Gå til innhold

Hvordan er følelsen å putte laksen inn i vaginaen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jomfru, og lurer på hvordan følelsen for første gang var for dere når dere stakk laksen inn i vaginaen til jenta? Var det deilig/vondt? Er det sånn at man har "orgasme" hele tiden når man tar penisen inn og ut, eller bare når man kommer? Kjennes det mykt ut der inne?

Anonymkode: fb809...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laks!? Bruk riktige ord i det minste, det heter penis. 

Anonymkode: 535e3...4cc

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt en laks oppi der, og det er jeg nok ikke alene om. Det føles sikker kaldt og slimete ser jeg for meg. 

Anonymkode: e48fa...4ec

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksen? Den var ny, jeg så jo for meg en fisk som blir forsøkt putta inn i vagina... 

Anonymkode: 4ae04...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

:ohmy: Laksen! I vagina! 

Har prøvd litt av hvert i dåsa, men LAKS!? 

(Man har ikke orgasme hele tiden. Varm deg noe eplepai og prøv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang var litt rart, hun syntes det også. Andre gangen var litt bedre, men når vi byttet ut laksen med torsk så ble det perfekt. 

I disse dager nå som vi er mer erfaren bruker vi kveite. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp avsporingene da, hvis dere virkelig tror at TS bokstavelig talt mente fisken laks når han snakker om laksen, så tror jeg kanskje dere bør få sjekket huet deres!

TS: Er en stund siden min første gang, så jeg husker ikke nøyaktig hvordan følelsen var, men husker det var veldig godt/merkelig å kjenne at majonestuba plutselig var omringet av varm stramt bløtvev. Det er ikke sånn at man har orgasme hele tiden, men det er deilig å kjenne hvordan det gravis bygger seg opp til det.

Anonymkode: 627a1...086

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jomfru, og lurer på hvordan følelsen for første gang var for dere når dere stakk laksen inn i vaginaen til jenta? Var det deilig/vondt? Er det sånn at man har "orgasme" hele tiden når man tar penisen inn og ut, eller bare når man kommer? Kjennes det mykt ut der inne?

Anonymkode: fb809...46a

Du må nesten inn på et forum for laks for å få svar på det spørsmålet, fordi menn kan ikke svare deg på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp avsporingene da, hvis dere virkelig tror at TS bokstavelig talt mente fisken laks når han snakker om laksen, så tror jeg kanskje dere bør få sjekket huet deres!

majonestuba 

Anonymkode: 627a1...086

 

:fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp avsporingene da, hvis dere virkelig tror at TS bokstavelig talt mente fisken laks når han snakker om laksen, så tror jeg kanskje dere bør få sjekket huet deres!

TS: Er en stund siden min første gang, så jeg husker ikke nøyaktig hvordan følelsen var, men husker det var veldig godt/merkelig å kjenne at majonestuba plutselig var omringet av varm stramt bløtvev. Det er ikke sånn at man har orgasme hele tiden, men det er deilig å kjenne hvordan det gravis bygger seg opp til det.

Anonymkode: 627a1...086

Majonestuba var mye bedre, ja. :laugh:

Anonymkode: 7d1a0...011

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud. Jeg mente penis/kukk. Beklager at jeg skrev feil :)

Anonymkode: fb809...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp avsporingene da, hvis dere virkelig tror at TS bokstavelig talt mente fisken laks når han snakker om laksen, så tror jeg kanskje dere bør få sjekket huet deres!

TS: Er en stund siden min første gang, så jeg husker ikke nøyaktig hvordan følelsen var, men husker det var veldig godt/merkelig å kjenne at majonestuba plutselig var omringet av varm stramt bløtvev. Det er ikke sånn at man har orgasme hele tiden, men det er deilig å kjenne hvordan det gravis bygger seg opp til det.

Anonymkode: 627a1...086

Tusen takk :)

Og når du kommer, så kommer du i vaginaen hennes? Altså det kommer sæd i vaginaen hennes? (

Anonymkode: fb809...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min jobber med laks. Håper han aldri tar med seg en i senga😱

Anonymkode: 8d471...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jomfru, og lurer på hvordan følelsen for første gang var for dere når dere stakk laksen inn i vaginaen til jenta? Var det deilig/vondt? Er det sånn at man har "orgasme" hele tiden når man tar penisen inn og ut, eller bare når man kommer? Kjennes det mykt ut der inne?

Anonymkode: fb809...46a

:fnise::fnise:Fy faen jeg lo av den overskriften, faktisk før jeg gikk på tråden:fnise::fnise:

Dagens Gullkorn:tongue:

Anonymkode: ceaf6...b05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dropp avsporingene da, hvis dere virkelig tror at TS bokstavelig talt mente fisken laks når han snakker om laksen, så tror jeg kanskje dere bør få sjekket huet deres!

TS: Er en stund siden min første gang, så jeg husker ikke nøyaktig hvordan følelsen var, men husker det var veldig godt/merkelig å kjenne at majonestuba plutselig var omringet av varm stramt bløtvev. Det er ikke sånn at man har orgasme hele tiden, men det er deilig å kjenne hvordan det gravis bygger seg opp til det.

Anonymkode: 627a1...086

 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :)

Og når du kommer, så kommer du i vaginaen hennes? Altså det kommer sæd i vaginaen hennes? (

Anonymkode: fb809...46a

 

Anonymkode: ceaf6...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :)

Og når du kommer, så kommer du i vaginaen hennes? Altså det kommer sæd i vaginaen hennes? (

Anonymkode: fb809...46a

Nei, du tar den ut først og så putter du den i munnen hennes. Så svelger hun det og slikker deg ren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke hør på den brukeren der TS, den siste du burde å få råd fra

eller jo hvis han velger å svare på moden og seriøs måte (for han kan det til tider,men det gjorde han ikke nå :) )

Anonymkode: ceaf6...b05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du spruter i henne, men du bør vel bruke kondom for å beskytte deg så du ikke blir pappa om 9 måneder. 

Det første du bør lære deg er å fingre på musa hennes. Lette fingre, du får prøve deg fram. Så beveger du deg nedover med hodet og rekker ut tungen. Da får du ei jente som liker det du gjør med henne. Husk at det er viktig for jenta at du koser med henne. Da får du slippe til flere ganger;) Så blir det din tur: du kommer nok til å kjenne noe varmt, vått og stramt samtidig som det er deilig å holde rundt en kropp. Det bygger seg opp nokså i rekordfart så tror du kommer ganske raskt. Da er kondomen bra å ha. Du går på do bytter kondom og starter opp på ny.

Å sånn går no dagan:fnise:

Anonymkode: f1e47...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks og vagina? Ser ikke helt sammenhengen der du. Må være ubehagelig med en laks i vagina. Hvis en først må,så må det være bedre med en makrell eller kanskje en stingsild... 😚🐟😝

Anonymkode: 1c8e1...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...