Gå til innhold

Test 12 dpo! Hjelp?!! To steker?


maid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessverre ikke mulig å si om den streken er en skyggestrek eller en som vil utvikle seg til en positiv. Test igjen om et par dager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons. Den var vanskelig å få med på bildet, men den var mere rosa i virkeligheten. Jeg tok en i går som var helt negativ på ettermiddagen, og idag så den sånn ut 🎉 krysser fingrene☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser ut som to streker :) Særlig hvis du er vant med disse testene, og vet at det ikke bruker å være slik. Jeg hvisker gratulerer, og krysser fingrene for at det blir tydeligere i morra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital nå, den var negativ, men bare holdt meg i 2 timer. Får prøve igjen i morgen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, maid skrev:

Tok en digital nå, den var negativ, men bare holdt meg i 2 timer. Får prøve igjen i morgen ☺️

En digital test trenger høyere HCg for å slå ut:-) Billigstrimlene er ofte mer sensitive:-) Ta en ny digital om et par dager så tenker jeg du får positiv👍🖐🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, innenfor tiden. Tok en a1 test også etter to timer. Denne var også negativ, men hadde nok holdt meg for kort. Tok en ny strimmel etter 4 timer, denne var det mulig å skimte noe på, men er redd det bare er innbilning. Symptomene mine er: veldig ømme nipler, typiske mensmurringer. Og thats it egentlig. 

Blir så lei meg hvis dette ikke går veien :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
3 minutter siden, maid skrev:

Jepp, innenfor tiden. Tok en a1 test også etter to timer. Denne var også negativ, men hadde nok holdt meg for kort. Tok en ny strimmel etter 4 timer, denne var det mulig å skimte noe på, men er redd det bare er innbilning. Symptomene mine er: veldig ømme nipler, typiske mensmurringer. Og thats it egentlig. 

Blir så lei meg hvis dette ikke går veien :(

test igjen i morgen, er sjeldent at tester viser falsk positiv! og spesielt ikke om streken kom innen tiden :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja☺️ Fortsatt mulig å se strek på billigtest, og svaaaaaaak strek på a1, men negativ cbd. Sikkert ikke gravid 😔 gir det noen dager og prøver igjen☺️ Er foresten ikke 12 dpo, men 9.. Satser på at det går veien for oss☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, maid skrev:

Ja☺️ Fortsatt mulig å se strek på billigtest, og svaaaaaaak strek på a1, men negativ cbd. Sikkert ikke gravid 😔 gir det noen dager og prøver igjen☺️ Er foresten ikke 12 dpo, men 9.. Satser på at det går veien for oss☺️

Å herlighet, KLART du er gravid!! 😁😁😁 strek er strek! Jeg var litt som deg forrige måned, trodde jeg var 10DPO, så fant jeg plutselig ut at man starter regne DPO et par dager senere enn jeg gjorde og vipps var jeg bare 8. Det vil si at da jeg ble gravid i november, regnet jeg også på "feil måte", og jeg fikk derfor svaaaal positiv 8DPO og ikke 10 som jeg har trodd hele tida! Jeg er nå sikker på at jeg er 10 DPO imorra, har 4 tester liggende, så tror jeg skal svi av den første testen imorra! 😁 men liiiivredd for å gi meg selv for store forhåpninger om at det klaffet denne måneden... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første test 11 dpo var sterkere enn din men likevel negativ cbd på ettermiddagsurin.12 dpo viste cbd gravid 1-2 på morgenurin. Så vent noen dager til så blir den nok positiv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt dager nå med blendahvite tester..plutselig idag fikk jeg svaak strek igjen. Så vidt mulig å få på bilde. Vet ikke om jeg blir glad eller lei meg, for dette er slitsomt :-( nå skal jeg ikke kjøp flere av disse testene. Jeg skal heller vente til Over helga hvis jeg klarer, også teste på mandag. 

😢

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, maid skrev:

Har hatt dager nå med blendahvite tester..plutselig idag fikk jeg svaak strek igjen. Så vidt mulig å få på bilde. Vet ikke om jeg blir glad eller lei meg, for dette er slitsomt :-( nå skal jeg ikke kjøp flere av disse testene. Jeg skal heller vente til Over helga hvis jeg klarer, også teste på mandag. 

😢

image.jpg

Den bør jo bli sterkere snart hvis det skal "bli noe ut av det"... Kanskje det er kjemisk, at spiren bare har sneiet borti og sluppet igjen? 😏 men hold motet oppe! Prøv en annen test i morgen eller lørdag, så lenge ikke mensen kommer så er det alltid håp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 26. mai 2016 at 8.05, maid skrev:

Har hatt dager nå med blendahvite tester..plutselig idag fikk jeg svaak strek igjen. Så vidt mulig å få på bilde. Vet ikke om jeg blir glad eller lei meg, for dette er slitsomt :-( nå skal jeg ikke kjøp flere av disse testene. Jeg skal heller vente til Over helga hvis jeg klarer, også teste på mandag. 

😢

image.jpg

Har du testa på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) jeg har fått svaker tester som forble svake. Har ennå ikke fått tegn til mens, livmortappen er så høy at jeg ikke kan nå den og jeg hadde temp på 37.4 idag. Den har steget og steget hver dag og vært høy i en hel uke. Likevel tester jeg negativt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mai 2016 at 23.43, maid skrev:

Hei :-) jeg har fått svaker tester som forble svake. Har ennå ikke fått tegn til mens, livmortappen er så høy at jeg ikke kan nå den og jeg hadde temp på 37.4 idag. Den har steget og steget hver dag og vært høy i en hel uke. Likevel tester jeg negativt :(

Nei så irriterende!! 😏😏😏 Hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...