Gå til innhold

REN - er det noe bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med serien REN, er det bra? Jeg tenker spesielt dagkremen REN evercalm global protection: 

https://www.apotek1.no/produkter/ren-evercalm-global-protection-dagkrem-50ml-836408p

Ser at den inneholder myristyl myristate nokså høyt opp på ingredienslista, det vil kanskje tette porene? Jeg har kombinasjonhud, fuktfattig og får fort kviser. Samtidig har jeg veldig sensitiv hud så er nesten umulig å finn en krem som passer meg.

Anonymkode: a139e...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg og på! Var jeg som startet tråden om at jeg trenger hjelp med en hudrutine. Har og vurdert REN serien, men jeg vil gjerne holde meg unna parfymen så for meg er det nok la roche posay eller eucerin som er mest aktuell.

Anonymkode: 2e696...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Merket har i hvert fall utrolig mye sterkt duftende ingredienser i seg, det er det ikke alle som tåler like godt. Jeg liker ikke så godt REN - bodywashen er ganske OK, men kroppskremen lukter veldig sterkt og gir ikke særlig fukt i dybden. Har prøvd noen ansiktsprodukter som kom i prøver fra et blad, og det var for hard kost for min hud (jeg trenger fukt og er litt akne prone). Men denne har fått en del gode tilbakemeldinger på blant annet sephora.com, så kan være verdt et forsøk. Men til den prisen kan man få mye annet bra, blant annet fra hudpleiesalonger. Jeg analyserte ingrediensene på cosdna.com, og der slo myristyl myristate ut på nr 5 som eventuell akne trigger. 

Du kan lese om den HER på makeupalley, det er den ærligste tilbakemeldingsplattformen for kosmetikk jeg vet om. Med 3,9 som score basert på 15 tilbakemeldinger virker det ikke som det verste produktet. Men siden du sier du har sensitiv hud kan nok denne gjøre ting verre... 

Er det noe du har prøvd som du har likt, eller er du på en evig jakt når det kommer til hudkremer? Bruker du kun rens og fuktighetskrem, eller bruker du også toner og serum f.eks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blandingshud med tørre partier og fet t-sone.Har også lett for å få urenheter.Jeg synes REN er noe av det beste hudpleiemerket jeg har prøvd.Anbefaler deg å spørre etter prøvetuber på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den du linker til og likte den godt. Har kombinasjonshud som har lett for å få urenheter og fikk ingen urenheter av denne. Ikke tester de på dyr heller, så løp og kjøp. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk med en ganske stor prøve på den i et blad. Tror det var en tube på 15ml. Den var helt grei, men roet ikke ned noe særlig for min del. Nå bruker jeg rich moisturizing cream fra Elixir. Den inneholder blant annet grønn te som skal være veldig beroligende. Den kremen er det beste jeg har smurt på huden min på lang tid. Har blitt mindre rød etter ar jeg begynte med denne. Jeg er hypersensitiv, så mange produkter jeg ikke tåler. Anbefaler deg å sjekke ut den. :) 

Anonymkode: 2c3e9...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte rense gelen og syns den luktet for sterk. Gjorde ingen underverker for huden 

Anonymkode: cec96...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...