Gå til innhold

Leie feriehus i Spania?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å leie feriehus i Spania? Jeg er så redd for å bli lurt, hvilke nettsteder er trygge å bruke? Vi er en stor familie som ønsker å reise til området rundt Alicante i sommer - tar gjerne imot tips! :) 

Anonymkode: 0b086...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spaniaposten vet vel. Norsk avis.

Anonymkode: 28516...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg leide hus i Alicante med familien ifjor sommer faktisk :) Vi leide via en side vi fant på Finn.no. Husker dessverre ikke hva denne siden var. Hvis ikke så har vi brukt airbnb en del ganger før, det er ganske greit også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid via Finn. Mye norske/skandinaviske utleiere. Ble møtt av norske som viste oss leiligheten når vi ankom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt www.ferieboligspania.no og hatt godt hell med det. Der er det jo private som leier ut, men vi har sjekket at de har mange positive tilbakemeldinger, og googlet utleier før vi har leid. Har ikke blitt lurt ennå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har leid feriebolig flere ganger via homeaway og airbnb. Har bare positive erfaringer. Velger utleiere med mange gode tilbakemeldinger. En gang leide jeg i London gjennom homeaway av en person helt uten tilbakemeldinger - boligen hans var ny på utleiemarkedet. Det gikk også helt fint, selv om jeg følte jeg gamblet litt der. :)

Anonymkode: 39c1a...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...