Gå til innhold

Låne hund for tur i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant ikke noe tråd om dette.

Jeg bor i Oslo, men savner hunden min veldig. Er kjempeglad i dyr, og tenker at det er sikkert nok av hunder der ute som trenger en luftetur, og da vil jeg gjerne hjelpe til. Gjerne etter jobb, eller i helgene, kunne jeg tenke meg og "låne" en hund og gå en tur, rett og slett.

Må finnes et nettside for dette? Fant "finnenhundepasser", men syns ikke den var allverden. Vet det er en til, men husker ikke hva den heter! Hjelp? 

Anonymkode: 33c38...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mearrasámi skrev:

Du kan være frivillig medhjelper på FOD-gården. Der kan du være sammen med og lufte hunder. http://www.fod.no/frivillig/

Takk, den fant jeg selv også. Det er bare veldig langt unna, hadde vært suverent om det var noen i nærområdet, hvertfall etter jobb. 

Anonymkode: 33c38...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ingen andre organisasjoner / grupper som holder på med dette?

Dyrebeskyttelsen, for eksempel?

Kanskje du kan opprette en annonse hos finn.no eller andre steder (for eksempel under små-jobber) at du gjerne vil gå tur med hunder?

Anonymkode: d3f04...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ingen andre organisasjoner / grupper som holder på med dette?

Dyrebeskyttelsen, for eksempel?

Kanskje du kan opprette en annonse hos finn.no eller andre steder (for eksempel under små-jobber) at du gjerne vil gå tur med hunder?

Anonymkode: d3f04...873

Det jeg lurer på :) Jeg VET det er en side, men husker ikke hva den heter. Er bare snakk om å gå turer med hunder i Oslo-området, enkelt og greit. 

Takk, det kan funke. 

Anonymkode: 33c38...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...