Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre


Worcy

Anbefalte innlegg

Vært sammen med kjæresten min i tre år, han er verdens snilleste, hjelpsomme og omtenksomme fyren man egentlig kan finne seg. Vi var en perfekt match, men lik humor og alt som er. Men nå tror jeg at jeg har mistet følelsene mine for ham.. jeg klarer ikke at han tar på meg en gang, kjærtegner. Bryr meg ikke om at han er vekk.

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. vi har også en hund sammen jeg er for knyttet til å la gå fra meg. Vet ikke om jeg burde bli for å se om følelsene kan komme tilbake, eller hva? Hele familien forventer også at det skal bli oss. Det trodde jo jeg også. Vi er 22 og 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Det første du gjør er å drite i hva familien forventet. Det er DITT liv, det vet de, og kan hende de blir skuffet, men vi kan ikke leve livene våres etter andres forventninger. 

Så anbefaler jeg deg å kjøpe kinesisk takeaway, kose deg med maten og fundere over om du på noen måte kan se for deg at det er ham du bor med om 5 år. Hvis det er utelukket: så vet du hva du må gjøre. Og hvis det er fullt mulig så tenk på om det er andre ting enn ham og relasjonen som gjør at du er så følelsesløs mtp ham nå. Noe essensielt er hvor lenge har følelsene dine vært fraværende? 

Livet blir ikke det vi trodde og håpet på. Du er ung og du MÅ ingenting i forhold til ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rainstorm skrev:

Det første du gjør er å drite i hva familien forventet. Det er DITT liv, det vet de, og kan hende de blir skuffet, men vi kan ikke leve livene våres etter andres forventninger. 

Så anbefaler jeg deg å kjøpe kinesisk takeaway, kose deg med maten og fundere over om du på noen måte kan se for deg at det er ham du bor med om 5 år. Hvis det er utelukket: så vet du hva du må gjøre. Og hvis det er fullt mulig så tenk på om det er andre ting enn ham og relasjonen som gjør at du er så følelsesløs mtp ham nå. Noe essensielt er hvor lenge har følelsene dine vært fraværende? 

Livet blir ikke det vi trodde og håpet på. Du er ung og du MÅ ingenting i forhold til ham. 

Følelsene har vært borte i ... 3-4mnd, tror jeg. Har har håpet og prøvd at de skal komme tilbake men det ser ganske mørkt ut. Det blir også helt forferdelig å eventeult skulle ende det, for jeg er så utrolig glad i ham, bare ikke på kjærestemåten lenger. Jeg er også den eneste han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å tenkte på at de fleste forhold har både gode og dårlige periode. Kansje mitt drastisk å avslutte et tre års lang forhold, hvis det har gått dårlig i kun tre måneder - og han er fantastisk på alle andre områder? Men selvfølgelig, du må kjenne på dine følelser. Er dette en person du ser for deg en fremtid med? Kansje dere rett og slett har blitt så trygge på hverandre at det mangler spenning i forholdet.. Ofte vet man ikke hva man har før man mister det! Synd å gi slipp på drømmemannen, fordi forholdet føltes flatt i en liten periode.. Men selvfølgelig, hvis du kjenner at du ikke en gang bryr deg om typen din hadde fått seg ny kjæreste, SÅ er det kansje på tide og revurdere forholdet. Jeg pleier å tenke den tanken når mitt forhold føles flatt, så kjenner jeg at jeg ikke er helt klar til å gi slipp på han alikevell :-) 

Anonymkode: 49f82...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...