leksehjelp osv. Ser litt på serier innimellom. Er veldig lei og merker at jeg isolerer meg for mye, dette kommer nok også av at jeg er i ferd med å miste hørselen, håper på å kunne begynne å trene litt igjen og få energi til å være mer sosial. Akkurat nå føler jeg som en pensjonist til tross for at jeg bare er 37 år.

Så mitt tips er å sørge for gode vaner fra dag 1 på AAP, så man ikke går inn i en ond sirkel. Slik jeg mest sannsynlig har gjort.

 

Anonymkode: 646e9...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også så syk at det er ikke hver dag jeg orker husarbeid. Spiller litt PC spill for å være sosial å for å ha noe å gjøre, men er ikke hver dag jeg orker da jeg er fjern og "borte" i hodet.

Anonymkode: 3bdd6...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i praksis 3 dager i uken. Resten av tiden går med på å gjøre ting jeg før gjorde etter arbeidstid.

Før det var jeg hjemme og merker at det er lett å skli inn i dårlige vaner. Jeg trives ikke med å ikke gjøre ting noen ting. Blir veldig tiltaksløs av det.

Anonymkode: 0f359...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går til behandling, trener, jobber litt, gjør husarbeid, driver med håndarbeid og slapper av mye. 

Anonymkode: aa724...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå går jeg på skole. 

Anonymkode: 88004...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...